וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש של קולולוש: יריד שמציע שמלות כלה ב-700 שקלים

20.9.2016 / 12:45

החצר הנשית מזמינה אתכם למכירה סופר-משתלמת בשוק הפשפשים ביפו, שתציע שמלות כלה בהנחות מבית מיטב המעצבים המקומיים - ביניהם ליהי הוד, ענבל רביב, אניה פליט ויוסף. על כל רכישה יוענק שובר מתנה לקניית חליפת חתן. ההכנסות ייתרמו לנערות במצוקה

צילום ועריכה: רועי שאלתיאל

בווידיאו: שמלות כלה של ענבל רביב לקיץ 2016.

החצר הנשית בנמל עורכת שוב את יריד הכלות הקבוע שלה, והמכירה המשתלמת תתקיים בחנות החדשה בשוק הפשפשים. היריד יציע מגוון שמלות כלה של מעצבים מקומיים מובילים במחירים שמתחילים ב-700 שקלים (!!) לשמלה כשהגג העליון עומד על 3,000 שקלים. בנוסף, כל מי שתקנה שמלה תקבל שובר מתנה על סך 350 שקלים לקניית חליפת חתן מקולקציית BAMOSS SQUARE. כל ההכנסות מהיריד יועברו לתרומה לנשים ונערות בסיכון.

בין המעצבים שתרמו שמלות לחצר הנשית בנמל ניתן למצוא את ענבל רביב, ליהי הוד, הילה גאון, דויד חצבני, טל כחלון, אניה פליט, יואב ריש, נעמה בצלאל, יוסף, ירון ברכה בצלאל, לימור רוזן, ליליום, עדה חפץ, פלורה, אסף דדוש, גילה לב, קארין צוק, שמעון דהאן ועוד.

שמלות כלה של טל כחלון. אלון שפרנסקי,
שמלת כלה של טל כחלון/אלון שפרנסקי

ההכנסות מהמכירות באירוע, שיימשך ארבעה ימים שלמים, ייתרמו לעמותת החצר הנשית בנמל הפועלת מאז 2003 למען נערות ונשים מיפו, בת-ים ודרום תל-אביב הנתונות במצבי מצוקה וסיכון. עבודת החצר הנשית בנמל נעשית בשיתוף פעולה עם שירותי הרווחה, בריאות הנפש, בתי-ספר ונבחרי ציבור בהתאם לצורכיה של כל נערה ואישה במטרה לשנות את מציאות חייהן וליצור הזדמנויות להכשרה תעסוקתית ומקצועית בתחומי האופנה. אאוטלט אופנה הממוקם בהאנגר 1 בנמל יפו מאפשר הכשרת הנערות והנשים בתחומי אופנה ומהווה עבורן גם כמקור פרנסה. בליווי עובדת סוציאלית ובשיתוף בתי הספר לאופנה שנקר וסטודיו B6, הו לומדות על תחומי מכירות, ניהול מלאי, ניהול משמרת וניהול חנות. ההכשרה כוללת גם סיורים במוזיאונים, תצוגות אופנה, קורסי תפירה, הרצאות בנושאים של עיצוב אופנה, סטיילינג צילום ועוד.

המכירה תתקיים השבוע בבוטיק החצר הנשית, רחוב עולי ציון 6, שוק הפשפשים ביפו, רביעי-שבת (21-24.9).

רביעי 20:00 – 14:00
חמישי 10:30-20:00
שישי 10:30 -16:00
שבת 16:00- 10:30

קולקציית שמלות הכלה של ליהי הוד ל-2016.
שמלת כלה של ליהי הוד
שמלות כלה של ענבל רביב לקיץ 2016. איתן טל
שמלת כלה של ענבל רביב/איתן טל
שמלת כלה של נעמה בצלאל. איתן טל,
שמלת כלה של נעמה בצלאל/איתן טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully