וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנים אבל עם סטייל: קולקציה חדשה לילדים

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף קסטרו

11.9.2016 / 13:49

קולקציית הילדים החדשה של קסטרו תאפשר לכם לעדכן את המלתחה של הקטנים באופנה טרנדית, מדליקה ומגוונת. לקראת החגים ודקה לפני שמתקרר תגלו איך זה להיות הורים לילדים שהמלתחה שלהם יותר קולית משלכם. לא תכנסו לראות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדים ובגדים זה חיבור משגע. להלביש אותם זאת חוויה מאתגרת, להרכיב להם מלתחה אופנתית אך לא לשכוח שהם ילדים. כי מלבד להיות יפים, אופנתיים, מגניבים ומיוחדים, הבגדים צריכים להיות מתאימים לגיל וחשוב לא פחות, נוחים ופונקציונליים. העניין הנוסף שמשגע פה זה הילדים – כי לא תמיד אתם מסכימים על אותם הדברים, הם מתעקשים על תלבושת מסוימת ולכם היה לוק אחר לגמרי בדמיון, אבל אין לכם ברירה, הם מנצחים ואתם עוברים לדמיון מודרך. כדי להירגע.

המצב האולטימטיבי הוא כשהבגדים מעלים חיוך על הפנים שלכם, אבל גם על שלהם. הפתרון המסתמן - קחו את הקטנים, גם את העקשנים ביניהם, לקסטרו תנו להם לבחור את הבגדים שלהם ביחד אתכם. בגד הם בגד אתם. זה בטוח לחלוטין ואין שום אפשרות ליפול, ראיתם את הקולקציה החדשה של המותג? אין ספק שהחיפוש אחרי בגדים בסגנונות שונים שירעננו את המלתחה של הקטנטנים באופנה מדליקה ושיקית יסתיים שם.

בבית, כשתתנו להם לבחור את האאוטפיט שלהם ולהתאים לבד פריט לפריט תגלו שהם הסטייליסטים הכי טובים של עצמם. ואז גם תגלו איך זה להיות הורים לילדים שהמלתחה שלהם יותר קולית משלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנדים? זה משחק ילדים

מאז שהשיקו קסטרו קו האופנה לילדים, ארון הבגדים שלהם הפך להיות מגוון והרבה יותר אטרקטיבי. הקולקציות מתכתבות עם המגמות של הגדולים אך עושות זאת עם קריצה ילדותית לגמרי שיוצרת בגדים שיקים מסוגננים בהתאם לגיל הילד - מnewborn-, כלומר ממש פיציים ועד מידה 14 שאלו בעצם המתבגרים הצעירים.

לא רק שהעונה הקרה בדרך גם החגים מאותתים לנו שהם תיכף כאן. אין זמן טוב מזה לרענן את הארון של הקטנים ולהרכיב להם מלתחה עדכנית לחורף הקרוב מקולקציות עשירות בפריטים אופנתיים שמגיעים במידות קטנות. הקולקציה של קסטרו ילדים מלאה בהשראות, טרנדים מעולם האופנה וכוללת אביזרי חורף לבנים ולבנות, שיחממו אותם בסטייל. במקביל הורחב קו התינוקות ולילדי בית הספר נוסף שירות של הדפסת סמלים על החולצות.

הקולקציה מציעה ארבע קבוצות עיקריות בהשראת המגמות המובילות בעולם האופנה. מוכנים? הנה זה בא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוקנ'רול בייבי

הקבוצה המרכזית לסתיו חורף 2016-17 היא ה-rock. היא ממשיכה את הקו המוכר והאהוב שהפך לסימן ההיכר של הילדים של קסטרו - מראה קולי עם השראות מעולם הרוקנרול.

העונה היא רלוונטית יותר מתמיד כיוון שהיא מתכתבת באופן מושלם עם טרנדים מעולם האופנה, שבאופן גורף אימץ השנה מוטיבים שאפיינו את שנות ה-90. הלוק הגראנג'י עם השראות מעולם המוזיקה מביא איתו חולצות פלנל אה-לה קורט קוביין, משבצות, קמופלאז' וליין רחב של ג'ינסים מגניבים במגוון כביסות, שטיפות וגזרות חדשות.

את המראה הגראנג'י של הקו מעשירים הדפסים שמאזנים את הלוק הכסחיסטי שמתבקש מהסגנון ומעניקים לו רכות עם קריצות ילדותיות - כוכבים, חיות, גולגולת (שהפכו למשהו חביב ולא מאיים בשנים האחרונות), וכן טקסטורות של נקודות, התזות צבע, פסים וחברברות.

חצאיות טוטו ושמלות בהיצע רחב שמציעה הקולקציה יתנו לבנות צ'אנס להתלבש ברוח הטרנד מבלי להתפשר, בדיוק כמו זמרת רוק מגניבה. בכלל הקו הזה די מחייב את השימוש במילה מגניב או קול שימו לב לאקססוריז המעוצבים שמשלימים את הוייב הרוקיסטי: מגפונים עם ניטים, שרשראות ועיטורי מתכת לבנות ומגפיים לבנים. אגב פונקציונאליות, מגפיים ומגפונים הם פריטים יעילים בחורף.

בדרך לבקינגהאם?

נסיכות מודרניות ימצאו את הפנטזיה שלהן בקולקציה הזו, כל מה שנכון יש פה. צבעוניות הליין הזה בהירה כמובן והיא מבוססת על גווני ורוד, פודרה ואפור. בהמשך כשיגיעו החגים ואיתם התירוץ המושלם לקנות בגדים חדשים הקולקציה הזו תתרחב. היא תכלול גם גווני כחול ובורדו, פריטי קזואל כגון קרדיגנים סרוגים וחולצות טי לצד פריטים נסיכותיים יותר כמו שמלות תחרה וטול רקום. מעילי צמר ומבחר שמלות חגיגיות וחורפיות יתנו את ההרגשה שהילדות שלכן בדרך למסיבת תה עם הנסיכה שרלוט ואמא קייט על הדשא בארמון בקינגהאם.

פה המקום לציין שברגע שנכנסו קסטרו לנישת בגדי הילדים הם עשו את הבלתי מובן מאליו ויצרו קו בגדים לבנים שהוא נכון טרנדי ומעוצב. בהחלט אפשר לומר בביטחון גמור שהם לא רק הגדילו את היצע הפריטים אלא שהגברברים הצעירים זכו לקולקציות מוצלחות במיוחד, מקוריות, מעודכנות ומדליקות והם מושכים הרבה מחמאות ומבטים מעריצים בכל מקום.

גם בקו הנסיכי הזה דאגו המעצבים של המותג לבנים, הקולקציה עוצבה גם היא בצבעוניות בהירה עם תגבור של שמנת ואפרפר, הרבה חולצות אריג מכובסות ובדים בטקסטורת טון על טון. בהמשך יגיעו סריגים עשירים בסריגת צמות גם הם בגווני השמנת וגם אופוו'ייט מלאנג' וכחולים למיניהם. גם הבנים, אם תרצו עוד פנטזיה מעולם המלכותי, יאמצו בשמחה את המראה של בדרך למשחק מיני גוף עם הנסיך ג'ורג', וכך גם האימהות שלהם.

קסטרו ילדים. שי יחזקאל,
קסטרו ילדים/שי יחזקאל

ילדים והעיר הגדולה

הליין הזה של הקולקציה כולל מגוון טרנדים שונים - אורבניות מודרנית, בוהו-שיק והשראה אתנית. הצבעים חורפיים, עם נגיעות ליים ניאוניות של קצב עירוני תוסס. מבנה הגזרות ארכיטקטוני ונקי והוא משתלב עם אלמנטים אתניים כמו פונפונים, גדילים ופרנזים.

לבנים בקבוצה הזו תמצאו פריטים בצבעוניות שמשלבת בין גוונים קרים של טורקיז, כחול נייבי ואפור עם גוונים חמים יותר כמו קאמל וקרמל – את הפריטים האלו, כמו הרבה פריטים אחרים של הבנים של קסטרו, אין ספק שהאחיות שלהם תרצנה לאמץ ולצרף לארון הפרטי שלהן. זה כבר קרה ולא מעט. זה מחמיא לבנים וזה סופר קול לבנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה קטנים ככה מהירים

בדיוק כמו שצריך להגיע לשיעור ספורט בנעלי התעמלות, כך גם לגבי הבגדים - בגדי ספורט צריכים להיות נוחים ופונקציונליים, אבל לא פחות חשוב יפים וכמה שיותר מגניבים. זה בדיוק מה שעשו המעצבים של קסטרו בשביל הספורטאים הפרטיים שלכם. הם עצבו קו בגדי אקטיב לילדים שיהפוך את שיעור הספורט לשיעור המועדף במערכת השעות בבית הספר. הפריטים בגווני שחור, אפור ולבן עם טקסטורות והדפסים דיגיטליים ונגיעות צבע, כמו צהוב ניאון וורוד. בכל בגדי הספורט לקטנים נעשה שימוש בטקסטיל מנדף זיעה עם כיסים ורוכסנים. בגדי ספורט הם אחד הטרנדים הבולטים בעולם האופנה והם נלבשים בסטייל גם מחוץ לחדרי הכושר. בעולם האופנה של הילדים זה אפילו עוד יותר מתבקש - הפריטים מדליקים, נעימים ונוחים ויש בהם את כל מה שילדים צריכים.

קסטרו ילדים. שי יחזקאל,
קסטרו ילדים/שי יחזקאל

מגניבות במידות קטנות

הקבוצה האחרונה בקולקציה המגוונת הזו כוללת נגיעות שמאפשרות לילדות ללבוש את הטאץ' החייתי שהופיע על המסלול בכל תצוגה בשבוע האופנה. לא זברה, לא נחש – נמר, או בעצם נמרה. גם פה הבגדים מתכתבים עם הטרנד אך הם מותאמים ללוק הילדותי. הם חלק מקו מתוחכם שמבוסס על גווני כחול שמנת ולבן עם תוספות קטנות של חום קרמל ובורדו.

הבנים בקבוצה הזו יתחדשו במגמה נוספת שלוהטת בעולם האופנה ותורגמה על ידי המותג לשפה ילדותית. לוק של אופנת רחוב ספורטיבית – ווסטים נפוחים, קפוצ'ונים בטקסטורת קווילט וסריגים חמים במראה אלפיני – לא לחינם הקבוצה הזו נקראת cool יותר קול מזה אין.

  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully