וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להתלבש חגיגי: הלוקים הלוהטים לחגים

29.9.2016 / 9:07

עם כל הכבוד למנות מנצחות, מתנות מושקעות וסרוויסים יוקרתיים, מה שנותן את הנוק אאוט בחגים זה ההופעה. תלבושת מוצלחת ואופנתית תקצור מחמאות ותהפוך כל מפגש לחגיגי ומסוגנן. כנסו לראות ולבחור את הלוק המושלם שלכן לארוחת החג. דודה, תאכלי אבק

קסטרו לחג. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו לחג/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מה בנות רוצות? בגדים חדשים ומסוגננים והזדמנות טובה ללבוש אותם ולהפגיז הופעה. אפילו שאפשר להגיד הרבה דברים על תקופת החגים, חייבים להודות שהיא מספקת הרבה הזדמנויות לחדש את המלתחה ולהפגין חוש סטייל מפותח. נכון שמדובר בתקופה עמוסה אבל זה לא אומר שאופנה לא יכולה להתגנב פנימה ולתפוס מקום נכבד בלו"ז העמוס.

בין אם אתן נוסעות לארוחה מפוארת בבית מלון ובין אם מדובר בארוחה משפחתית אצל סבתא, מה שתלבשו חשוב בדיוק באותה המידה - גם אם אתן רוצות שיהיה לכן נוח זה לא תירוץ להראות מרושלות. אם אתן רוצות להראות מסוגננות ושיקיות, לקצור מחמאות ולככב בתמונות כדאי שתכניסו קצת מרוח החג לאאוטפיטים שלכן. טרנינגים או תלבושות משעממות לא באים בחשבון – כי גם קז'ואל ונוח, אתן יודעות, יכול להיות מאוד אופנתי.

בואו נדבר על הסתיו

באופן רשמי הוא כבר התחיל, ב-21 בספטמבר, ביום המכונה יום השוויון הסתווי. ביום זה אורך היום שווה לאורך הלילה ולאחריו הימים מתקצרים, הלילות מתארכים ובחצי כדור הארץ הצפוני, שזה אנחנו, מתחיל הסתיו.

מאחר והשנה שרשרת החגים נחגגת ממש מאוחר, הרי שאנחנו יכולות ליהנות מכל היתרונות של העונה הקרירה וזה אומר הרבה יותר אפשרויות לבוש מדליקות שאי אפשר להרכיב בשום תקופה אחרת בה קר מדי או חם מדי.

אז הנה עוד סיבה שעונת החגים הנוכחית כל כך משמחת מבחינה אופנתית, המדפים בחנויות כבר מפוצצים בפריטים חדשים איתם תוכלו ליהנות בחג ולהמשיך וללבוש במשך עונת החורף.

סיימתן עם הקניות לקיץ ועשיתן הפסקה קצרה להשתקת המצפון? מעולה. אפשר לחזור לשוטט בחנויות, אנחנו מאמינים שהמילה המתאימה היא: שופינג.

קסטרו לחג. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו לחג/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

ועכשיו בואו נדבר תכלס

רוב הסיכויים שתהיו עסוקות במפגשים משפחתיים ושקועות בכמויות אדירות של מזון ולכן למצוא את התלבושת המושלמת זה המפתח. אין ספק שזה מאוד מאתגר, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם כמה תלבושות והשראות שמתאימות לכל אחת. במגוון סגנונות, בהתאם לטרנדים והמגמות הכי לוהטות שמככבות בעולם האופנה.

קסטרו לחג. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו לחג/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

תעשו את זה קצר – חצאית מיני

חצאיות מיני ככבו על המסלולים בתצוגות הכי נחשבות והן חלק מכל קולקציה חורפית של כל המעצבים, המותגים והרשתות. החגים הם זמן לחגוג לא? אז מיני היא החצאית האולטימטיבית לחגוג איתה והיא יכולה להשתלב בכמה מראות שונים.

אאוטפיט מדליק וסקסי שיגרום לכמה מהדודות שלכן לשמוט לסתות הוא השילוב הנפלא של חצאית מיני ומגפיים. למה? כי זו התקופה האידיאלית להפגין ביונסה-סטייל בלי לקפוא מקור.

עוד לוק מנצח, הפעם בהשראת ויקטוריה בקהאם, אושיית אופנה שהוכיחה גם העונה שהיא יודעת משהו על סגנון, משלב חצאית מיני ועליון עם שרוול ארוך. זו בחירה אופנתית ששומרת על איזון נכון - יש משהו מאוד אלגנטי בעליון כמו חולצה מכופתרת או סריג עם שרוולים ארוכים ורגליים חשופות. נעלי סירה ישלימו את ההופעה.

אם אתן לא רוצות להתגנדר יותר מדי שלבו אותה עם טי שירט מגניבה, חלקה או עם הדפס עם קריצה - זה המקום גם לנעלי סליפ-און או סניקרס מדליקות.

אפשר גם יותר ארוך

אם הערב המתוכנן הוא עניין אלגנטי יותר, נסו מראה קלאסי של חצאית ארוכה. אל תפחדו מהאורך ומהנטייה שלהן להראות חסודות, הן אופנתיות ושיקיות. הצללית שהן יוצרות ארוכה וצרה וכדאי להשלים אותה עם חולצה מכופתרת. אפשר להשאיר כמה כפתורים פתוחים, כי רצועת עור חשוף זה כל מה שדרוש לכן כדי לצרף שרשרת אחת מעניינת.

מגפונים או נעלי סליפ-און וז'קט ג'ינס יהפכו את ההופעה ליותר מודרנית וקולית, אבל למראה סופר אופנתי צרפו קפוצ'ון ספורטיבי - מי שבאמת מעודכן בטרנדים הלוהטים ידע להעריך.

קסטרו לחג. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו לחג/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

חג בלבן

מי שרוצה להתחבר לחגי ישראל ולנצל את החגיגיות והאווירה שלהם על מנת לאמץ לוק מסורתי, הפריט המושלם יהיה שמלה לבנה כמובן - לא משנה באיזה אורך, מאיזה בד, באיזה טקסטורה או גזרה. שמלה לבנה היא הבגד הכי חגיגי וכל אחת יכולה לבחור את האחת שלה.

אין כמו הלוק הלבן לסמל התחדשות והוא בחירה מאוד אינסטינקטיבית ומתבקשת, אבל עם קריצה אופנתית - לא רק בגלל שהטוטל לוק הלבן היה ועודנו טרנדי ולוהט (אנחנו רק מזכירים לכן) אלא מכיוון שיש לו מראה נקי ורענן שמאפשר הרבה מקום להוסיף אמירה אישית עם האביזרים הנכונים.

מצד שני

אנחנו מבינים אתכן לגמרי, את המשיכה ללבוש משהו שחור - אחרי הכול מדובר פה באופנה. אנחנו מבינים גם את החיפוש אחרי המראה שהכי יחמיא לכן ויתקבל נפלא בצילומים ואפילו מבינים אם מדובר בשאיפה סודית להיות הכוכב של הערב. אבל האמת שאין צורך בתירוצים. שמלה שחורה, קטנה או ארוכה תהיה בחירה נועזת אך שקטה בדרכה. שחור הוא צבע מנצח. תמיד.

שמלה כזו היא על זמנית ותמשיך ותשמש אתכן בכל לוק או אירוע שתרצו. אם בכל זאת אתן מחפשות להתחבר לאווירת חגי כסלו, אתן יכולות לשלב טאץ' לבן או פריטים לבנים, כמו נעליים, עליון או תיק - אבל גם בלי קשר לחג , שילוב של שחור ולבן הוא תמיד קלאסי ונחשב אופנת עלית.

קסטרו לחג. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו לחג/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

שדרגו את הדנים שלכן

אם ג'ינס הוא הפריט המועדף עליכן והוא יעבור דרך העיניים הביקורתיות של הדודות אז דאגו להקפיץ את המראה. בחרו בג'ינס מעניין (עם טלאים גאומטריים, למשל, שכל כך אופנתיים עכשיו) או צוותו לדנים טופ חגיגי ועקבים גבוהים. עליון מהודר יגרום למראה הג'ינס שרק אתמול היה קז'ואל ומגניב להראות הרבה יותר מסוגנן היום - ז'קט או וסט שתלבשו עם הג'ינס יעניקו לכן שיק עדכני עם קריצה מחויטת.

מראה קלאסי של ג'ינס וחולצה לבנה הוא בחירה בטוחה, חגיגית ומחמיאה. חולצה מכופתרת כמו גווינת' פלטרו הבלתי נשכחת בסרט הנוקמים או חולצה שחושפת כתפיים עם שיזוף קיץ שעדיין כאן. רוצות לחשוף גם רגליים? לכו על חצאית דנים סופר קולית - עוד פריט נצחי שיצטרף למלתחה שלכן .

אקססוריז מוצלחים יכולים לתת את הטאץ' הסופי - מטפחת בגוונים מחמיאים לעור הפנים, תכשיטים או תיק בגודל המתאים, שיכיל את כל מה שתצטרכו כדי לשרוד את הערב הארוך.

עוד נגיעה קטנה

יש הרבה דברים שצריך לדאוג בגללם בארוחות החג, כמו שיחות מביכות, מנות גפילטע פיש שלא הצליחו ומתנות לא מתאימות - אל תתנו להופעה שלכן להיות אחת מהם. רשמו לפניכן כמה טיפים שכדאי לזכור וכמה טעויות שצריך להימנע מהן במהלך הארוחה:

אספו את השיער וצרפו סיכה מגניבה כמו זו של אלכסה צ'אנג – כשתאלצו לעזור בחלוקת המנות או בפינוי הכלים. אתן תודו לנו.

מאותה הסיבה דאגו שהנעליים, גם אם הן עם עקבים גבוהים, יהיו נוחות.

מגמת הבוהו שיק מאוד אהובה עלינו, במיוחד פרנזים אבל הדבר האחרון שאתן רוצות שז'קט הז'מש שלכן יטבול במרק או שאחד הילדים יקלע מהם צמות מתחת לשולחן (אוי, האימה).

קניתן מכנסיים צמודים במיוחד בשאיפה לרדת קילו או שניים – ארוחת חג משובחת וקומפוט בסופה זה לא הזמן להשוויץ בהם. נכון שאין מה להוסיף?

חולצה עם כיתוב מגניב זה קול אבל זה לא ליל הסדר, אין פה הגדה ויש אורחים שמשתעממים - אז אל תתנו לכל אחד מהם סיבה לנסות לקרוא מה כתוב על החזה שלכן. "קרל הוא אבא שלי" רק יבלבל את הדודות שלכן.

וואלה! NEWS בשיתוף קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully