וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת מהבית בלי לצאת מהפוך: הלוק הנכון לחורף הקרוב

5.12.2016 / 8:23

התחליף הטוב ביותר להתכרבלות עם כוס שוקו הוא להתלבש בצורה שתגרום לך את אותה תחושה נעימה. והטרנדים האופנתיים הכי בולטים לחורף 2016/17 הם בדיוק מה שאת צריכה

הסתיו מתקרב, הטמפרטורות מתחילות לצנוח ואם מתרכזים אפשר למצוא גם כמה טיפות גשם מדי פעם. בהתחלה ישנה התרגשות מהאפשרות ללבוש כל דבר שהוא לא גופיה או שמלה מאווררת, אבל יחד עם ההתקררות מגיע הרצון להישאר בבית, מתחת לשמיכה.

בימים גשומים וקרים במיוחד כל מה שרוצים הוא להתכרבל מתחת לפוך, או מנגד להתלבש בצורה שתגרום להרגשה שאנחנו עדיין במיטה, גם באמצע ישיבת מערכת או מול המחשב במשרד.

מעיל פוך

גלית גוטמן – קרייזי ליין 2016/17. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
עטופה ומחוממת. גלית גוטמן במעיל פוך של קרייזי ליין 2016/17/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

הוא יגרום לך להרגיש עטופה ומחוממת גם במהלך נסיעה ברכב וגם בריצה קצרה עם המטריה מתחת לטיפות הגשם. רצוי לבחור במעיל קל ודק מצד אחד אבל מחמם ורך מצד שני. המעילים השנה מגיעים במגוון של צבעים ואורכים, כך שאת יכולה להתאים אותו לכל אירוע, מקום עבודה וסגנון לבוש.

שכמיה

גלית גוטמן – קרייזי ליין 2016/17. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
עטופה בשמיכה הפרטית. גלית גוטמן בשכמייה של קרייזי ליין לעונת 2016/17/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

השכמיות חזרו לאופנה ואלו חדשות נהדרות לאלו שרוצות לשדר סטייל אבל לא מוכנות לוותר על הנוחות. השכמייה מתאימה לרוב סגנונות הלבוש. היא תשדרג ברגע לוק של גינס וחולצה פשוטה אבל תיראה מצוין גם במראה מחויט יותר מעל חולצה מכופתרת וחצאית. והכי חשוב, היא תגרום לך להרגיש כאילו הגעת עטופה בשמיכה הפרטית שלך.

מעיל טוויד ארוך

גלית גוטמן – קרייזי ליין 2016/17. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
אשליה של גובה ואורך. גלית גוטמן במעיל טוויד של קרייזי לעונת 2016/17/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מעיל טוויד מאריך את הגזרה ונותן אשליה של גובה ואורך. הוא נראה טוב במיוחד עם חלק תחתון בצבעים ניטראליים ומתאים לכל מבנה גוף. בנוסף, הוא הופך כל מראה לכזה שנראה "לבוש" ומהודק. השנה ניתן למצוא מעילי טוויד קלים ונוחים שלא יגבילו את התנועות שלך ויגרמו לך להיראות מושקעת ומסודרת אבל להרגיש כאילו את עטופה בכיסוי נעים שהבאת מהבית.

מעילים סרוגים

גלית גוטמן – קרייזי ליין 2016/17. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
מראה רך ונשי. גלית גוטמן במעיל סרוג של קרייזי ליין לעונת 2016/17/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

מעילים סרוגים הם פתרון לכל מלתחת חורף במדינה שבה הטמפרטורות לא צונחות מתחת לאפס. הם נעימים, רכים ומפנקים והופכים כל לוק לכזה שמשדר מראה רך ונשי. הם נוחים ונעימים ומרגישים כמו שמיכה סרוגה שאת מתעטפת בה מול הסדרה האהובה עלייך בטלוויזיה.

אם החלטת להשקיע במעיל סרוג, רצוי לבחור באחד בעל דיטיילים מיוחדים דוגמת אבזמים, ריצ'רצ'ים או כיסים שימשכו את העין ויוסיפו עניין למראה.

ג'ני דנסון בשיתוף קרייזי ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully