וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינטר איז קאמינג: פתרונות יופי נגד מצוקות העונה הקרה

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

6.11.2016 / 10:00

יבש, סדוק, נפול, אפרפר, בלתי גמיש ודי חסר חיים - יש לכן הרבה תלונות על העור שלכן עם בואו של הסתיו? אל חשש, על המדפים מוצעים פתרונות ייעודיים. הבטחות מוצרי הדגל גבוהות. לא עובד? לא נורא. בואו נודה, חידוש היצע האיפור והטיפוח שלנו תמיד עובד נגד דיכאון חורף

קרם פנים איב רושה "אנטי אייג' גלובאל" (Anti Age Global)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשלובת בוטאנית ייחודית. קרם איב רושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איב רושה, מותג קוסמטיקה בוטאנית צרפתי, מציע החורף את "אנטי אייג' גלובאל" (Anti Age Global), קרם המבוסס על תשלובת בוטאנית ייחודית התורמת לפעולת סיבי הקולגן והחומצות ההילראוניות בעור הפנים, מעניקה נפח ואוגרת לחות המצויה באופן טבעי בעור. הנוסחה יעילה נגד כל סימני הזדקנות העור - קמטים, רפיון והתדלדלות. המרקם קטיפתי ומעניק תחושת נוחות מידית. מומלץ לשלב בסרום ובקרם עיניים מהסדרה.

220 שקלים (לתכולת 50 מ"ל)
בחנות המותג בקניון עזריאלי תל-אביב

לנקסטר מונקו: קרם יום מסדרת 365 Skin Repair

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם יום חדש בסדרת "סקין ריפר 365"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הטיפוח הוותיקה לנקסטר מונקו מציעה החורף קרם יום חדש בסדרת הטיפוח "סקין ריפר 365. הקרם מבוסס על טכנולוגיית האפיגנטיקה המחזירה לעור מראה קורן וצעיר על ידי "שיקום והגנה על ה- dna". כולל מסנן קרינה 15spf ומגיע בגרסת עור יבש ועור רגיל. במרקם קטיפתי, דק ובלתי שומני.
מומלץ לשימוש על עור נקי, או מעל סרום, בוקר וערב.

399 שקלים (עד 30.11.16, לתכולת 50 מ"ל)
בלעדית ברשת סופר-פארם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קלרינס: ליפטינג סרום לאזור העיניים (Enhancing Eye Lift Serum)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמהיל צמחוני ייחודי. סרום עיניים קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הטיפוח הצרפתי משיק בארץ מוצר משלים לסרום סרום הפנים המחטב (Shaping facial lift) על בסיס אותה פורמולה ייחודית ואותה מתודיקת השימוש. Enhancing Eye Lift Serum, סרום העיניים החדש מתבסס על פורמולת דור שלישי המורכבת מן הרכיבים הצמחיים הללו: זרעים של צמח הגוארנה, תמצית של ג'ינג'ר אצטרובלי, תמצית אפרסמון יפני, תמציות של אגוזי לוז ועלי אלכימלה. תמהיל זה מטפל במצבי נפיחות ועור נפול ועייף בעור הדק באזור העיניים, שמירה על סיבי קולגן, עידוד אפקא הרמה ומוצקות העפעפיים והפחתת הצטברות מלנין לצמצום כהויות. הפורמולה הייחודית מגיעה במרקם של ג'ל נימוח בגוון זהב לאפקט חלק, מתוח ובהיר. לשימוש בוקר וערב בתנועות טפיחה קלות בעזרת כריות האצבעות.

453 שקלים (לתכולת 15 מ"ל)
בלעדית ברשת סופר-פארם

פלורמאר: פלטת קונטור (עם קונסילר, שני גווני מייקאפ וסומק) לכל סוגי העור

פלטת קונטור מס. 4 של חברת פלורמאר (עם קונסילר, 2 גווני מייקאפ וסומק) לכל סוגי העור: 69.90 שקלים (להשיג בקניון עזריאלי ת"א, בקניון הגדול בפ"ת, קניון הזהב בראשל"צ, בגרנד קניון בבאר-שבע, בקריון בקרית ביאליק ובשפרעם). אתר יצרן
לכל סוגי העור. Contour Palette פלורמר/אתר יצרן

Contour Palette פלורמר הכוללת קונסילר, שני גווני מייקאפ וסומק המתאימים לכל סוגי העור, מגיעה בארבעה גוונים (בהיר, בינוני, בינוני עמוק וכהה) הניתנים לטשטוש ומיועדים לתיקון והגדרת הפנים. הכיסוי בינוני עד מלא והמרקם קרמי וקטיפתי. ברכיבים, שמן חוחובה ללחות והזנת העור, ואבקות טבעיות לריכוך והחלקת העור.

69.90 שקלים
בקניון עזריאלי תל- אביב

רבלון: מייקאפ מסדרת קולור סטיי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוי שנשאר. מייקאפ רבלון מסדרת קולורסטיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייקאפ רבלון מסדרת קולורסטיי, כמו שאר מוצרי הסדרה, מצטיין בעמידות (עד 24 שעות), מתקבע בקלות ובמהירות על העור ללא תחושת כובד. מגיע ב-14 גוונים, בגרסת עור מעורב עד שמן (עם 15spf) ובגרסת עור רגיל עד יבש (עם 20spf). מפחית את הברק באזורים השמנוניים ומעניק גימור מט.
בקבוקון המשאבה מאפשר שימוש סטרילי, מניעת התייבשות ושמירה על התכשיר לאורך זמן.

194 שקלים
ברשתות הפארם

פופה: צמד צלליות מסדרת פופה ואמפ (Pupa vamp compact duo eyeshadow)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 צמדי גוונים שימושיים ומחמיאים. צללית צמד של פופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האיפור האיטלקית פופה מציגה צמדי צלליות חדשות בסדרת "פופה ואמפ". צמד צלליות הקומפקט הן בעלות נוסחה חדשנית עם ריכוז גבוה של פיגמנטים במרקם קטיפתי עדין ונוח למריחה. הנוסחה מכילה סיליקונים המבטיחים עמידות. לאפקט עז ניתן להשתמש במברשת צלליות לחה. הקולקציה החדשה כוללת 6 צמדי גוונים משלבים את גווני האיפור השימושיים והמחמיאים.

129 שקלים (מחיר השקה לנובמבר-דצמבר 16)
ברשת הסופר-פארם בלבד

ג'ייד: אייליינר טוש High Precision Matte Eye Liner - True Black

אייליינר טוש על בסיס מים HIGH PRECISION MATTE EYE LINER - TRUE BLACK של ג'ייד: 85.20 שקלים. יוסי סליס,
במשיחה אחת. אייליינר טוש/יוסי סליס

אייליינר עמיד על בסיס מים בעל מברשת טוש נוחה וידידותית לתיחום עיניים מדויק, גם לבלתי מיומנים. מבוסס על פורמולה שאינה נמרחת ומכילה ריכוז גבוה של פיגמנטים להענקת גוון שחור אינטנסיבי בגימור מט. הקצה הדק של המברשת מאפשר שרטוט מבוקש בקלות יחסית ויצירת קו אחיד במשיחה אחת.

85.20 שקלים
ברשתות הפארם והמשביר לצרכן

בורז'ואה: מסקרה ווליום ריוויל (Volume Reveal mascara)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדילה את נפח הריסים פי שלושה. מסקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג האיפור בורז'ואה מציג מסקרה חדשה, Volume Reveal mascara למראה שחור אינטנסיבי ואיפור מודגש, זוהר ומקצועי. למסקרה מברשת ייחודית המגדילה פי שלושה את נפח הריסים. עם נוסחה חדשה כוללת פיגמנטים שחורים עזים, בורז'ואה לוקחת את המסקרה לגבהים חדשים: עוצמה לכל ריס מהשורש ועד לקצה, כמו גם עמידות עד 16 שעות ביממה. נמסר כי המסקרה נבדקה אופטלמולוגית ודרמטולוגית, מתאימה למרכיבות עדשות מגע.

135 שקלים
ברשתות הפארם והשיווק

מאק: סדרת שפתוני Liptensity ליצירת גוון עז ואינטנסיבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת האיפור המקצועי מאק משיקה סדרת שפתונים חדשה, Liptensity . הסדרה כוללת ספקטרום רחב של 24 גוונים עם אינטנסיביות עוצמתית ולא מתפשרת, בשימוש טכנולוגיית פיגמנטים חדישה. שפתון Liptensity עשיר בפיגמנט עם מרקם ג'ל עשיר בחמאת שיאה ווויטמיני A ו-E שנמס על השפתיים ומעניק אפקט צבע עז עמיד במיוחד עם גימור מבריק מעודן, כמו גם לחות. הגוונים מוגדרים ומובחנים, ללא תתי-גוון.

115 שקלים
בחנויות מאק בקניוני עזריאלי תל-אביב, איילון, מלחה, באר-שבע, מודיעין וחולון.

קליניק: סדרת שפתוני "קליניק פופ" (Clinique Pop) למראה מאט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפקט זמש על השפתיים. שפתון קליניק נוזלי מסדרת "קליניק פופ"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קליניק, מותג הטיפוח האמריקאי שכל מוצריו נטולי בושם ונבחנים לאלרגיה, ירענן לכן החורף את קיט האיפור עם סדרת שפתונים במרקם מאט. ייחודיות סדרת "קליניק פופ" ( Clinique Pop), הכוללת שפתונים רגילים ושפתונים נוזליים, היא ביצירת מראה דרמתי מאט דמוי זמש ללא ייבוש השפתיים. הנוסחה קרמית וקלילה ומצליחה, באופן ייחודי, לטשטש את הקווים שנוצרים בשפתוני המאט המסורתיים. היא מחליקה ללא מאמץ על השפתיים ומעניקה מעטה נוח הודות לפריימר מובנה ה"נועל" לחות. בסדרה 8 גוונים.

105 שקלים (מחיר השקה עד 1.12.16)
ברשתות הפארם

סיסלי: שמן הוורד השחור (Black Rose Precious Face Oil)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעור בוגר או מיובש. שמן סיסלי יבש לפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן הוורד השחור של סיסלי (Black Rose Precious Face Oil), שמן יבש לטיפוח והזנה אינטנסיבית לעור פנים בוגר או יבש, מטשטש קמטוטים וקווים עדינים, מחייה ומעניק לעור מראה זוהר וחיוני. הוא פועל בסינרגיה עם מסיכת הפנים המפורסמת של סיסלי, Black Rose Cream Mask, ויחד הם מעניקים מענה אופטימלי לעור מיובש וחסר חיוניות.
לנוחות שימוש מרבית הבקבוק מגיע עם טפטפת. מומלץ לטפטף 3 עד 7 טיפות בבוקר או בערב על עור פנים וצוואר נקיים. בנוסף, יכול השמן לשמש כמוצר בסיס בשגרת הטיפוח היומית כתכשיר הכנה לקליטה טובה יותר של תכשירים נוספים שיונחו מעליו. השמן בכל בנוסחה קלילה, אולם עשירה ומרוכזת, שהופכת את העור לגמיש ורך יותר.

950 שקלים (לתכולת 25 מ"ל)
ברשתות הפארם

גרלן: סדרת "מיי סופר טיפס" (My Super Tips )

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרונות מהירים ויעילים לבעיות יומיומיות הנפוצות בקרב נשים בטווח גילאים רחב. סדרת "מיי סופר טיפס" של גרלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת "מיי סופר טיפס" (My Super Tips) של גרלן כוללת חמישה מוצרים שונים שכל אחד מהם נועד לפתור בעיה אחרת: סימני חוסר שינה, עור רגיש וטראומטי, עור עמום ועייף, נזקי שפתיים ופצעונים. הסדרה פותחה עבור נשים בעלות קצב חיים מהיר ואינטנסיבי המשלבות קריירה, ספורט, חיי משפחה, חיי חברה, וגיחות תכופות לחו"ל. מדובר בסוג של ערכת הישרדות המציעה פתרונות מהירים ויעילים לבעיות יומיומיות הנפוצות בקרב נשים בטווח גילאים רחב.

158 שקלים ליחידה (לתכולת 15 מ"ל)
ברשתות הפארם

פאיו: חלב פנים ומי פנים על בסיס תמצית חמוציות ואננס לניקוי והסרת תאים מתים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכולת ענק משתלמת. תחליב ומי פנים פאיו _יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הקוסמטיקה הצרפתית פאיו משיקה חלב פנים ומי פנים חדשים. נוסחת צמד תכשירי הניקוי מבוססת על תמצית חמוציות, תמצית סמסונייט (מינרל), שמן חוחובה, ביואקוליה ואננס - תמהיל טבעי לאיזון העור, הרגעתו וטיפול בנסקי גורמים סביבתיים. התחליב ומי הפנים עשירים בלחות והשימוש בהם מעניק בסיס מצוין להמשך שגרת האיפור. התכולה גבוהה במיוחד, 400 מ"ל. יש להימנע ממגע בעיניים. לכל סוגי העור.

79 שקלים (לתכולת 400 מ"ל; חיר מבצע עד 31 דצמבר)
ברשתות הפארם והמשביר לצרכן

ללין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי, המרצה ובוץ: 3 מסיכות פנים חדשות בללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני החורף, ללין משיקה ארבע מסכות פנים לשגרת הטיפוח השבועית: מסכת יופי, מסכה ממריצה ומסכת בוץ:

מסכת היופי המכילה שמני מנגו ואבוקדו, חומצה היאלורונית ותמציות קמומיל ואלוורה מרגיעות ואנטי דלקתיות, נועדה לריענון מהיר של הפנים לפני השינה (ניתן להשאירה כל הלילה): 69.90 שקלים (לתכולת 100 גרם)

המסכה הממריצה אשר מכילה תמציות ליים ופרי גוארנה (מקור רב עוצמה של מקרו קפאין טבעי המעודד את חילוף החומרים בתאים) מעניקה רעננות ומראה מלא חיים לעור הפנים. היא אידאלית לשימוש בשעות הבוקר או לפני יציאה במהלך היום כ"זריקת מרץ": שקלים (לתכולת 100 גרם)

מסכת הבוץ עשירה בוויטמינים ומינראליים ומבוססת על שילוב של חימר ובוץ ים המלח לניקוי וחידוש העור ולמראה בריא וקורן. יש למרוח את עור הפנים בשכבה נדיבה. להמתין 10 עד 20 דקות, לשטוף במים חמימים, או לספוג את עודפי המסכה בעזרת מטלית. מומלץ לחזור על הפעולה פעם או פעמיים בשבוע. אין למרוח באזור העיניים. מומלץ לאחסן בטמפרטורה של עד 25 מעלות: 69.90 שקלים (לתכולת 100 גרם)

SABON

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרחצה חוויתית. סדרת שמני אמבט של SABON/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת SABON מבטיחה חווית אמבטיה ייחודית עם שמן רחצה חדש המבוסס על 45% שמנים טהורים: שקדים, ענבים ורוזמרין ומגיע ב-4 ניחוחות. השמן, בעל מרקם ייחודי של שמן טהור ההופך לקצף עדין במגע מים, מעניק לעור הגוף מגע משי רך וניחוח מעודן.

58 שקלים (לתכולת 250 מ"ל)
בסניפי המותג בקניוני עזריאלי

OPI

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
12 גוונים בהשראת "ארוחת בוקר בטיפאניס'", קולקציית החגים החדשה של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי שנה, בעונת החגים, משיק מותג הלקים הבינלאומי OPI קולקציה חדשה בהשראה שונה ומעניינות. הפעם, הוא עורך מחווה לקלאסיקה ההוליוודית, "ארוחת בוקר בטיפאניס'". הקולקציה החדשה המוצעת בארץ ברשת אפריל במהדורה מוגבלת, עוצבה קודם כל בהשראת כוכבת הסרט האיקוני, אודרי הפבורן. היא שואבת את גווניה מיופייה של השחקנית האהובה והפרסונה המחויכת שלה שבאה לידי ביטוי ב-12 גוונים חגיגיים. הקולקציה מבוססת כולה על רגעי אופנה מכוננים בסרט, בין היתר - השמלה השחורה הקטנה ושמלת הערב הוורודה, כמו גם אאוטפיטים אחרים בלתי נשכחים מן הסרט.

65 שקלים ליחידה
ברשת אפריל

להשיג בקניוני קבוצת קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully