וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חלומית בתחרה לבנה: השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה

21.11.2016 / 12:00

היא אולי התגלתה כחסרת ניסיון וכשרון בהנחיה, אבל הטופמודל הציגה מראה שטיח אדום בלתי נשכח. עוד בלטו בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית אמש היידי קלוס באוברול ז'קארד אלגנטי, היילי סטיינפלד במראה בוגר וסקסי, וסלינה גומז בשמלת נשף של פראדה

רויטרס

בווידיאו: צפו בכוכבות על השטיח האדום.

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית התקיים אתמול בתיאטרון מייקרוסופט בלוס-אנג'לס. את הטקס, שנערך בפעם ה-44, הנחו ג'יג'י חדיד וג'יי פרואה. בעוד שהנחייתה של הטופמודל "זכתה" לתגובות צוננות עד קוטלות, במיוחד החיקוי המביך של האישה הראשונה החדשה מלניה טראמפ, המראות המתחלפים שלה התקבלו משום מה באהדה רבה. כי כשג'יג'י לובשת קוואלי או ורסצ'ה, ההצלחה מובטחת.

ג'יג'י חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, לוס אנג'לס, 20 נובמבר 2016. רויטרס
תגובות לא ממש נלהבות להנחייה שלה. ג'יגי' חדיד אתמול בטקס פרסי AMA's/רויטרס

ג'יג'י חדיד, מנחה-שותפה של הטקס, הגיעה לשטיח האדום בשיער כהה יחסית, שמלת תחרה לבנה של רוברטו קוואלי באורך הרצפה וצמד צ'וקרים מנצנצים. היא נראתה נפלא; סלינה גומז, זוכת פרס אמנית השנה, בשמלת נשף אדומה של פראדה ותכשיטי יהלומים של קרטייה; היילי סטיינפלד, בוגרת וממגנטת, לבשה אוברול קצר מנצנץ עם מחשוף עמוק של אלי סעב, סנדלי עקב מוזהבים של סטיוארט וייצמן ושפתון סגול-שזיף; ליידי גאגא בחליפת מכנסים לבנה וכובע בסטייל הסגנון החביב עליה לאחרונה של ברנדון מקסוול, הסטייליסט-מעצב-חבר.

קרלי קלוס לבשה שמלת ורסצ'ה אטלייה ייחודית בשחור-תכלת עם משחקי אסימטריה (שרוול יד ימין מלא ושרוול יד שמאל שלא היה שם, חצי חצאית מיני בצד ימין וחצאית ארוכה בצד שמאל). גרבי קרסול שחורים השלימו מראה אדג'י מצטיין ובולט. היידי קלום עם הציצים בפנים! הטופמודל בחרה באוברול ז'קארד אלגנטי עם צווארון קשירה ובשיער חצי אסוף-חצי פזור, הציגה את אחד המראות האלגנטיים אתמול; אריאנה גרנדה בטופ לנז'רי תחרה וינטג'י, מכנסי אלכסנדר מקווין לבנים ואותו קוקו גבוה חביב.

יצאה גזענית?

ג'יג'י חדיד מטנפת על מלניה טראמפ, ואפילו מחקה אותה. צפו

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, לוס אנג'לס, 20 נובמבר 2016. רויטרס
אבל בשמלה של ורסצ'ה זה עובד/רויטרס

רבקה רומיין לבשה שמלת טופ תחרה שחורה עם חזיית סטרפלס, חצאית טאפטה מדורגת בכחול-שחור ועגילי יהלומים שחורים של נודאר; מילה ג'ובוביץ' בשמלת אלי סעב שקופה חלקית עם פסי פייטים, מחשוך וי עמוק, כוכבים באזור הסרעפת ושיער כהה תואם; סיארה ההריונית בשמלת סטפן רולאן עם חלק עליון שנראה כמו סריג סתווי חמים וחצאית מתרחבת אסימטרית בשחור-לבן דרמתי; אוליביה מון בשמלת בייבי-דול פרחונית שברגע הראשון עוררה תגובת: זה מה שהיא לבשה? אבל בהמשך התגלתה כחמודה למדי, במיוחד עם העור הבוהק אול-אובר של השחקנית.

האנה דיוויס, נערת השער של ספורטס אילוסטרייטד, הגיעה בשמלת תחרה סגולה יפה של מעצב הקוטור הלבנוני זוהיר מוראד שהייתה נראית הרבה יותר טוב עם בגד גוף בגוון ניוד במקום חזיית סטפרלס שחורה ותחתונים מחטבים לא קשורים; מלאכית ויקטוריה סיקרט בהטי פריסלו, שצפתה בבעלה אדם לווין מופיע, לבשה שמלת מיני אסימטרית שסימנה הופעת שטיח אדום ראשונה מאז לידת בתה בספטמבר; טראג'י פי הנסן בשמלת חולצה לבנה של סלין, שיער אסוף, סנדלי סטילטו של ג'ימי צ'ו ושפתון בורדו-גותי, הציגה מראה נינוח בלתי מתאמץ וגם טרנדי.

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית - השטיח האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully