וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רירי והבייבי, קיילי והבלונד: רגעי הסטייל השווים השבוע באינסטגרם

10.9.2016 / 8:25

קים, קנדל וקיילי בשורה הראשונה של קניה, קייט מוס של פעם, קאיה גרבר זוכה בעוד קמפיין, אלבר אלבז זוכה בעוד אות כבוד, מחליפתו בלנווין מציגה הצצה מבטיחה לקולקציה הראשונה, מיו מיו עם קמפיין מרתק ובריטני עם עוד תובנה

איסטגרם

בווידאו: בית אופנת העל האיטלקי מיו מיו עם טיזר אינסטגרם לקמפיין החרקים בין האקססוריז המדהים לסתיו 16. (אל תפספסו את החיפושית).

קנדל בשורה הראשונה ולא על המסלול, קים בתפקיד הרעייה הנרגשת וקיילי בתפקיד הבלונדינית המסתורית בתצוגת Yeezy 4 של קניה ווסט בשבוע האופנה של ניו-יורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וערב קודם, קיילי מודדת ביגוד מן הקולקציה. לאחיות הקטנות של האישה יש פריבילגיות, כידוע.

מגפוני מעצב הנעליים האיטלקי פבריציו ויטי המשמש מאז 2004 כמנהל קרייאטיבי של תחום ההנעלה בלואי ויטון. דגם זה הוא מתוך קולקציית Please don't Eat the Daisies, קולקציה אישית ראשונה של ויטי תחת שמו. גם כן ניכרת חתימת ידו המשלבת קלאסיקה עם מתקתקות וחתרנות קינקית.

"אני זוכר אותה כאחת הדוגמניות הרגועות והנוחות שעבדתי איתן אי פעם. היא העמידה פנים שלא אכפת לה, אבל היא ידעה בדיוק איפה היא נמצאת ומה היא עושה. כבר אז הייתה לה המוזיקה הכי טובה והיא עישנה יותר מכל אחד אחר על הסט והייתה הרבה יותר מקסימה מכולנו יחד". - צלם האופנה הוותיק פיטר לינדברג על קייט מוס. התמונה כאן, אשר מפרסם כעת מגזין T של הניו-יורק טיימס, צולמה על-ידי לינדברג ב-1994 כשמוס הייתה בת ה-20. התמונה אשר לא פורסמה קודם כלולה בספר חדש של לינדברג בהוצאת טאשן, Peter Lindbergh. A Different Vision on Fashion Photography

דוגמנית ונעל המנולו בלניק שלה רגע לפני היציאה למסלול בתצוגת ג'ייסון וו בשבוע האופנה של ניו-יורק.

מארק ג'ייקובס גאה להציג את הפנים החדשות של קמפיין מארק ביוטי - קאיה גרבר, בתה בת ה-15 של סינדי קרופורד. שם לוהט ומבטיח בתעשייה.

אלבר אלבז נרגש להודיע שב-3 אוקטובר יקבל את אות לגיון הכבוד הצרפתי בדרגת קצין מהממשלה הצרפתית כהוקרה על תרומתו לעולם האופנה. אות לגיון הכבוד הוא עיטור מסדר הכבוד החשוב ביותר בצרפת. הוא מוענק הן לאזרחי צרפת והן לזרים. המסדר נוסד ב-1802 על ידי נפוליאון כהוקרה לשירות צבאי וכתגמול לתרומה אזרחית יוצאת מגדר הרגיל. אלבז יצטרף לישראלים אחרים שזכו באות כמו משה דיין, שמעון פרס, עמוס עוז, ואהרון ברק.

"אני אישה שמבינה חייטות וקוטור. בעבודה על כל קולקציה אני דורשת פרופורציות מושלמת והרמוניה מדויקת של חומרים וצבעים" - בושרה ז'ראר, מחליפתו של אלבר אלבז בלנווין מתארת בקצרה את תהליך עבודתה. הדגם האלגנטי בתמונה מתוך הקולקציה הראשונה בעיצובה לבית אופנת העל הצרפתי.

צלם העל פטריק דמרשלייה מציג תמונה חדשה של ג'ניפר לורנס מתוך סשן חדש של הכוכבת לדיור, הפעם לקולקציית הסתיו הקרובה. את הסטיילינג המהוקצע עשתה קארין רויטפלד.

יומון האופנה WWD עם תמונת TBT של ג'יזל משבוע האופנה של ניו-יורק 2010 עם הכלבלב החמוד שלה. התירוץ, פתיחת שבוע האופנה בניו-יורק ביום חמישי כמובן.

סופרמודל שנות ה-90 לינדה אוונג'ליסטה עם תמונת TBF של עצמה על שער ווג איטליה מ-1989 יחד עם נעמי קמפבל וכריסטי טרלינגטון שצילם סטיבן מייזל. "אוהבת את שתיכן", הא כותבת לשתי החברות מאז. גם אנחנו.

טרי ריצ'ארדסון עם צילום של ריהאנה חושפת פטמות ואוחזת בתינוק אשר צולם במסגרת הפקת אופנה למגזין CR Fashion Book שיוצא השבוע. או, בייבי! הוא כותב ולא יותר מזה. צודק.

"הייתי עצובה, אבל אז קניתי משהו ברשת. עכשיו אני מרגישה יותר טוב". חביבת המדור בריטני ספירס אומרת משהו על עצמה ועל כולנו בקצרה ובדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully