וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי איז אין דה האוס!

30.10.2016 / 8:46

לצד הכותרות המפציצות בנוגע לחידוש חקירת המיילים, גם נושא הסטייל מככב. אחרי ביקורות פושרות ודיונים בנוגע לחליפות הסחיות - ציוץ אחד בטוויטר הצית את הגזרה, והוביל לווידוי מפתיע. כיצד השפיעו סנופ דוג וטופאק על המלתחה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן.

בווידיאו: הילרי וטראמפ בעימות השלישי הסוער. מאין ההשראה לאאוטפיט?

הכרעת הבחירות לנשיאות ארה"ב בפתח, והילרי קלינטון לא נשארת חייבת לדונאלד טראמפ גם בנישת שבירת האינטרנט. לצד הכותרות בנוגע לאימיילים ושרתים לא מאובטחים, גם נושא הסטייל מככב, תחום שבו קלינטון לכאורה לא "משחקת". אחרי התעלמות ארוכה מביקורת פושרת ודיונים בנוגע לחליפות הסחיות שמרכיבות את מלתחתה, ציוץ אחד בטוויטר שפורסם בשבוע שעבר לאחר העימות השלישי בינה לבין טראמפ הצית את הגזרה עם הצעה לדימיון בין מערכות הלבוש שלה לאלו של הראפרים מ"דת' רואו רקורדס". קלינטון השכילה להשתמש בציוץ כמינוף לדיון על הנושא, כדי לתבל את הידיעות שרצות עליה ברשת בקצת קלילות. למחרת היא כבר הגיבה ואף אישרה שההשראה אכן קיימת.

צפו בהילרי מדברת על השראת הסטייל המפתיעה

למי שלא בקיא בראפרים ובאמני ההיפ הופ מהניינטיז, מדובר בשמות כמו ד"ר דרה, סנופ דוג וטופאק שהיו חלקם מעורבים בתקריות ירי בלאס וגאס בנוסח העולם התחתון. "אני חושבת שדת' רואו רקורדס ומקורות היפ הופ אחרים אכן השפיעו על המראה שלי", היא אמרה בריאיון לתכנית הרדיו שלרוב מתמקדת בסלבס, "מועדון ארוחת הבוקר".

פרשנות נוספת לסיפור משייכת את ההתייחסות של הילרי לנושא כמחווה לפרגון לו היא זוכה מעולם המוזיקה ומאמנים משפיעים כמו ג'יי.זי לדוגמא - שהכריז לאחרונה על קונצרט תמיכה בה שיערוך ברביעי לנובמבר בקליבלנד. מה שכן, אין ספק שאייטמים המשווים תמונות שלה ושל ראפרים המלווים בדיונים על הדימיון בין החליפות משבשים לטראמפ את העיסוק בלטנף על טעויות העבר של הנמסיס שלו, ומסיתים את השיח לטובתה.

הילרי קלינטון מושפעת אופנתית מהראפרים של שנות התשעים. טוויטר, צילום מסך
"אני חושבת שדת' רואו רקורדס ומקורות היפ הופ אחרים אכן השפיעו על המראה שלי". קלינטון/צילום מסך, טוויטר
הילרי קלינטון מושפעת אופנתית מהראפרים של שנות התשעים. טוויטר, צילום מסך
הציוץ שהצית הכל, וקלינטון השכילה למנף/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully