וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוד לבוש לסתיו הקרוב: חליפה

26.10.2016 / 9:34

מג'יג'י חדיד ועד ביונסה - כולן לובשות לאחרונה חליפות. לקראת הסתיו הקרב ובא, זה הזמן להתלבש על טוקסידו בארון. החליפות החדשות מגיעות בגרסאות שונות - במראה מחויט, קשוח, מתוחכם או פיג'מתי. לנו בא לאמץ את כולן

ג'יג'י חדיד בחליפה אדומה. GettyImages
ג'יג'י חדיד לוהטת החליפה אדומה של מוגלר/GettyImages

החליפה מזמן אינה פריט ששמור רק למשרד מעונב. החליפות החדשות אופנתיות יותר, צעירות יותר ונראות טוב גם ביום וגם בלילה. בעונה הקרובה תוכלי למצוא מגוון עצום של חליפות מבדים שונים, בגזרות שמחמיאות לכל מבנה גוף ומתאימות לכל אירוע. אם תרצי - תוכלי למצוא את החליפה המושלמת עבורך.

קרייזי ליין – חליפות.
גלית גוטמן מתוך קטלוג קרייזי ליין

הלבנה: חליפה לבנה נראית שיקית ומתוחכמת בכל מקום. היא מתאימה לפגישה עסקית אבל נראית מצוין גם באירוע. אל תפחדי מטוטאל לוק לבן, הוא מחמיא לכל סוגי העור ונראה אופנתי בכל עונות השנה. בניגוד לדעה הרווחת שאומרת שלבן זה משמין - חליפה כזו תקנה לך מראה מוארך וחטוב יותר- רק תוודאי שהיא מונחת נכון על הגוף. בנוסף, הז'קט שלה ייראה טוב גם מעל שמלת ערב או מכנסיים בכל צבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קרייזי ליין – חליפות.
גלית גוטמן מתוך קטלוג קרייזי ליין

הקשוחה: החליפה הזו היא דרך מצוינת להיראות מגניבה מצד אחד ומתוחכמת מצד שני. זוהי לא החליפה הקלאסית והיא נותנת ללובשת אותה לוק סופר אופנתי שנראה לא מתאמץ. חליפה כזו תתאים לפגישה עסקית לא מעונבת מצד אחד אבל את בהחלט תיראי מצוין אם תחליטי ללכת איתה למסעדה או לאירוע- כל מה שתצטרכי לעשות זה להוסיף אודם ותיק ערב.

גל גדות על השטיח האדום בלונדון עם חליפה של ויקטוריה בקהאם. GettyImages
גדל גדות מפזרת שיק בחליפה של ויקטוריה בקהאם. פרשנות לחליפה הגברית של איב סן לורן/GettyImages

המשי: חליפות המשי משדרות נשיות לא מתנצלת ומתאימות לאלו שאוהבות מראה קוקטי ונשי. הן נראות מצוין עם שיער לא מתאמץ ואיפור מינימליסטי ומתאימות במיוחד לאירועים. בנוסף, החלקים נראים מצוין גם בנפרד - את יכולה ללבוש כל חלק עם פריטים שונים מהארון שלך, סוודרים רכים ייראו מצוין עם החצאית והחולצה תתאים לרוב המכנסיים שכבר יש לך בארון.

המתוחכמת: את החליפה העל זמנית הזו הכניסה לאופנה ג'קלין קנדי, היא אף פעם לא יוצאות מהאופנה ונותנת ללובשת אותה ניחוח אירופאי וקלאסי. החליפות האלו נמצאות באותה הקטגוריה עם השמלה הקטנה והשחורה- הן תמיד נכונות והן נראות טוב על כולן. חוץ מזה, הז'קט ייראה מצוין עם כל שמלה או ג'ינס בארון שלך.

קרייזי ליין – חליפות.
גלית גוטמן מתוך קטלוג קרייזי ליין

הפיג'מה: חליפות הפיג'מה נמצאות איתנו כבר כמה עונות ולא נראה שהן מתכוונות לעזוב אותנו בקרוב, הן מתאימות בעיקר לאירועים בערב אך האמיצות יותר ילבשו אותן גם בצהריים. אם את מפחדת מטוטאל לוק, את יכולה ללבוש את חלקי החליפה בנפרד וליהנות ממראה אופנתי בכל מקום.

פיג'מה שיק של בית האופנה רושאס.
פיג'מה שיק מהמסלול של בית האופנה רושאס

המשולבת: אם יש לך בארון כמה חליפות אל תפחדי לשלב ביניהן - כל חלק של החליפה ייראה נהדר בנפרד וגם בשילוב עם חליפה אחרת. את יכולה להתאים ז'קט מחליפה אחת לחצאית מחליפה אחרת ולהיפך. כל שצריך הוא שהחלקים יהיו במגמת צבעים שמתאימה אחת לשניה או בבדים דומים.

ג'ני דנסון בשיתוף קרייזי ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully