וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקייט מידלטון מתחשק להיות עממית: קולקציית החורף של גאפ

25.10.2016 / 8:04

לא סתם התהלכה הדוכסית עם מכנסיים שעולים 25 דולר. גם העונה ממשיכה הרשת האמריקאית להתנער מטרנדים ולהוות עוגן בטוח בארון הבגדים. בחורף תמצאו שם פריטים איקוניים כמו דגמי דנים למיניהם, חולצות כפתורים, מכנסי פיג'מה כיפיים, סריגים שווים, ז'קטים במראה צבאי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים שמתאימים למבני גוף וסגנונות לבוש שונים. גאפ לסתיו-חורף 2016/17/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש הדוכסית הבריטית קייט מידלטון כבשה את הרשת עם אאוטפיט שכלל מכנסיים של רשת גאפ, אותם לבשה במהלך אחד האירועים הרשמיים בלו"ז הצפוף שלה ושל הנסיך וויליאם. מיותר לציין שתשומת הלב לה זכה המותג האמריקאי בעל הניחוח המשפחתי היוותה חגיגה לא קטנה עבור חברה ששומרת לרוב על פרופיל יחצני נמוך. הרי לא בכל יום בת אצולה, ועוד אחת האהודות ביותר, מתהלכת במכנסיים בעלות תג מחיר של 25 דולר.

מכנסי "בי סטרץ' אנקל סקיני" של גאפ הם מהסוג החריש שיושב בול על קו התפר שבין קז'ואל לאלגנטי. הם אורזים את הגוף באפקט של חיטוב, חושפים קרסול ומגיעים במגוון רחב של דפוסים וצבעים חלקים, כיאה לפריט שיכול להתאים להמון מבני גוף וסגנונות לבוש שונים. למעשה הם מייצגים די במדויק את הדי.אן.איי של גאפ - עם איכות מעולה ביחס למחיר, אי שיוך למגמה אופנתית מסוימת ויכולת אימוץ על ידי פלח אוכלוסייה רחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איכות מעולה ביחס למחיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת האמריקאית שלא מנסה להיות טרנדית, מהווה כבר שנים עוגן בטוח בגזרת ארון הבגדים של כולנו. כמו אותו בית אליו חוזרים כל כריסמס מחדש תוך ידיעה ברורה למה לצפות - המוכר והנוח. לעונה הקרה ניתן למצוא שם פריטים אייקוניים כמו מכנסי ג'ינס, צ'ינו, חולצות כפתורים, טי שירטס, מכנסי פיג'מה כיפיים וסטווצ'רטים בלוק ניינטיז אורבני.

הגזרות טופלו בעדינות בהתאמה לרוח התקופה, עם ג'ינסים בגזרת גירלפרנד (סוג של בויפרנד), סקיני והאוריג'ינל סטרייט בחיתוך ישר. להשלמת המראה הכול אמריקאי עוצבו גם סריגים מצמר אלפקה (במחיר מצוין של 199 שקל), חולצות וז'קטים מדנים וחולצות כפתורים עם רמיזה למראה ויקטוריאני וז'קטים במראה צבאי.

ובעוד מידלטון מרימה לאגף הנשי, גזרת הגברים גרפה כותרות השבוע עם הכרזה על שיתוך פעולה עם מגזין GQ, באוסף קפסולה שאותו עיצבו ארבעה זוכים בולטים מתכנית הריאליטי "GQ' Best New Menswear Designers in America".

טווח מחירים: 59.90-769 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמירה על רלוונטיות, ואי שיוך למגמה אופנתית מסוימת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגזרות טופלו בעדינות בהתאמה לרוח התקופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להשלמת המראה הכול אמריקאי עוצבו גם סריגים מצמר אלפקה, במחיר מצוין של 199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק אורבני בדגמים נוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי פיג'מה כיפיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully