וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש קדושים: מה לבשו אושיות האופנה בהאלווין?

31.10.2016 / 12:05

כמו פורים, "ליל כל הקדושים" הפך להיות הזדמנות לחשיפת ציצים לגיטימית. אבל יש להודות שפה ושם יש גם תחפושות יצירתיות. תעשיית האופנה, כמובן, מצטיינת. מישהו זוכר שהחג הזה נחגג לכבודם של קדושים נוצרים שמצאו את מותם בשל אמונתם בנצרות? צפו בכל המשקיעניות

אתר רשמי

כמדי שנה בסוף אוקטובר, "ליל כל הקדושים" או האלווין מצוין במסיבות תחפושות עליזות. החג העממי, מסורת בת יותר מ-1,000 שנים באיים הבריטיים ובצפון אמריקה לכבודם של קדושים שמצאו את מותם בשל אמונתם בנצרות, הפך להיות נוהג קבוע גם במקומות אחרים בעולם, בזכות תרבות הפופ האמריקאית. נהוג להתחפש לרוחות ושדים על מנת לבלבל את רוחות הקדושים שעל-פי אמונה ישנה, מהלכות על הארץ אותו לילה ועלולות להיכנס בבני-האדם.

כמובן, שהיום הרוחות והשדים האלו, כמו גם כל מיני תחפושות אחרות, הן לא פעם חושפניות ביותר. כמו פורים, "ליל כל הקדושים" הפך להיות הזדמנות פז לחשיפת ציצים. אבל פה ושם יש גם תחפושות יצירתיות ומצחיקות. תעשיית האופנה כמובן מצטיינת. בולטים השנה הם מארק ג'ייקובס עם תחפושת שרירנית בביקיני, קיילי ג'נר שהפכה באופן מצמרר לכריסטינה אגילרה גרסת שנת 2002 מושלמת, אלסנדרה אמברוסיו וג'סיקה ראביט ההורסת שלה, דוגמנית "חזיית הפנטזיה" של ויקטוריה סיקרט יסמין טוקס והנסיכה יסמין המתוקה שלה, סינדי קרופורד ומשפחת הפאנק. צפו בכל המשקיענים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully