וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקלי קורקט אופנתי: השחורה החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט

27.9.2016 / 16:02

הדוגמנית זורי טיבי בת ה-21 היא האובססיה החדשה ששווה לעקוב אחריה, הודות לחוזה השמן שחתמה עם ענקית הלנז'רי האמריקאית. כל הדרך מהמשחקייה של הקניון בו התגלתה עד הצילומים לצד ריהאנה

הדוגמנית זורי טיבי. אינסטגרם, צילום מסך
"אף פעם לא חשבתי שאני מתאימה לזה". זובי טירי/צילום מסך, אינסטגרם

כדאי שתתחילו לשנן את השם זורי טיבי. הדוגמנית השחורה בת ה-21 היא האובססיה החדשה ששווה לעקוב אחריה, הודות לחוזה השמן שחתמה עם הענקית האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט בתור הפנים של הקו הספורטיבי "פינק ליין". טיבי התגלתה במקרה במהלך שיטוט בקניון בפלורידה כשהייתה בת 15. סקאוטר מסוכנות דוגמנות מקומית צד אותה מסתובבת שם בסיבוב טינאייג'רי שגרתי, והיא מצידה הייתה "בשוק". "אף פעם לא חשבתי שאני מתאימה לזה", אמרה בראיון לטין ווג. ומשם זה התגלגל.

את עבודתה כמפעילה במשחקייה של הקניון היא מיד עזבה וחתמה בסוכנות סטורם, שבתור עבודה ראשונה סידרה לה צילומים לטין ווג בניו יורק. ומאותו רגע היא לא הפסיקה לעבוד. אבל בכל הנוגע לפרסום ולכסף הגדול - חוזה עם ויקטוריה'ס סיקרט מהווה נקודת מפנה רצינית. אם להסתמך על הפרזנטריות שייצגו את פינק לפניה - אלסנדרה אמברוסיו, בהאטי פרינסלו ואלזה הוסק - סביר להניח שממש בקרוב הכנפיים ינחתו על כתפיה הענוגות.

הדוגמנית זורי טיבי. אינסטגרם, צילום מסך
חוזה עם ויקטוריה'ס סיקרט מהווה נקודת מפנה רצינית בקריירה/צילום מסך, אינסטגרם

"כבוד גדול", היא מגיבה לעניין, "להיכנס לנעליים של אלו שתמיד הערצתי. נשים יפהפיות שעושות דברים נפלאים. להשתייך לאותה קטגוריה זה מדהים מבחינתי". אכן מדהים. 18,000 העוקבים שלה הם רק ההתחלה, והיא מודעת לכך: "אני מייצגת מותג שהוא ממש קול. אני עדיין לא מעכלת". לאתר יאהו סטייל היא ענתה על שאלון בהקשר הנ"ל. לשאלה 'איך התבשרת על כך שקיבלת את החוזה?' היא ענתה שהסוכן התקשר אליה בכזו באדישות, כך שהיא בהתחלה חשבה שהוא צוחק איתה. ואז ישר "התקשרתי פייס טיים לאמא שלי, והיא פשוט השתגעה".

שגרת הספורט שלה כוללת בעיקר רולר-בליידס. תחביב נוסף הוא בישול; "גדלתי עם סבתא שלי ולמדתי ממנה לבשל. היום אני מתמחה במתכונים טבעוניים עם קצת מרכיבים כמו פנקייק מבננה וחלב שקדים". כמו שאר הדוגמניות שזוכות לחוזה שמן עם ענקית הלנז'רי האמריקאית, טיבי נוקטת בתשובות מזן הפוליטיקלי קורקט ומסיימת בפסקה מלאת הערכה על ההזדמנות הנפלאה שנקרתה בדרכה להגשים את החלום האמריקאי וכולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה שלא תקראו באף אחד מהראיונות איתה היא העובדה שגם בחירתה לג'וב הנחשק היא חלק מאסטרטגיית פוליטיקלי קורקט שקשורה להעסקת דוגמנית שחורה, כחלק מנושא הניראות במדיה של המותג. כרגע, מלבד המלאכית יסמין טוקס, היא הדוגמנית השחורה השניה שנמצאת בפרונט של הקמפיינים של החברה, שמצידה חייבת לתת משקל הולם לייצוג אוכלוסיה שמהווה נתח נכבד מהקונות של הרשת.

ומה הלאה מבחינתה? לקבל כנפיים כמובן, כמלאכית מן המניין. בינתיים תוכלו למצוא אותה באינסטגרם עם תיעוד לחיים מושלמים ומעוררי קנאה, אימרות כנף פילוסופיות והמון בגדי ספורט מבית פינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully