וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 סיבות לאהוב את החורף. בסטייל

13.12.2016 / 10:56

אי אפשר להתעלם מזה יותר, החורף כאן. נא לא להתבלבל, זאת הידיעה המשמחת של השבוע, כי יש לנו רשימה נוטפת סטייל שתהפוך את העונה הקרה לעונה האהובה עליכם - כל הסיבות הכי אופנתיות שהופכות אותה כזו. חורף-בלוז? לא בארון שלנו

קסטרו 27.11.
קסטרו 27.11

אם יערך סקר מי הכי אוהב את החורף אין ספק שבראש הרשימה תמצאו את כל הפאשנסטיות, והפאשנסטים - כי בואו נהיה כנים, להתלבש, בעונה הקרה, נעשה הרבה יותר קל. סטייל, שיק, פריטי לבוש ואקססוריז הם ה-סיבה לאהוב את החורף, עוד לפני הגשם שדופק בחלון, שמיכת פוך ואוכל מנחם. שוקו חם? הצחקתם אותנו, אנחנו מפנטזים על סווטשרט מקטיפה, מעיל אופנתי או מגפונים שיקים.

גם לסקפטיים מבניכם שתמיד יחזרו על הקלישאה שהחורף הישראלי לא קר מספיק יש לנו פתרון - יום חורפי נעים? אל תלבשו הרבה מתחת למעיל. חצאית, מגפונים וטישירט זה מספיק. העיקר לא לוותר על מעיל מהמם, זה לוק אופנתי מחמיא וסופר סקסי. כי אם להודות בכל האמת אז עיקר המשחק הוא סביב המעיל שלכם העונה.

אז דקה לפני שהחורף נותן בראש עברנו על הטרנדים החמים של העונה ואחרי שצמצמנו והצטמצמנו, כי אין לנו את כל היום, מצאנו 10 סיבות אופנתיות לאהוב את החורף. מכל הלב.

מעיל קווילט או פופה (puffa)

המעיל הזה הוא בהחלט משהו משמח, פרקטי ומחמם אבל בעיקר אחד הפריטים היותר אופנתיים בחורף הקרוב. הקווילט הוא בד מרופד שמחולק לריבועים שונים בעזרת תפרים שמזכיר שמיכת פוך יוקרתית. המעיל בדוגמה הזו זכה לעדנה מחודשת על המסלולים והעונה הוא כבר מרקיע שחקים בכל קולקציה.

הוא כיכב בתצוגה של בלנסיאגה בעיצובו של הכוכב העולה בשמי האופנה, דימה גווסליה, שהפך קלאסיקות לפריטים מודרניים ולבישים, אבל הוא נראה בכל מקום והוא פריט חובה בכל קולקציה חורפית. המעיל המרופד לא רק מעניק מראה מהודר אלא גם מחמם נעים ונוח. אפשר לבחור במעיל קצר ופופי במיוחד או בגרסה יותר אלגנטית וארוכה כמו אלו של קסטרו. אתם בטח תרצו להתכרבל ולישון בו אבל הי, חייבים למתוח את הגבול איפשהו, זה מעיל לא מערכת יחסים.

קסטרו 27.11. עידו איז'ק, מערכת וואלה!
קסטרו 27.11/מערכת וואלה!, עידו איז'ק

מעיל פארקה

נכון פה זה לא הקוטב הצפוני ואתם לא אסקימוסים אבל זה ממש לא אומר שאי אפשר לאמץ את אחד הטרנדים הכי חורפיים והכי מדליקים בגזרת המעילים - מעיל הפארקה. המעיל שלרוב מגיע בלוק צבאי משהו ובגווני חאקי או ירוק מיישר קו עם המגמה הצבאית שבולטת בזירת האופנה העונה. למרות השיק האסקימוסי הוא מותאם בטקסטורה שלו לגם למזג האוויר הלא-ירד-פה-שלג בארץ.

את הפארקה אפשר ללבוש עם שמלה או חצאית מיני, בצרוף לגרביונים ומגפונים למראה סקסי נועז, ג'ינס וצעיף יתנו את השיק של מראה רחוב עירוני וכובע סרוג יעניק את הוייב הספורטיבי. טוויסטים כמו תוספת של פאצ'ים, ברדס עם פרווה צבעונית או רקמה כמו בדגם של קסטרו, הופכים אותו להצהרה אופנתית. והצהרה אופנתית זה בדיוק מה שהופך את החורף לעונה האהובה על כל הפאשנסיטים. זה הכול עניין של סגנון.

קסטרו. דודי חסון, ספק 500
קסטרו/ספק 500, דודי חסון

מעיל במראה צמר

מכורים לקלאסיקות? תתכוננו להיות האנשים הכי שמחים החורף - מעילים במראה צמר קלאסיים במיוחד בצבע כאמל הם מה שאנחנו מכנים מלתחה אוונגרדית ועל זמנית. שום דבר לא יכול לנצח את הגוון העשיר הזה - תחשבו על זה כעל האח הגדול והמוצלח של מעיל הטרנץ', גרסה חמה ונעימה יותר שעמדה במבחן הזמן.

החורף הזה מעילים במראה צמר שבמקור נלבשו על ידי מלחים ולכן לרוב מתקבלים במראה יוניסקס, שמגיעים גם בגרסה שנקראת מעיל סטודנטים. הם פופולאריים מתמיד עם חגורה או עם שתי שורות כפתורים. והחלק הכי משמח? הם מתאימים לכל צללית ולכל מבנה, גזרת ה-A המתרחבת שלהם מחמיאה לכל אחת ואחד.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

בומבר

בואו נדבר על הפריט שהכי קל לזהות כלהיט ההיסטרי של החורף, הבומבר. גברים ונשים - אותנו הוא החל לרגש כבר מהקיץ כשהתחילו לדבר על הטרנדים לחורף, לא הרגשתם כבר אז שיש למה לחכות? המעיל הקליל הזה נמצא פה, לא מאתמול, אבל רק השנה הוא הוא מקבל טוויסט חדש - בצבעים יוצאי דופן, רקמות מגוונות, וגזרות מקוריות. אוברסייז, מעוטר או בכלל בגרסה קרובה כמו ז'קט הבייסבול - בחורף 2017 זה הכול בפרטים הקטנים.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

ז'קט בייקר דמוי עור

למרות שלכל חובבת אופנה בעלת סטייל משובח, יש טעם אישי וסגנון משלה, לכולן יש דבר אחד במשותף: הן מבינות את כוח הסטיילינג של ז'קט קלאסי - עם חיתוך וגזרת אופנוענים, בשילוב רוכסנים ועטורים מתכתיים, הוא הרבה יותר מגניב ומעניק טאץ' אדג'י למראה החורפי שלפעמים, באופן טבעי, יכול להראות קצת מגושם. יותר מזה, ז'קט דמוי עור לביש גם כשהטמפרטורות קצת עולות, מה שקורה לא מעט באזורנו.

אז ז'קט אופנוענים דמוי עור הוא חביב הקהל והחורף כשטשטוש הקו בין המגדרים רלוונטי מתמיד והנטייה לפריטי יוניסקס הולכת וגדלה הוא must have בכל ארון - המפתח הוא גרסאות שונות, בגזרות, גדלים ושילובים שונים של חומרים ופריטים. הוא עדיין קשוח וקול אבל יכול להיות מעודן עם הטוויסטים השונים.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

סוויטשרט קטיפה

אין ספק שאחת המגמות החמות של החורף הקרוב היא הקטיפה, יותר ויותר כוכבים ואח"מים נראים לובשים פריטים מהבד המרשים הזה. אולי בגלל שבאופנת חורף יש משהו שהוא יותר מהנטייה להתכרבל ולהתעטף בבגדים ושכבות - זה גם התחושה והמגע שגורמים לנו ללבוש בדים מורכבים יותר, כאלו שממש מתחננים שיגעו בהם, להלן: הקטיפה.

הבד המלכותי עשה קאמבק מפואר העונה והוא שלט במסלולי התצוגות מפריז ועד ניו יורק בהצדעה נוסטלגית - הרבה דגמים מפוארים ומבריקים שאף מסיבת סלווסטר או חנוכה לא תהיה מושלמת בל מגע שלהם. אבל מה שבאמת מרגש בחורף הזה הוא שהקטיפה מופיעה בפריטי קזואל כמו סניקרס או סווטשירט מגניב. כל יום חורף הוא מסיבה.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

סריג גולף

זה זמן הגולף. חוץ מאח בוער ורומנטי ההמצאה הטובה ביותר להתחמם בחורף היא סוודרים וסריגים ואין דרך טובה לשמור על חום הגוף בסטייל מאשר סוודר גולף . הם מחמיאים חמים, רכים, ומעניקים מראה סקסי כאילו בדרך אגב - בדרך מאוד לא מתאמצת - הם לא חושפים אבל נצמדים לגוף במקומות הנכונים. זה מצב של win win .

לא ברור למה לקח לפריט הזה כל כך הרבה זמן לעשות קאמבק, יש לו את הגלאם הנוסטלגי שנמצא בנסיקה עכשיו, אה-לה סינדי קורפורד בג'ינס וגולף בייסיק שחור צמוד. ועוד לא הזכרנו את מרלין מונרו עם מכנסיים בגזרה גבוה גם היא בסוודר גולף שחור ואת יתר הסופר מודלס של שנות ה-90 שאימצו אותו. גולף כזה יהיה שיקי כשהוא נלבש עם ג'ינס בסטייל מינימליסטי או במראה השכבות מתחת לשמלת כתפיות.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

אקססוריז

אם החורף הוא חגיגת אופנה הרי שהאקססוריז הם הזיקוקים. האפשרויות הן כמעט אין סופיות וכל מראה מקבל טאץ' נוסף בעזרת אחד מהם - כובע, צעיף, כפפות ואפילו חותלות מצטרפים למחלקת האביזרים שבמלתחה שלכם. בחורף הכול אפשרי. הבונוס: אין כזה דבר יום שיער רע - כאשר הטמפרטורה יורדת כובעי צמר הופכים חיוניים והם ישתלטו על כל פריז או בלגן אחר, כמו גם יכסו ויחממו כל התחלה של התקרחות גברית בשיא הסטייל.

ג'ינסים

הג'ינסים החורף מרדנים מתמיד, יותר נועזים יותר מושכים תשומת לב - אלו חדשות טובות עבור כל מי שמחפשים עוד קצת הצהרה דרך הג'ינס הנצחי. בעונה הקרובה הדנים קרוע יותר, מתוקן בפאצ'ים ומכובס עד כמעט מולבן. אבל בעוד הדגמים שקוצצו לחתיכות מיועדים לנועזים שביננו הנקודה המרכזית היא שהג'ינס שלכם נראה כמו אחד שאתם חיים בו, אם זה בגלל צבע משופשף יותר או בעזרת איזה קרע או שניים.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון

חולצה משובצת

גברים במראה חוטב היערות הם להיט, גברים במראה החורפי של חוטב יערות הם נוקאאוט. ולא, אנחנו לא מדברים על הזקן, למרות שהרבה יותר קל לטפח אחד כזה בחורף כשקר ולא מגרד וחם, אנחנו מדברים על חולצה משובצת. היא גברית, ומעניקה לוק אותנטי ומחמם.

מכיוון שכמו מרבית ההדפסים גם המשבצות הן תבנית בולטת וצבעונית שעושה את מרבית העבודה באאוטפיט כדאי לשלב אותה עם צבעים ניטרליים, עם ג'ינס או עם מכנסי כותנה. אבל אפשר גם למקם אותה, בעדינות בתוך חליפה או מתחת לז'קט. הכי טוב, להשאיר אותה פתוחה מעל חולצת טריקו לבנה ולקפל את השרוולים על שרירי הבייספס. ועכשיו כולם ביחד: טימבררר.

קסטרו – אופנת חורף 2017. דודי חסון, מערכת וואלה! NEWS
קסטרו – אופנת חורף 2017/מערכת וואלה! NEWS, דודי חסון
הילה רמלר בשיתוף קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully