וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף "השמלה" חוזר: הרשת לא מצליחה להחליט באיזה צבע התיק הזה

8.10.2016 / 6:54

כחול או לבן? אחרי שכבר הספקנו לשכוח מסערת השמלה בצבעי כחול ושחור (או לבן וזהב) - מגיע התיק שמחלק את הרשת לשניים: אלה שחושבים שצבעו כחול ואלה שבטוחים שהוא לבן. מה אתם אומרים?

תושבי לונדון חלוקים: השמלה כחולה ושחורה או לבנה וזהובה?/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון – זוכרים את סערת השמלה?

ברביעי האחרון פרסמה טיילור קרוסו מארה"ב תמונה של התיק החדש (והמהמם!) שלה בטוויטר וקיבלה שלל תגובות מפרגנות. אחרי שהחמיאו לה על "התיק הלבן והיפה שלה", היא כתבה בתגובה שהוא בכלל כחול - ויצרה ויכוח סוער על צבעו של התיק שנמשך עד עכשיו, הרבה אחרי שנמצאה התשובה הרשמית לשאלה הזאת. אז תגידו לנו אתם - בלי לגלול לתשובה - באיזה צבע התיק: כחול או לבן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התיק ששייך למעצבת קייט ספיד הפך בין לילה לתיק המבוקש ביותר ברשת, כשרבים ממשיכים להתווכח על צבעו האמיתי של התיק הזה (ועל הדרך להיזכר כמה הם טעו בנוגע לשמלה ההיא). לא נמתח אתכם יותר מדי: צבעו האמיתי של התיק הוא כחול. קרוסו צילמה את התיק שוב בתאורה אחרת והוכיחה לכולם שצבעו כחול, ואם זה לא מספיק משכנע - עיון בקטלוג של המעצבת כבר יעשה את העבודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותו תיק - בתאורה אחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה זה נראה באתר של קייט ספיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשת הוויכוח רק החריף, כשיש מי שלקח את זה רחוק וניסה לבדוק מהו צבעו המקורי של התיק בעזרת תוכנת עריכה לתמונות. חלק הציעו שזו התאורה במקום שהעניקה לובן לתיק בעת הצילום, והיו גם כמה רעים שטענו שקרוסו שיחקה עם התמונה בכוונה כדי לגרוף כמה לייקים. נו באמת, ברור שזה לבן. אולי בעצם קצת כחול... טוב, הוא לגמרי כחול. לא, רגע...

איזה צבע אתם רואים פה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully