וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות, תסרוקות ובראד פיט: רגעי הסטייל של השבוע באינסטגרם

29.10.2016 / 9:35

מריון קוטיאר החשודה המרכזית בתפקיד המאהבת של בראד פיט, בהצצה ראשונה לאופנת שנות ה-40 סוחפת בסרט חדש. וגם: ג'יג'י חדיד מפרגנת לבלה, פריזורה מוצלחת להילרי קלינטון וליידי גאגא, קייטי פרי במראה ויקטוריאני, לילי אולדרידג' בשיק נסיעות, לילי רוז דפ בווג, ועוד

צילום מסך

בווידיאו: טריילר האינסטגרם הראשון של הסרט Allied ("בן ברית") בבימוי רוברט זמקיס - עם מריון קוטיאר ובראד פיט.

זוכת האוסקר הצרפתייה מריון קוטיאר עם תמונה ראשונה ומהפנטת של עצמה מתוך Allied ("בן ברית"), מותחן רומנטי בבימוי רוברט זמקיס המבוסס על סיפור אמיתי עם מריון קוטיאר ובראד פיט בתפקידים הראשיים. השניים, שנאלצו לאחרונה להכחיש שמועות על רומן, מגלמים בסרט לוחמת מחתרת צרפתייה ואיש מודיעין אמריקאי בזמן מלחמת העולם ה-2. את ביגוד תחילת שנות ה-40 בסרט עיצבה ג'ואנה ג'ונסטון, מלבישה קולנועית ותיקה שעבדה בעבר על: "פורסט גאמפ", "לינקולן", ולקירי", "להציל את טוראי ריאן", "מינכן", ועוד. הסרט צפוי לצאת אצלנו ב-24 נובמבר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ווג בריטניה מציגים את נערת השער בגיליון דצמבר שטרם הגיע לדוכנים: לילי רוז דפ בת ה-17, פני בושם chanel 5 l'eau, והבטחה גדולה.

בית אופנת העל הצרפתי רושאס מגלה עם תמונה מהסרט האיקוני "שמפו" בה נראים כוכבי הסרט, וורן בייטי (מימין), גולדי הון (במרכז) וג'לי כריסטי (משמאל). התמונה הנדירה מגלמת את רוח אופנת אמצע שנות ה-70 - ההשראה לקולקציית קדם-סתיו 2016 של רושאס.

דוגמנית ויקטוריה סיקרט ההורסת יסמין טוקס (24), אמריקאית ממוצא אפריקאי, ברזילאי ומערב-הודי, מציגה את "חזיית הפנטזיה" לשנת 2016 המשובצת יהלומים ואבני חן והוערכה בשווי של 3 מיליון דולר.

מגזין ווג אוסטרליה מאחל בהצלחה לבלה חדיד שנבחרה להיות חלק מקבוצת דוגמניות שנבחרו בקפידה לתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט שתתקיים בדצמבר בפריז.

וג'יג'י חדיד, כמובן, גאה באחותה הקטנה. "כך-כך גאה בך" היא כותבת לצד תמונה של בלה באירוע השקת הספר Dior: The Art of Color לבושה בדיור מקולקציית אביב 17 ונראית מצוין.

וגם ג'יג'י תהיה שם. "אין הרגשה בעולם כמו ללכת על המסלול הזה. אני שמחה לומר שאשוב לתצוגת ויקטוריה סיקרט השנה...זה כבוד לתמיד. לא יכולה לחכות להצטרף לנשים היפות באופן סוריאליסטי בתצוגה. להתראות בפריז", היא כותבת. ואנחנו ממש מבינים ומצפים יחד איתה.

ווג בריטניה מזמין אתכם להציץ בארכיון השערים שלו עם טעימה שווה - ג'רי הול על שער המגזין ביולי 1976.

עם התמונה היפה הזאת של הנסיכה גרייס קלי, מגזין וניטי פייר מבקש לפתות אתכם להיכנס את האתר על מנת לגלות על המחווה המרגשת של הנסיך אלברט לזכר אמו הבלתי נשכחת. אנחנו יכולים לגלות לכם שמדובר ברכישת הבית הישן בפרברי פילדלפיה בו נולדה וגדלה הנסיכה גרייס.

אנחנו בטוחים שיש לכם דעה לכאן או לכאן על המועמדת לנשיאות הילרי קלינטון, אבל תסכימו איתנו שסידור השיער שלה שכל-כך מזכיר את תספורת הנסיכה דיאנה האיקונית, הוא פשוט הצלחה.

קייט פרי במסיבת התה של ווג ומועצת האופנה האמריקאית במלון שאטו מארמו, לוס-אנג'לס, במראה ויקטוריאני מפתיע מקולקציית אביב 2017 של רודרטה.

המעצב האמריקאי המוכשר טום פורד עם עוד פריט חורף הורס לגברים. הפעם, "ז'קט העור הצבאי" המשולב פה עם סוודר גולף.

"הוא מזכיר לי להריח פרחים גם כשזה לא תמיד קל", אומרת ליידי גאגא על סידור השיער החדש שלה.

חשבון מעריצי וויליאם וקייט עם תמונת תקריב ממיסה של הנסיכה שרלוט.

לא רק שיש לה גזרת בובת חלון ראווה מושלמת, הטופמודל האמריקאית קרלי קלוס גם יודעת לקפוץ ראש! אולי בגלל זה יש לה גזרת בובת חלון ראווה מושלמת...

כמו האיפור שלה, גם הבלונד המחודש של קיילי ג'נר נטול רבב.

הטופמודל הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו בתחפושת ג'סיקה ראביט במסיבת ליל כל הקדושים. השראה.

בדרך לטיסה? שיעור בסטייל נסיעות מהטופמודל האמריקאית לילי אולדרידג' ובעלה סולן 'קינגס אוף ליאון', כיילב פולוואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully