וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוחות חדשים על המדפים, לקראת החגים - חלק ב'

שירלי אכסלרוד

25.9.2016 / 14:24

החדש של SABON רענן עד להתאיידות מוחלטת, הרמס מאכזב קשות, מייקל קורס גנרי למדי אך בשום אופן לא עושה מיגרנה, ל'אוקסיטן משעמם, החריטה על הבקבוק של Coach נורא יפה, דיור הוא צרפתי אבסולוטי במובן הטוב ושאנל 5 החדש? במילה אחת - שלמות! סקירה מפורטת

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: נטלי פורטמן בקמפיין לבושם החדש של דיור.

לפעמים בושם הוא הרבה יותר מבושם, והחדש מבית שאנל שלח את הנסיינית נ' לילדות – ובחזרה. "כשהייתי קטנה אהבתי לחטט בתיק של של אמא. בין הליפסטיק האדום, הפודרה הכסופה והמראה עם הריפוד הרקום, היה גם בקבוק בושם רבוע. ידעתי שזה בושם צרפתי בשם שאנל 5 ושהוא יקר. הריח היה של אמא, אבל אהבתי אותו לא רק בגלל זה - הוא היה משכר. כשגדלתי, הפניתי לו גב לטובת כל מיני בשמים טרנדיים, אבל אחרי כמה סיבובים וניסיונות, אימצתי את שאנל 5 פרמייר – טוויסט מודרני לריח המקורי, לשנים של נאמנות אין קץ ללא תחליף של ממש. עד שנכנס לחיי השאנל 5 ל'או החדש – גם הוא שאנל עם טוויסט. צבע הבושם כמעט שקוף, הבקבוק דומה לזה המקורי, והניחוח רענן, סבוני, אוורירי וקליל ומתכתב כמובן עם הפרחוני הייחודי של השאנל 5 המקורי. קלאסיקה ומסורת לצד מודרניות ועדכנות, שלמות ממש. המחיר לא בדיוק כזה שניתן להגדיר כנוח, אבל היי, זה שאנל!"

שאנל חמש ל'או - Chanel l'eau, מחיר: 835 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאנל חמש ל'או: 835 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתאמץ מדי, מריח כמו טייגר באלם ועולה כמשקלו בזהב – אם זה היה סרט, היינו קוראים לו משולש קטלני. הנסיינית ה' שרדה בקושי את החדש של הרמס, וחזרה כדי לספר: "אף פעם לא התחברתי לבשמים של הרמס. הם מרגישים לי תמיד כבדים ומיושנים, אך אפשר לזהות את האיכות שבהם. אבל אפילו את זה אי אפשר לומר על הבושם החדש שלהם. הריח שלו שונה משל יתר בשמי ההרמס המוכרים, ומורכב מניחוחות עור, לימון, ורדים וחבושים. כל אלה משתלבים לריח כבד ולא מעודכן, שבנוסף נודף מאמץ להיות מיוחד, ניסיון שהצליח חלקית ולא בקטע חיובי, כי הבושם הזה פשוט מוזר וחריג. על אף היותו בושם לנשים, הוא יכול להתאים לשני המינים. הריח נשאר שעות ארוכות על הגוף והופך למעט נעים יותר אחרי זמן מה, אבל רחוק מלהיות טוב. הוא כבד ואוריינטלי אבל באיכות ירודה – קטורת זולה ומשחה לשרירים תפוסים. הריח תוצרת סין, המחיר אמריקה".

גאלו ד'הרמס - Galop d'Hermes (בקבוק ניתן למילוי). מחירים: 1,100 שקלים ל- 50 מ"ל; מילוי 125 מ"ל ב-1,260 שקלים. להשיג ברשת אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאלו ד'הרמס: 1,100 שקלים ל- 50 מ"ל; מילוי 125 מ"ל ב-1,260 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוגות האלה, שמחזיקים פרופיל משותף בפייסבוק? או חמור מכך – ג'ימייל אחד עם השמות של שניהם? מצאנו מתנה מושלמת גם למגזר המשונה הזה. ב- SABON מציעים "דואט של ניחוחות" בבקבוקים תואמים, אחד לה בלבן, ואחד לו, בשחור. הבושם הנשי הוא בחזקת ההיית או חלמתי חלום – ניחוח שושני, נקי וחמוד אמנם, אך עדין שבעדינים, ומתאייד עוד בעודו באוויר בלי להשאיר זכר על העור, ויהלום בעיקר בנות מצווה ענוגות. הריח הגברי מוצלח פי כמה, גם ברמת השרידות, וגם בהיותו רב תכליתי ודו מיני – קצת וניל, קצת ניחוח עצי, נקי ויומיומי בקטע טוב - ואומץ בחיבה על-ידי נסיינית שלא סובלת ריחות נשיים מתוקים מדי.

Elle ו- Lui של רשת SABON, מחיר: 199 שקלים ל-100 מ"ל (כל אחד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Elle ו- Lui של רשת SABON, מחיר: 199 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפור אנושי מזעזע: הנסיינית י' סבלה משיימינג משרדי על רקע בשמי החג החדשים. "למרות שאני מאוד אוהבת ריחות מתוקים בבשמים שלי, בעיקר בסתיו, הבושם החדש של ג'ו מלון איכזב קשות. הריח החדש אמור להיות שילוב של המרכיבים המוכרים של המותג - בזיליקום ונרולי, אך למרבה הצער הריח שנותר על הגוף הוא לא של ורד אנגלי, אלא של שקיק פוטפורי, ומהסוג הזול. גם החברים למשרד לא נהנו מהריח החדש, ורמזו לי בעדינות שהוא פשוט לא נעים. כל המתוק והפרחוני הזה נותר חזק ואימתני מדי גם אחרי מספר שעות, ראו הוזהרתן".

ג'ו מלון - Basil and Neroli, מחיר: 520 שקלים ל- 100 מ"ל. להשיג בחנויות המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ו מלון בזיל אנד נרולי: 520 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית מ', שבדרך כלל לא נשארת בלי מלים, התקשתה למצוא את הדרך הנכונה לתאר את הבושם החדש של מייקל קורס, ואולי זה בדיוק העניין שלו: שום דבר מיוחד לכתוב עליו הביתה, מין ריח גנרי נחמד שכזה, ודומה להמון אחרים. רענן, קצת מפולפל בקצוות, מתקתק פה ושם, ובכל זאת – מוצלח מאד כבושם יומיומי למשרד, לא מפיל חללים במעלית, לא מציק באף, ולא עושה מיגרנה.

מייקל קורס וונדרלאסט - WONDERLUST, מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל (מחיר מיוחד עד סוף אוקטובר 16)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייקל קורס וונדרלאסט: 399 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים לחים אלה, שמרגישים עדיין כמו אמצע יולי, בשמים בניחוח פרחוני-פירותי עושים לנסיינית נ' פריחה מטאפורית. ועוד כשהם מגיעים בבקבוק ורדרד עם פפיון! ועוד עם השם הדביק כל כך מיס דיור אבסולוטלי בלומינג! שזה משהו כמו: העלמה דיור מה זה פורחת. נ' התגברה והשפריצה: "התזה ראשונה הזכירה מאוד בושם צרפתי אחר שמקדמת ג'וליה רוברטס. La vie est belle שמו אם אינני טועה. זה לא רע, אבל ציפיתי למשהו מקורי. אחרי 20 דקות בערך, התגלה הניחוח האמיתי: מדובר בארומה נעימה, רעננה ובלתי דביקה בעליל. בסיס המושק הלבן איזן את ארומת הפרי לתוצאה אלגנטית, ובמבחן תגובת הסביבה, קצר הצלחה יתרה: אם מזכירת המשרד מצהירה "וואלה את מריחה משו משו הבוקר", אז אין ספק שאני על הגל. וזה לא תמיד קל". בושם צרפתי אבסולוטי, במובן הטוב.

מיס דיור אבסולוטלי בלומינג - Miss Dior Absolutely Blooming, מחיר: 592 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיס דיור אבסולוטלי בלומינג: 592 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהושק כבר ב-2001, ובמונחים של ל'אוקסיטן נחשב "אגדי", הנסיינית מ' השתעממה מאחת הקלאסיקות של המותג שחוזרת למדפים: "מתחיל זקן, מתאייד, נגמר סתמי. יש בו שמץ אוריינטלי, קצת מתקתקות, ובעיקר – שרידות אפסית. בלאוקסיטן מעדכנים שמדובר בבושם שמתאים לשני המינים, מה שאומר שגם גברים וגם נשים מוזמנים להתבאס ממנו במידה שווה".

ל'אוקסיטן או ד'איפרי - EAU D'IPARIE, מחיר: 289 שקלים ל-75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן או ד'איפרי: 289 שקלים ל-75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם של Coach הוא למעשה סלט פירות טעים, שמכיל אגס, מנדרינות אשכולית אדומה וליצ'י. הנסיינית מ' כשלעצמה אמנם מעדיפה ניחוחות חמצמצים יותר, אבל מדווחת שהניחוח לא כבד או דודתי, מתאים לצעירות והפגין שרידות ראויה לשבח. על הדרך, הבקבוק מצטיין באלגנטיות, ובמיוחד חריטת הלוגו על הזכוכית ושילוב תגית העור, שמתכתבת יפה עם התיקים המזוהים עם המותג.

ניו-יורק קואץ' - Coach New York , מחיר: 363 שקלים ל-90 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניו-יורק קואץ': 363 שקלים ל-90 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל החג, יוצאות הנסייניות שלנו מהארון: "אני ש', ואני מכורה לריחות מתוקים ועשירים! לכן, המהדורה החדשה של דליה מבית ג'יבנשי באה לי הכי טוב שיש. הריח עוצמתי, כבד, אסרטיבי ומחזיק מעמד שעות ארוכות. חזק מאד בהתזה ראשונה, אבל אחרי כמה דקות מתעדן מעט והופך נשי להפליא. המרחרחים סביבי שיבחו, בן הזוג היה מרוצה, ואפילו התעניין בשם הבושם – אירוע נדיר".

ז'יבנשי , לה נקטר דה פרפיום דליה דיווין - LE NECTAR DE PARPUM DALIA DIVIN, מחיר: 472.20 שקלים ל- 75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה נקטר דה פרפיום דליה דיווין של ז'יבנשי: 472.20 שקלים ל- 75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully