וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן אנדר דה סאן: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

27.5.2017 / 9:35

בלה חדיד מדלגת באירופה בשמלות שלא משאירות מקום לדימיון, מלניה טראמפ מהממת במותג-העל האהוב עליה, אל פנינג חורכת את השטיח האדום של קאן, גל גדות מהפנטת בבכורת "וונדרוומן", וקנדל ג'נר מראה לכולנו איך לחיות נכון

צילום מסך

בווידיאו: דוגמנית-העל הרוסיה נטשה פולי ב"סדנת איפור" עם בתה בת ה-4, אלכסנדרה כריסטינה.

בלוגר האופנה והבידור עם תמונה של בלה חדיד בשמלה מהממת ומסנוורת. הדוגמנית בת ה-20 התחילה את השבוע בפסטיבל קאן, בהמשך קפצה לרומא להשקה נוצצת של הבושם החדש מבית בולגרי - עבורו היא משמשת על תקן פרזנטורית - ומיד אחר-כך שבה לקאן להשתתף בגאלה השנתית של הקרן לחקר האיידס amfar. השמלה הותאמה אישית עבורה על-ידי בית אופנת-העל ההולנדי ראלף אנד רוסו. הצלחת-על.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מלניה טראמפ באחת השמלות היפות בסיור הנוכחי. השמלה הכסופה שנלבשה לקונצרט חגיגי בטאורמינה, סיציליה, היא של דולצ'ה וגבאנה והותאמה לה אישית על בסיס דגם מקורי מקולקציית סתיו 2017 של בית אופנת-העל האיטלקי.

אחוות הבלונד. אל פנינג, ניקול קידמן וקירסטן דאנסט באירוע לכבוד הסרט בכיכובן "THE BEGUILED", בבימויה של סופיה קופולה בפסטיבל קאן.

ופוקוס על המתלבשת הכי מוכשרת בקאן. אל פנינג בעוד מראה בלתי נשכח על השטיח האדום של הפסטיבל, הפעם בשמלת טול בגזרת סטרפלס של רודארטה, שעוצבה בהשראת הבלרינות מציוריו של אדגר דגה.

"לא יכולה להודות לך מספיק, דונטלה ורסצ'ה, על השמלה הזאת בהתאמה אישית", מוסרת הטופמודל הרוסיה אירינה שייק למעצבת-העל שהלבישה אותה לפסטיבל קאן.

והנה עוד מבט על השטיח האדום של פסטיבל קאן, הפעם בגזרת הגברים. בחרנו לכם את הכי יפה. רוברט פטינסון בחליפה בעיצוב כריס ואן אש לדיור הום, כלומר דיור גברים. פטינסון הגיע לבכורת סרטו החדש "Good Time", מותחן פשע בו הוא מגלם שודד בנקים.

גל גדות וצוות הביוטי שלה בהכנות לקראת השטיח האדום של בכורת "וונדרוומן" (שלמעשה היה שטיח כחול. אבל את זה תראו בפוסט הבא).

והנה הפלא עצמו. גל גדות לובשת שמלת ז'יבנשי ועונדת תכשיטי טיפאני אנד קו בבכורת הסרט ב- Pantages Theatre שבהוליווד.

אוקיי, כיסוי הראש של מלניה בפגישה עם האפפיור בוותיקן קצת משונה. אבל זה של איוונקה טראמפ נהדר. למעשה זאת קשת עם טול אוברסייז. איפה קונים?

שמלת התחרה חובקת הגוף וחושפת הכתפיים של מלניה ברומא הייתה שלמות. וסטפנו גבאנה, חצי הצמד דולצ'ה וגבאנה, גאה לגלות שהיא מבית אופנת-העל האיטלקי.

הנסיכה שרלוט בחתונת הדודה פיפה בשמלת השושבינה שלה מבית מותג הילדים הספרדי פפה אנד קו, יחד עם הסלסילה הקטנה שלה לאחר שהא פיזרה את עלי הכותרת שהיו בה בכנסייה. לא התאפקנו.

בין פרמיירות נוצצות ומסיבות אקסקלוסיביות בפסטיבל קאן, קנדל ג'נר מוצאת זמן לפאן אנדר דה סאן. על סיפונה של יאכטה, עם ביקיני רטרו ורוד של ליסה מארי הרננדז, גלגל ים פלמינגו, משקפי שמש כהים וכובע קש רחב שוליים, היא גורמת לנו לחייך חיוך ממושך בלתי מוסבר.

והנה הטופמודל כשהיא "בעבודה" על השטיח האדום של פסטיבל קאן בשמלת ג'יאמבטיסטה ואלי קוטור נהדרת.

ואם אתם בעניין של בגד-ים שלם, אז יש לנו המלצה: דגם מחשוף ה-V עם הפרינט האיקוני מבית אופנת-העל האיטלקי מיסוני. תודו שהוא מקסים.

שלומית מלכה, רגע לפני.

שלומית ושמלת הכלה היפה שעיצב לה ויוי בלאיש.

שלומית מלכה אחרי. "הם פשוט הזוג הכי טוב שאני מכירה", אומרת שרה סמפיו על שלומית מלכה ויהודה לוי. הטופמודל הספרדייה הגיעה במיוחד מפסטיבל קאן ישירות לארץ על מנת להיות עם החברה הטובה שלומית בחתונתה.

והנה מלכת היופי לשעבר, אורחת בחתונת שלומית ויהודה, בשמלת משכית נהדרת.

זוכרים את הבלונדינית היפהפיה מסרט הלהיט "הנערה על הרכבת"? מעכשיו תראו את היילי בנט גם בקמפיין הבושם האיקוני קלואה מבית אופנת-העל הצרפתי.

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט ודומנית-העל השוודית אלסה הוסק בשמלת אלברטה פראטי על השטיח האדום של פסטיבל קאן, במראה מלכותי שהזכיר לנו את המלכה אלזה.

כמו אצלנו, גם בבריטניה החלה זה מכבר עונת החתונות. ושם, כידוע, חתונות זה כובעים מכל מיני סוגים. אז הכובען המפורסם פיליפ טרייסי מציע לכם דגם אחד חדש והורס, אם אתם בעניין. או סתם אם גם אתם בדרך לפגישה עם האפיפיור.

ברוק שילדס עם תמונת TBT מדהימה מ-1978. "התמונה שדי התחילה הכל", היא אומרת על צילום הדוגמנות הזה שלה בגיל 13 עם ליז-אן פארק, שחקנית ומפיקה, שכמו שילדס החלה את דרכה כילדה דוגמנית.

התחלנו ונסיים עם נטשה פולי. כאן היא בדרכה מיאכטה לשטיח האדום בקאן, לובשת שמלת ניוד אוורירית של Dsquared2. ושימו לב להליכת הטופמודל המושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully