וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי בלנז'רי, פנלופה על שער ווג: סטייל השבוע באינסטגרם

19.11.2016 / 10:35

פנלופה קרוז לוהטת על שער ווג ספרד, קיילי ג'נר מודיעה על חשבון חדש, שרה ג'סיקה פרקר מודיעה על משמרת במחלקת הנעליים של בלומינגדיילס, טום פורד בבכורת סרטו השני כבמאי, ג'ימי צ'ו שובר את הלב עם נעליים מתוכשטות לחגים, ועוד רגעי סטייל שווים באינסטגרם השבוע

צילום מסך

בווידאו: הבשורה על-פי מותג נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו לאירועי ראש השנה האזרחית - נעלי ערב מתוכשטות ומסנוורות, תרתי משמע.

ויש בג'ימי צ'ו גם מגפוני רטרו נוסח מרי פופינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אולי אחותה קנדל הקפיאה את חשבון האינסטגרם שלה, אבל קיילי ג'נר בעניין התרחבות. עם התמונה הלוהטת הזאת, היא מקדמת חשבון חדש, @thekylieshop, שככל הנראה יוקדש לשיווק כל המרצ'נדייז של בת ה-20. רק תשע שעות לאחר פתיחתו לחשבון כבר כ-175 אלף עוקבים.

ביום ג' הקרוב, ה-22 לחודש, שרה ג'סיקה פרקר תגיע ב-11:00 לערך למחלקת נעלי הנשים בבית-הכלבו בלומינגדיילס בסוהו של ניו-יורק ותסייע ללקוחות בבחירת נעליים מן הקולקציה שלה. "זה הג'וב החדש והמועדף שלי, אם לא שמתם לב", אומרת הכוכבת. אז אם אתם שם, קפצו להציץ בה בעבודה ואולי גם תמצאו נעליים.

טום פורד בבכורת סרטו השני כבמאי, Nocturnal Animals, בניו-יורק עם שחקניות הסרט, שתי הג'ינגיות הכה פוטוגניות, איילה פישר (מימין) ואלי במבר.

בית אופנת העל האמריקאי מרקזה עם איור של שמלת שטיח אדום ייחודית מקולקציית ריזורט 2017.

וכך היא נראתה על גוון סטפני בעת זכייתה בפרס בטקס נשות השנה של מגזין גלאמור.

כך נראה בימים אלו חלון הראווה בחנות הדגל של חברת התכשיטים הוותיקה טיפאני אנד קו בניו-יורק. אווירת חג קסומה ומחממת לב (גם אם החג של אחרים).

קרלי קלוס מציגה בסלפי מוצלח איפור סתיו נהדר לפני אירוע Women of Worth של חברת לוריאל.

טבעת מקולקציה חדשה של מותג תכשיטי היוקרה הארי ווינסטון אשר עוצבה, כמו שאר פריטי הקולקציה, בהשראת טבעת האירוסים של אריסטוטל אונסיס וג'קלין קנדי.

עיצוב מופלא של בושרה ג'ראר, מעצבת בית אופנת העל הצרפתי לנווין, מקולקציית ריזורט 2017.

זמן קצר לפני תצוגת ויקטוריה סיקרט השנתית בפריז, שתי המלאכיות-חברות רומי סטריד וטיילור היל נהנות מכל מה שיש לאתר הריזורט קאבו סן-לוקאס, מכסיקו, להציע.

אתמול (שישי) נפתחה בכון התלבושות במוזיאון המטרופוליטן בניו-יורק תערוכה חדשה, Masterworks: Unpacking Fashion, המציגה כ-60 תלבושות מופת מאוסף המכון אשר נרכשו בעשר השנים האחרונות וכוללות פריטים מסוף המאה ה-19 ועד היום. לרגל פתיחת התערוכה, ספר הסוקר לעומק את אופנת המאה ה-19, חומר קריאה רלוונטי המוצע בספריית המכון.

הדוגמנית ההולנדית מריאן יונקמן מאחלת לילה טוב (באיטלקית) עם התמונה המרתקת הזאת שרק מחזקת את המוניטין שלה כאחת הדוגמניות המיוחדות ויוצאות הדופן בתעשייה.

מעצב השיער הבריטי סם מקנייט נודע כאחד המוכשרים והעסוקים התעשייה אשר כבר 40 שנה מטפל נאמנה בשיערן של דוגמניות על וכוכבות הוליוודיות בצילומי שער, הפקות אופנה ותצוגות. אבל מסתבר שהוא גם מצייר. בציור הזה שלו, אם לא זיהיתם, מתועדת קייט מוס, קליינטית קבועה.

הטופמודל הבריטית סטלה טננט (משמאל) וסבתה דבורה דבונשייר על רק אחוזת צ'טוורת' ההיסטורית בדרבישייר, מרכז אנגליה. הצילום, מאת מריו טסטינו, נעשה במסגרת הפקת ווג בריטניה ב-2006 והוא היה השראה לקולקציית ריזורט 17 של בית אופנת העל ג'וצ'י.

זוכת האוסקר הספרדייה פנלופה קרוז המככבת על שער גיליון דצמבר של ווג מולדתה אומרת מילה אחת לצלם מריו טסטינו ולמגזין - "גרסיאס" (תודה). מובן בהחלט.

תובנת השבוע מאת מעצב הנעליים בריאן אטווד:

החיים קצרים.
צאו לטיול.
קנו את הנעליים.
ואיכלו את העוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully