וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הפנים של האישה היפה והנחשקת ביותר בעולם?

6.9.2016 / 0:06

מנתח פלסטי הרכיב את הפנים המושלמות על ידי שילוב בין האיברים המבוקשים ביותר של הכוכבות המפורסמות, אותם לקוחותיו דורשות - המצח של מיילי סיירוס, האף של קייט מידלטון והשפתיים של פנלופה קרוז. אבל אז מישהו שם לב למי התוצאה דומה והוא הואשם ברמאות

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: מתיחת פנים - כך השתנתה קייט מידלטון במהלך השנים.

אומרים שעל טעם וריח אין להתווכח, אבל מנתח פלסטי מבריטניה טוען שיצר את הפנים הנשיות הנחשקות ביותר בעולם. הפרצוף הורכב על ידי שילוב בין איבריהן של יפהפיות מפורסמות שהפכו למבוקשים על ידי המטופלות שלו. ד"ר ג'וליאן דה סליבה הכין רשימה של המאפיינים המבוקשים ביותר על ידי 1,000 קליינטיות שלו ב-10 השנים האחרונות. העובדה כי המטופלות בריטיות אולי מסבירה את הפופולריות לה זכו קייט מידלטון וקירה נייטלי, בנות הממלכה המאוחדת.

המאפיין המועתק ביותר הוא אפה של הדוכסית מקיימברידג', שאותו מבקשות לשכפל נשים רבות תחת סכין המנתחים. אחריו נמצאים העפעפיים של קירה נייטלי, הגבות של ג'ניפר לופז והשפתיים של פנלופה קרוז.

אלו הן הפנים הנחשקות ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש מקרים שבהם צריך להתאים את החלום למציאות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום החמישי ניצבות עצמות הלחיים הבולטות של אנג'לינה ג'ולי, ואחריהן המצח של מיילי סיירוס, הסנטר של סלינה גומז והלסת של הזמרת שר. "האתגר הגדול של מנתח פלסטי כשמטופלת שולפת תמונה של אישה מפורסמת הוא לבחון את פניה של הלקוחה ולייעץ לה אם הפרופורציות שלה יתאימו לאיבר הספציפי", סיפר דה סליבה לדיילי מייל. "למרבה המזל, מאוד קל להעתיק את האף של קייט מידלטון או את העפעפיים של קירה נייטלי, אבל במקרים אחרים צריך להתאים את החלום למציאות".

לדברי דה סליבה, הפופולריות של אפה של הנסיכה נובעת מכך שהוא כמעט מושלם מבחינה סימטרית. "מה כל כך נורא באנשים שרוצים להיראות כמו מפורסמים?", אמר. "הם האנשים הכי יפים בעולם - מי לא ירצה להיראות כמוהם?".

עוד באותו נושא:

עכשיו זה רשמי: כך נראים הגבר והאישה היפים בעולם
הוכח מדעית: זו האישה עם הפנים הכי יפות בעולם
איך משתנה מודל היופי הגברי במדינות שונות בעולם?

עוד באותו נושא

מהפך - הגברים קבעו: ככה נראית האישה המושלמת

לכתבה המלאה

אבל אז זה קרה...

אחרי שכתבות על הפנים היפות התפרסמו בכל העולם וזכו לתהודה תקשורתית גדולה, מישהו שם לב שהתמונה אותה פרסם הדוקטור ממש, אבל ממש דומה למישהי מוכרת...

כן. זוהי נינה דוברוב, כוכבת הסדרה "יומני הערפד" שפניה זהים כמעט לחלוטין לאלה של "הפנים המושלמות" שפרסם הדוקטור.

דימיון מקרי או שרלטנות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהיה הראשון לזהות היה השחקן זאק רוריג המשחק איתה בסדרה, שצייץ על הדימיון המפתיע של התמונה לחברתו לקאסט.

גולשים רבים שיתפו את הטענה שלו והחלו להאשים את הדוקטור ברמאות. גם חשבון הטוויטר הרשמי של התוכנית מיהר לצייץ את התמונה המקורית.

דוברוב עצמה חשבה שזה מצחיק

הרופא שהואשם בשרלטנות לא היה משועשע, סרב להגיב ואפילו הפך את חשבון הטוויטר שלו לפרטי בכדי שלא ייאלץ להתמודד עם המעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully