וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמנת וי נוסף ברזומה: אשלי גרהאם מצטלמת בעירום

25.9.2016 / 10:52

אחרי שנכנסה לדפי ההיסטוריה בתור הדוגמנית הראשונה למידות גדולות שזוכה לעטר את שער גיליון בגדי הים השנתי של ספורט'ס אילוסטרייטד, ממשיכה האמריקאית בת ה-29 לשלב המתבקש הבא בקריירה של כל דוגמנית שנחשבת למשהו בעולם הזה

יוטיוטב

בווידיאו: אשלי גרהאם צועדת על המסלול בהלבשה תחתונה.

אחרי שכבר נכנסה לדפי ההיסטוריה בתור הדוגמנית פלאס סייז הראשונה שזוכה לעטר את גיליון בגדי הים השנתי של ספורט'ס אילוסטרייטד, ואחרי סדרת צילומים סקסית למגזין הגברים מקסים, מסמנת אשלי גרהאם וי על השלב הבא בקריירה של כל דוגמנית שנחשבת למשהו בעולם הזה - צילומים בעירום מלא.

הדוגמנית האמריקאית בת ה-29 הצטלמה מעורטלת וענוגה עבור הגיליון החדש של מגזין גרציה גרסת בריטניה - שמוקדש כולו לאופנה במידות גדולות, תחת הכותרת "הלוק הסקסי חזר".

אבל לא הכל אופטימי וחיובי כמו שזה נשמע. המגזין נאלץ להתמודד עם ביקורת חריפה כשהתברר שמהדורת הפלאס סייז המיוחדת תנחת רק אצל המנויים של המגזין, כשגיליון שונה לחלוטין יופץ להמונים בדוכנים. למרבה המזל אנחנו בסוף שנת 2016 - וההמונים למעשה נמצאים ברחבי הרשת. ברגעים אלה ממש הופעות התמונות בהן אתם צופים לויראליות ומוקלקות.

גרהאם מחזיקה בתפקיד נושאת הדגל העולמית של השיח על כך שנשים יפות מגיעות בכל מיני אריזות, ומשפיעה על הנראות שלהן בתקשורת. ובדיוק בגלל זה היא היא עמדה כלוח מטרה לחיצי ביקורת לפני כחודשיים, כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא נראית - רחמנא ליצלן - רזה. היא נאלצה להתמודד עם עליהום על פשע ההרזיה, ואף הגיבה למתקפה נגדה.

"למען האמת, לא הורדתי פאונד אחד השנה ולמעשה אני שוקלת היום יותר מאשר ששקלתי לפני שלוש שנים. אבל אם הייתי רוצה לרדת במשקל - זה לא עניינו של אף אחד! אני אוהבת להתאמן בחדר כושר ואני לא מונעת מעצמי אוכל שאני אוהבת", מסרה בהודעה מסודרת. "עבור חלק מהאנשים אני שמנה מדי, לאחרים אני גבוהה, שופעת או רעשנית מדי. המעגל הזה של שיימינג גופני חייב להיפסק".

עוד באותו נושא

גרהאם משיבה מלחמה: "לא הורדתי קילו, וזה לא עניינו של אף אחד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully