וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה על השטיח האדום: הסטייל של אמילי בלאנט

20.10.2016 / 10:31

"הבחורה על הרכבת" אולי התקבל בביקורות מעורבות, אבל על השטיח האדום, ממש כמו בקופות, הכוכבת שלו מנצחת. סקירה אופנתית של השחקנית הבריטית אמילי בלאנט מגלה טעם אלגנטי, מחמיא ומגוון ביותר בכל הנוגע לגזרות וצבעים. שיאי הסטייל של הבחורה הכי חמה כיום בממלכה

צילום מסך

בווידיאו: אמילי בלאנט ושחקני הסרט "הבחורה על הרכבת" בפרימיירה בלונדון.

הבכורה הלונדונית של "הבחורה על הרכבת", עיבוד קולנועי לרב-המכר באותו השם, הייתה אירוע נוצץ ומרשים, לא רק בשל תפאורת פסי הרכבת שהוקמה במיוחד בהשראת הסיפור, אלא גם בזכות המראה עוצר הנשימה של כוכבת הסרט. אמילי בלאנט הופיעה בשמלה חובקת גוף באורך הרצפה עם רקמות צבעוניות אול-אובר של כל מיני סוגי פרחים, עלים וציפורים, על טול בגוון ניוד. השמלה החגיגית ומלאת הצבע מקולקציית ריזורט 2017 של אלכסנדר מקווין הלמה את האירוע, שתוכנן מראש להיות מרכזי ונוצץ, וגם החמיאה לגזרתה הגבעולית של בלאנט ולגוון עורה הבהיר. עם הד-פיס ניאו-קלאסי של ג'ניפר באהר, תכשיטים של רות טומלינסון ועקבי כריסטיאן לובוטין - המראה היה אחד המושלמים שנראו על השטיח האדום לאחרונה.

אבל אם בוחנים את הסגנון של השחקנית הבריטית המוכשרת שהתפרסמה בכל העולם לפני כעשור ב"השטן לובשת פראדה" ומאז רק נוסקת עם סרטים כמו "ויקטוריה הצעירה", "לופר", "אל תוך היער" והעיבוד החדש של מרי פופינס הצפוי לצאת בחג המולד 2018, מגלים שהיא ניחנה בטעם טוב כבר שנים. למעשה, בלתי אפשרי להצביע על מראות מביכים מתחילת הקריירה שלה, שלא כמו אצל כוכבות אחרות.

אמילי בלאנט בבכורת הסרט "הבחורה על הרכבת" בלונדון, ספטמבר 16. GettyImages
רקמות פרחים, עלים וציפורים אול-אובר. אמילי בלאנט עוצרת נשימה בשמלת מקווין בבכורת "הבחורה על הרכבת" בלונדון/GettyImages

היא לרוב נוטה להעדיף בתי אופנת-על פריזאים, איטלקים ואמריקאים ידועים כמו אלי סעב, דיור, דולצ'ה וגבאנה, פראדה ומייקל קורס, עם העדפה מובהקת לשני האחרונים. אבל גם מציגה פטריוטיות עם מותגי-על בריטים כמו סטלה מקארטני, ויויאן ווסטווד וכמובן, הבחירה שלה לבכורת "הבחורה על הרכבת", אלכסנדר מקווין. מעת לעת, היא תיראה במעצבים פחות מרכזיים, אבל תמיד היא מצליחה לבלוט על השטיח האדום.

זכורים במיוחד המראות שלה בטקס פרסי בחירת המבקרים ב-2013 עם שמלת מיו מיו באורך אמצע השוקיים וההצלבה בגב, שמלת הסטרפלס האדומה של פראדה בבכורת ניו-יורק של "קצה המחר" ב-2014, השמלה האסימטרית הירוקה של מארק בוואר בטקס פרסי האקדמיה הבריטית (BAFTA) ב-2008 ועוד. צפו ברגעי הסטייל הגדולים של אחת המתלבשות הכי טובות כיום.

אמילי בלאנט בבכורת הסרט "הבחורה על הרכבת" בלונדון, ספטמבר 16. GettyImages
הד פיס ניאו-קלאסי משלים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully