וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תעשו מה שכולם עושים": טיפ מקארה דלווין ורגעי סטייל נוספים

1.10.2016 / 10:04

ג'יגי' חדיד ממשיכה לפריז כאילו לא קרה כלום, קייט מידלטון והנסיכה הקטנה כובשות את הקנדים, קארה דלווין מושלמת בקמפיין חדש, קים קרדשיאן והחמולה של בלמיין חוגגים בתצוגה, גווינת משוויצה בעור פנים נטול איפור בגיל 44, נטלי פורטמן וג'ניפר לורנס מגיעות לדיור, ועוד

קארה דלווין בקמפיין של פומה/אתר רשמי

בווידיאו: קארה דלווין מציעה לנו בקמפיין חדש לא לעשות מה שכולם עושים, אלא להיות עצמנו ולא להתנצל על כך.

דוגמנית העבר, כוכבת הריאליטי וכמובן אמה ההולנדית של ג'יג'י חדיד מגיבה לתקיפת בתה במילאנו על-ידי מטריד הידוענים ויטלי סדיוק: "לחיי נשים חזקות, שנזכה להכיר אותן, שנזכה להיות כמוהן, שנזכה לגדל אותן". מרגש, מאמא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ואביה של ג'יג'י, איש הנדל"ן הירדני-אמריקאי, מגיב גם הוא לתקרית: "מי צריך אבטחה? אני מניח שלא ג'יג'י. כוח נשי.. הגנה עצמית. הוא ברח בעוד ש-30 גברים הביטו מהצד". אבא תמיד צודק.

והנה נערת הרגע בעיר אחרת ובמצב אחר. ג'יג'י חדיד בבקסטייג' של תצוגת המעצבת האהובה איזבל מארה בשבוע האופנה של פריז.

ובינתיים מעבר לאוקיינוס, הדוכסית מקיימברידג' והנסיכה שרלוט (שנה וחצי) במסיבת גן בבית מושל מחוז ויקטוריה בקנדה. שמלת הסריג של מידלטון היא בעיצוב SEE BY CHLOE, הליין הצעיר של בית אופנת העל הצרפתי.

האחיות קים וקורטני קרדשיאן מגיעות לאפטר-פארטי בתום תצוגת בלמיין בשבוע האופנה של פריז. והן לובשות, כמובן, בלמיין. מחשמלות.

ביום הולדתה ה-44, גווינת פאלטרו משוויצה עם תמונת פנים ללא איפור המגלה את יופיה הטבעי של זוכת האוסקר והאם לשניים. מזל טוב!

דוגמניות תצוגת בית אופנת העל הצרפתי רושאס וסנדלי הפלטפורמה המושלמים שלהן, רגע לפני היציאה למסלול.

עור, מתכת, סרט סאטן אדום וראש דרקון צבעוני עשוי א?ימ?ל, שימשו את אלסנדרו מיקלה בעיצוב התיק המדהים הזה מקולקציית אביב 2017 של גוצ'י, כפי שנראה בתצוגה בשבוע האופנה של מילאנו.
.

"תיק הפיצרייה" של דולצ'ה וגבאנה בתצוגת אביב 2017 בשבוע האופנה של מילאנו - לים / לקניות/ לאמהות / לסידורים, לא משנה לנו - זה מה שאנחנו רוצות לקיץ הבא.

מסתבר שוויקטוריה בקהאם פינקה לא רק את מערכת וואלה! אופנה עם מוצרי ליין האיפור החדש והמשותף לה ולחברת אסתי לאודר, אלא גם את עורכת ווג בריטניה אלכסנדרה שולמן.

מבט מקרוב על האיפור יוצא הדופן של אמנית האיפור הנודעת פט מקגראת' בתצוגת מייסון מרג'יאלה בשבוע האופנה של פריז.

מי שעבר אחר-הצהריים ביום חמישי ה-22 בספטמבר ליד סניף הדגל של מקס מארה הסמוך לדואומו במילאנו, נתקל ללא ספק בהתקהלות רעשנית. משהו כמו 500 איש התגודדו בחזית החנות, ולא הפסיקו לצלם ולצרוח. הסיבה: ביקורה של ג'יג'י חדיד, פרזנטורית המותג, בחנות. היא נראתה דרך קירות הזכוכית של הקומה ה-2, ובכל פעם שהיא נופפה לקהל, הוא הגיב בצרחות. בתמונה פה ג'יג'י משתפת את הזווית שלה.

נעליים מדהימות בתצוגת סן לורן בשבוע האופנה של פריז.

מי הנערה הזאת? ג'ניפר לורנס. זוכת האוסקר ופרזנטורית דיור מגיעה לתצוגת בית האופנה בפריז לבושה בטופ מהקולקציה החדשה כמובן.

ואת הנערה הזאת אין שום בעיה לזהות. זוכת האוסקר ההריונית וגם פרזנטורית בית האופנה נטלי פורטמן בשורה הראשונה בתצוגת דיור.

ומראה מהמסלול של דיור. שמלת תחרה ותיק עם ההצהרה J'ADIOR. לא J'ADOR המוכר של בית האופנה. אחרי הכל, יש מעצבת חדשה והיא הציגה קולקציה מנצחת.

ניבר מדר וחלוק הסאטן שלה בבקסטייג' של תצוגת מותג הלנז'רי הצרפתי Etam בשבוע האופנה של פריז.

השתיים הבלתי נפרדות, צמד-חמד האמריקאיות העסוקות, (ואופוזיציית הצללים של ג'יג'י-קנדל) לקסי בוילינג (מימין) וחברתה הטובה בינקס ווילטון, בבקסטייג' תצוגת מוסקינו במילאנו.

רגע נוסטלגי עם לורן האטון בתצוגת בוטוגה ונטה בשבוע האופנה של מילאנו. סופרמודל שנות ה-70 הגיחה למסלול בית אופנת העל האיטלקי עם התיק האדום מסרטה האיקוני "ג'יגולו אמריקאי". התיק מבית בוטוגה ונטה כמובן, הוצג במסגרת חגיגות 50 שנה לבית האופנה.

מעצב נעלי היוקרה בריאן אטווד עם סנדלי העקב DARK ANGEL מקולקציית סתיו 16 שיעניקו לכן כנפיים. פשוטו כמשמעו.

מגזין ELLE האמריקאי מדווח ש"סקס והעיר הגדולה 3" קורה. והם יודעים "ממקור יודע דבר". יש.

לאחר ריהאנה וקיילי ג'נר, חברת פומה מגייסת פרזנטורית לוהטת נוספת - קארה דלווין. הטופמודל הצטלמה לקמפיין "Do You" החדש, שנועד "לחזק את ביטחונן של נשים בכל מקום".

הסטייליסטית המוכשרת נפרדת משמעון פרס עם תמונות בהן זכתה לעבוד עמו במשותף, נקודה בלתי נשכחת כמובן בקריירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully