וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה: אנדריאה פג'יק קוטפת קמפיין הורס

3.11.2016 / 8:42

הדוגמנית המפורסמת הראשונה שעברה ניתוח לשינוי מין ממשיכה לשמר את ההצלחה בתעשיית האופנה, ומככבת כעת בקמפיין החגים הסקסי של המותג הקליפורני רפורמיישן. הבחירה והסימון של פג'יק כבייב הלוהטת בבגדי מסיבות סופר-נשיים עוררה התלהבות ובצדק

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: הדוגמן האנדרוגיני אנדריי פג'יק פותח את תצוגת הקוטור של ז'אן פול גוטייה בשמלת כלה אוונגרדית, 2011.

אנדראה פג'יק בקמפיין קולקציית החגים של המותג רפורמשיין. יח"צ חו"ל, סריקה
"החברה לא נותנת לך לגיטימציה להיות טראנס, ניסיתי להיות הומו אבל זה לא הרגיש לי נכון". פג'יק בקמפיין החדש לרפורמיישן/סריקה, יח"צ חו"ל

אנדריאה פג'יק ממשיכה לשמור על מקומה כדוגמנית המצליחה בעולם שעברה ניתוח לשינוי מין, ומככבת כעת בקמפיין ההולידיי (לקראת כריסטמס) החדש של המותג האדג'י חביב האיט גירלס "רפורמיישן". פג'יק, שנולדה כאנדריי בבוסניה וגדלה באוסטרליה, היא דוגמנית מצליחה כבר שמונה שנים ואקטיביסטית נמרצת למען זכויות הלהט"בים, אחת הבודדות שמדברות בגלוי על הניתוח שעברה לפני כשנתיים, ונחשבת נושאת הדגל עבור דוגמניות רבות מסוגה.

בריאיון למגזין ווג מלפני כשנה וחצי היא חשפה את התהליך הפנימי שהביא אותה להבין שהיא אישה: "החברה לא נותנת לך לגיטימציה להיות טראנס, ניסיתי להיות הומו אבל זה לא הרגיש לי נכון". אחרי הניתוח לא מעט ניבאו שהצלחתה בעולם האופנה תיפסק עקב איבוד הוורסטיליות המגדרית, אבל אנדריאה כאמור לא יורדת מהשיח האופנתי, וכעת נבחרה להיות הפנים של הלייבל הקליפורני הלוהט.

עוד באותו נושא

הדוגמן האנדרוגיני אנדריי פג'יק עבר ניתוח לשינוי מין

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומי הקמפיים מעניקים גושפנקה נוספת להיותה דמות נשית מובילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפורמיישן נוסד לפני שבע שנים באל.איי על ידי יעל אפללו כלייבל בעל מודעות אקולוגית תחת הסיסמה "אנחנו עושים בגדים הורסים מבלי להרוס את הסביבה", והציע בתחילת דרכו בגדי וינטג' משופצים. בהמשך היא החלה גם לעצב ולייצר קולקציות חדשות שבמהרה התחבבו על אושיות מוכרות כמו קרלי קלוס, טיילור סוויפט, ריהאנה ורוזי הנטינגטון-וויטלי.

בשנה שעברה המגזין המקוון של ווג ארה"ב הקדיש לה כתבה והגדיר את המותג שלה "קול ואתני" ובעל "שיק אינסטגרמי". מאחורי השם הכה ישראלי עומדת יעל, ילידת לוס אנג'לס עם שורשים משפחתיים בישראל. חלק ניכר מההצלחה של רפורמיישן נעוץ בחשבון האינסטגרם שמלווה את השיווק במדיה החברתית עם שלל בחורות "נכונות" והאשטאג פופולרי #refbabe שמתאר במדויק את ההייפ שנוצר סביב הליהוק של הנערה המייצגת.

הבחירה והסימון של פג'יק כבייב הלוהטת בבגדי פארטי סופר נשיים כמו שמלות סליפ מטאליות, אוברול סטרפלס, חולצות משי עמוקות מחשוף ושמלת נוצות חושפת כתפיים, עוררה התלהבות רצינית ברשת והרימה לשני הצדדים בסיפור. לפג'יק כגושפנקה נוספת להיותה דמות נשית מובילה ולרפורמיישן כמותג בעל ערכי סובלנות גלובליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות איבוד הוורסטיליות המגדרית, לא יורדת מהשיח האופנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אנדראה פג'יק בקמפיין קולקציית החגים של המותג רפורמשיין. יח"צ חו"ל, סריקה
פוזות נשיות ורכות/סריקה, יח"צ חו"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציגה בגדי פארטי רותחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אנדראה פג'יק בקמפיין קולקציית החגים של המותג רפורמשיין. יח"צ חו"ל, סריקה
הטרנד המטאלי מתבקש בקולקציית ההולידיי/סריקה, יח"צ חו"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגישה בנוח בשמלת סליפ ועקבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופי כובש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully