וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשניקול קידמן ניצחה את ביונסה: סיכום רגעי הסטייל של השבוע

4.11.2016 / 10:05

קנדל ג'נר חוגגת יומולדת 21, החברה הטובה ג'יג'י מצטלמת לווג פריז ברומא, פראדה עם קמפיין חדש ויפהפה, קלאודיה שיפר נזכרת בנוסטלגיה בשער בלתי נשכח, ניקול קידמן עוקפת את ביונסה על השטיח האדום והילרי קלינטון עם תובנה חשובה לחיים

אתר רשמי

בווידיאו: השחקנים ג'סיקה צ'סטיין ודיין דיהן בקמפיין פראדה לקולקציית ריזורט 2017.

צלם האופנה הנודע מאחל למצולמת המהממת שלו, הטופמודל קנדל ג'נר, מזל טוב ליום הולדתה ה-21 (שחל ב-3 בנובמבר) עם תמונה המסבירה בחטף מדוע היא אחת הדוגמניות המבוקשות היום. ומה זה יפה לה תלתלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

והוא כמובן גם חבר טוב של החברה הטובה ג'יג'י חדיד. טסטינו צילם את הדוגמנית הנחשקת ברומא עבור גיליון הקוטור של ווג פריז, לבושה בפרווה וסאטן. מסקרן ביותר, ולא רק בגלל צילום השחור-לבן המהפנט הזה.

גם למארי אנטואנט היה יום הולדת השבוע (ב-2 בנובמבר) ועורכת האופנה הצרפתייה קארין רויטפלד מאחלת לה מזל טוב. מלכת צרפת האחרונה ואשתו של לואי ה-16, מלך צרפת בעת המהפכה, הייתה בזמנה פאשניסטה שנודעה בזכות שמלות מפוארות בהתאמה אישית, שעשויות לרוב בדי סאטן בגווני פסטל ודיטיילים עשירים. המלתחה הזו הפכה אותה לבלתי ניתנת להתעלמות וכך היא הפכה למודל חיקוי לנשים בכל אירופה.

ווג אוסטרליה מסייר בארמון וורסאי, משכנם העיקרי של מלכי צרפת בשלהי המאה ה-17 ובמאה ה-18, וכמובן ביתה של מארי אנטואנט, ומתעד פינה קסומה מחדר העבודה הפרטי של המלך הצופה הצופה אל "חצר השיש".

מעצב הקוטור הלבנוני זוהיר מוראד גאה להציג: ביונסה בשמלת ערב של בית האופנה שלו. קווין בי הגיעה לטקס פרסי הקאנטרי (CMA) בנאשוויל בשמלת בת-ים עם שרוולים תפוחים, גב חשוף ושילובי תחרה ופרחי תלת-ממד שכל אחד מהם נתפר בנפרד. נראה מצוין.

אבל עם כל הכבוד לקווין בי, מי שניצחה על השטיח האדום של ה-CMA's הייתה ניקול קידמן. השחקנית זוכת האוסקר בת ה-49 שליוותה לטקס את בעלה, הזמר קית' אורבן שהיה מועמד בארבע קטגוריות, בחרה בשמלת גוצ'י שריתקה אליה מבטים מכל עבר.

והנה עוד עיצוב עוצר נשימה מבית אופנת-העל האיטלקי. נעלי מולטי-סטראפ עם עקב רבוע ואבזם פרסה מקולקציית קרוז 2017.

קייט הדסון הלכה למשחק כדורסל ב"פורום", אולמה הביתי של קבוצת הלוס-אנג'לס לייקרס, ונתקלה ב"פנים יפות" על הקיר - תמונת שחור-לבן מקסימה של אמה גולדי הון מפעם, כשהיא תועדה צופה במשחק באולם. #LoveMyMama, היא תייגה.

ודוגמנית העל הברזילאית ג'יזל התרגשה להיתקל ב-"cutie" אחד מוכר בחנות ביגוד הספורט "אנדר ארמור" בבוסטון
, כמובן בעלה כוכב קבוצת הפוטבול המקומית טום בריידי.

הסופרמודל משנות ה-90 מפרגנת לספר-העל הבריטי הוותיק סם מקנייט שמשיק בימים אלו תערוכה וספר חדש, עם תמונה של שער ווג בכיכוב עצמה, אי שם משנות ה-90. על סידור השיער היפה פה אחראי, כמובן, מקנייט.

עוד מראה מקמפיין ריזורט 2017 של פראדה עם ג'סיקה צ'סטיין ודיין דיהן. הקמפיין שצולם במילאנו שואב את השראתו מהמורשת המילנזית. צ'סטיין ודיהן נראים בו על רקע אבני דרך בבירת האופנה האיטלקית כמו פלנטריום אולריקו הפלי, רחוב האופנה דניאלה מאנין ומוזיאון פראדה לאמנות ותרבות.

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות-הברית עם תמונה יפה של עצמה בגרסת שנות ה-80 לצד ומסר חד, חלק ומדויק:
"כי זכויות נשים, הן זכויות אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully