וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה גלים

7.9.2016 / 14:01

גלים בשיער יוצרים מראה חושני, חופשי וקליל, ולתים אף מתוחכם. את יכולה בקלות לעשות זאת בעצמך, כל בוקר מחדש. כל הפרטים בפנים

עיצוב שיער טרז'מה.
כשמדובר בעיצוב שיער, זה הסגנון שמייצג את הלוק הלא מתאמץ

כבר בתחילת עונת הקיץ זה היה ברור: השיער הגלי הוא הטרנד הכי לוהט עכשיו. הסגנון, בספקטרום שונה של גלים, כבש את עולם היופי והאופנה – הוא כיכב בתצוגות הנחשבות, בקמפיינים מתוקשרים, באופנת רחוב וברשתות החברתיות. ואחרי שאומץ על ידי האיט גירלס המסוגננות, הכוכבות והדוגמניות הלוהטות, זה רק היה עניין של זמן שעד שכולן תרצנה לאמץ את המראה.

כשמדובר בעיצוב שיער, זהו הסגנון שהכי מייצג את הלוק הלא מתאמץ, הוא סקסי והוא על עונתי. בקיץ הוא נפלא במראה שלאחר הים, מבולגן מעט, קליל ואוורירי, אבל בחורף הוא להיט – מסונכרן עם טיפות הגשם, הכי הרוח-שפורעת-את-השיער שיק. למרות שהמראה הסקסי הזה נראה טבעי תהיו בטוחות שבלייק לייבלי לא קמה ככה בבוקר וגם לא ג'יזל בונדשן, קייט הדסון, קים קרדשיאן וכל הכוכבות עם הגלים המושלמים.

וגם אם הוא משדר עיצוב ללא מאמץ, הוא בעצם לא מובן מאליו ונדרשת עבודה כדי לצור ולתחזק אותו. כדי להבטיח שגם אתן תוכלו לאמץ את הסגנון שמכה גלים (כן, הרשינו לעצמנו משחק מילים מתחייב) ברחבי הוליווד ונמצא על הרדאר של כל הבנות הנכונות בדקנו איך אפשר לעשות את זה.

עיצוב שיער טרז'מה.
עיצוב שיער טרז'מה

אז באמת אפשר?

הפאשניסטיות שמעודכנות בטרנדים ובמגמות בעולם האופנה לא מתפשרות על איך השיער שלהן צריך להראות. המצב האידיאלי עבורן הוא היכולת להשיג את המראה הנחשק בבית, בקלות ומבלי להתפשר על האיכות בדרך.

כשמדובר בטקסטורה של שיער נראה שהגלים הם סגנון מנצח – איפשהו בן החלק למתולתל ניתן לעצב אותם לפי מצב הרוח, לפי הלוק שרוצים להציג או אפילו להתאים את התסרוקת לאירוע ולבגדים.

גם האפשרויות רבות - במנעד אורכים, סגנונות, צבעים וגוונים. על המצח בסגנון מתוחכם, על הצד בסגנון הוליוודי, אסוף או פזור וסתור, חוף הים-סטייל, כאילו הייתן גולשות בחופי אוסטרליה.

אבל בכל זאת צריך לזכור שגם כשאתן מאמצות את המראה ונהנות משיער גלי אתן עלולות לשקוע בתוך שגרה, מבלי להקפיד להשאיר אותו זוהר או לתחזק את המראה הטבעי שלו. לכן צריך לדעת להשתמש במוצרים הנכונים כדי ליצור את הגלים וגם בכדי לעצב ולתחזק אותם - ברור שאין לכן זמן ללכת כל יום למספרה, כדי לשמור על מראה שיער מעוצב ומוקפד, סביר להניח שגם לא פעם בשבוע, אז כדאי שתדעו שעכשיו גם אין צורך.

בימים אלו מושק בארץ מותג טיפוח שיער חדש, TRESEmme, שבין מגוון המוצרים שהוא מציע תוכלו למצוא את הפתרון לעיצוב שיער גלי בעצמכן. הכוונה למוצרים מסדרת Perfectly (un)done של המותג המיועדים ליצירת הלוק הנחשק והופכים את יצירת הגלים ואת עצוב השיער לסופר קלים.

המוצרים של TRESEmme מיועדים לשימוש יומיומי בבית, הם מקצועיים ואיכותיים ולא פחות חשוב, מאפשרים לכולן להראות כאילו הרגע הן יצאו מהמספרה במגוון לוקים שונים לפי הבחירה שלהן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב שיער טרז'מה.
עיצוב שיער טרז'מה

מראה שיער גלי בסגנון בוהו מגניב, שיער גלי במראה הוליוודי או חוף הים-שיק - בכל יום את יכולה לבחור בסגנון המתאים ולהחליט איפה יהיה השביל בתסרוקת. השימוש במוצרים החדשים של TRESEmme', במייבש שיער, במחליק ובסיכות יעשה את ההבדל בין מראה למראה.

הגלים שלכן יכולים להיות מעודנים יפים ומעוצבים כמעט מושלמים, אבל בשל השומן שהקרקפת מייצרת הם עלולים ליפול והמראה בכתר הראש יהיה שטוח ונטול ברק. לכן צריך להקפיד על שמפו ומרכך מתאימים - להכין את השיער היטב ולנקות את השיער עם מוצרים שמלבד להסיר את הלכלוך יסלקו גם את שאריות השומן מהשיער.

שמפו Perfectly (un)done מכיל תמצית אצות ים בשילוב עם המרכך ללא סיליקונים מהסדרה הם התחלה מושלמת המסייעת ליצירת מראה גלי מדהים.

סקסית: מראה הביץ'-גירל

זה לא סוד שהשיער נראה הורס כשאתן חוזרות מהים, גלי הים האלו מעוצבים על ידי המלח השמש והרוח. אבל אי אפשר ללכת כל בוקר לים ובטח שאי אפשר לצאת בלי לחפוף את המראה מהשיער. מה שכן אפשר זה לשחזר את מראה הגלים הקלים והסקסיים. מראה הגולשת עם נגיעה של אלגנטיות.

1. נגבי וספגי את המים מהשיער רססי בספרי מלח ים.

2. יבשי את השיער בעזרת מייבש, פזרי אותו, תוך כדי, בעזרת היד החופשית מהשורשים לכוונים שונים, ליצירת נפח נוסף. בעזרת מחליק שיער צרי גלים מוגדרים לאורך כל קווצת שיער יחידה - פעם קדימה פעם אחורה, כל כמה סנטימטרים. השתמשי באצבעות להחזיק ולהפריד בין העיקולים.

3. מעכי את קצוות השיער בעזרת הכפות הידיים כדי להשלים את הנפח והמראה.

היפי-שיק: מראה הבוהו

1. נגבי את השיער וספגי את המים.
2. יבשי את השיער עם מייבש כשהראש מוטה כלפי מטה.
3. גלגלי קצוות שיער בינוניות בעזרת ביבי ליס לכיוון הפוך מהפנים.
4. אל תשתמשי במברשת, פשוט העבירי אצבעות להפריד את הגלים ולתת לו מראה קליל וחופשי.

סגנון הוליוודי רומנטי

1. גם כאן יש לספוג את המים מהשיער.

2. יבשי את השיער בעזרת מברשת עגולה ומייבש שיער ליצירת נפח ורכות.

3. גלגלי קווצות שיער גדולות באמצעות מגהץ שיער קרמי, החוצה ופנימה מכיוון הפנים, לחילופין.

4. הצמידי כל גולגול כזה לראש בעזרת קליפסים או סיכות.

5. שחררי את הקליפסים וסרקי את השיער במסרק רחב שיניים.

עיצוב שיער טרז'מה.
עיצוב שיער טרז'מה

גלים קלים

קליעת צמות היא דרך נוספת, מהירה וקלה, לצור גלים בלי ללכת לשחות בים ובלי לבקר במספרה - לאחר החפיפה, כשהשיער לח רססי בספרי מלח ים, קלעי שתי צמות וסגרי עם גומייה. שימי לב, עדיף גומייה דקה שלא תשאיר שקע בצמה ותשבור את הגל.

רססי שוב עם הספרי ויבשי - את יכולה לייבש עם מייבש שיער, להסתובב עם שתי צמות מגניבות או ללכת לישון איתן ולקום בבוקר עם גלים חלומיים.

במסגרת האפשרויות הבלתי נגמרות שעומדות בפנייך בעולם המופלא של סידור השיער בבית יש עוד משהו שאפשר ורצוי לדעת - כדי שהתסרוקת תחזיק מעמד לאורך זמן כדאי לסיים את העיצוב עם ספריי חזק שישמור על התוצאה.

כי כשאת המעצבת של עצמך יש לך ים של אפשרויות, את יכולה להופיע כל יום עם גלים שונים ולהתאים אותם לכיוון הרוח שמשתנה. הנה הצלחנו להשחיל עוד משחק מילים קטן.

כל מה שאת צריכה לדעת על עיצוב השיער

וואלה! NEWS בשיתוף טרז'מה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully