וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בואו נתחיל לטפל בנקבוביות הסתומות

שירלי אכסלרוד

1.12.2016 / 14:32

העולם שייך לצעירים; לצעירים יש עור בעייתי; מסקנה – העולם שייך לעור בעייתי. הפעם במדור בדקנו מוצרים לעור בן 17, או לפחות לכזה שמתנהג כך

קרם לחות ופריימר של קליניק

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
תחושת נקבוביות סתומות המציקה/: יח"צ חו"ל

כמו לא מעט מוצרים אחרים שהם גם וגם, ה-HydroBlur Moisturizer של קליניק מסדרת ה-Pep Start - גם קרם לחות וגם פריימר – עושה עבודה בינונית גם בזה וגם בזה. נסיינית עם נקבוביות רחבות כבולענים בים המלח ועור שמן לפרקים, מספרת על תחושת ציפוי סיליקונית לא נעימה, ומפגש בצקי בין הקרם, שנועד לספק גימור מאט, לבין המייק אפ שלה (גם הוא של קליניק): "משהו שם לא עובד. הקרם מייבש מדי, וכשמרחתי עליו מייק אפ, כל הקונסטרוקציה התפוררה. גם כקרם לחות בלבד, ולא כפריימר, התוצאה מאכזבת, וכבר ניסיתי טובים יותר, בלי תחושת הנקבוביות הסתומות המציקה". נחמה מסוימת: הסדרה כולה מגיעה במארזים משגעים, קופסאות בצבעים עליזים ומיכלים חמדמדים במיוחד.

Pep-Start HydroBlur Moisturizer של קליניק, 149 שקלים ל-50 מ"ל.

ג'ל לחות של ללין

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
אין מה לא לאהוב, למעט סוגיית הריח/: יח"צ חו"ל

גם ללין מעפעפים לעור צעיר, עם סדרת לליניסטה. הלחות שלהם מגיעה במרקם ג'ל נעים ואוורירי במיוחד, נטול שומן לגמרי, שנשתה בעור ברגע ומשמש כבסיס מושלם לשני מייק אפים שונים שנמרחו מעליו. כל הטוב הזה במחיר לגמרי הגיוני - בקיצור, אין מה לא לאהוב, למעט סוגיית הריח השנוי במחלוקת: ניחוח עז למדי של מלון-מלפפון, שבדרך כלל מגיע כממתק פיצוציות מפוצץ בצבעי מאכל.

ללין, ג'ל לחות מסדרת לליניסטה, 70 שקלים ל-50 גר'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קרם CC של ניוטרוג'ינה

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
טקסטורה דביקה וכבדה על גבול הבלתי נסבלת/: יח"צ חו"ל

המפגש עם ה-CC לעור שומני של ניוטרוג'ינה זימן לנסיינית הלבנבנה נ' חוויה בתולית חד פעמית – מייק אפ בהיר בצורה קיצונית, שהצליח לנצח אפילו את העור שלה בחיוורון בלתי אפשרי. חוץ מהגוון, גם המרקם לא להיט – הקרם אמור לשמש כ"מייק אפ רב תכליתי קליל ונושם, שמתמזג עם העור ומכסה פצעונים ואדמומיות", רק שבפועל גילתה נ' שמדובר בטקסטורה דביקה וכבדה על גבול הבלתי נסבלת, שמתאימה אולי יותר כקונסילר לכיסוי אסונות נקודתיים מאשר לשטחים נרחבים.

קרם Correct &Perfect של ניוטרוג'ינה, 96 שקלים.

תחליב ניקוי של לה רוש פוזה

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
מנקה ביסודיות אך בעדינות אין קץ/: יח"צ חו"ל

המותג הדרמו-קוסמטי העילאי לה רוש פוזה השיק לפני כמה שנים סדרה מיוחדת לעור שמן שעבר התעללות, יובש יתר על המידה, ונע על הסקאלה האכזרית שבין חביתה מבריקה לבין מדבריות סהרה – ולפעמים שניהם גם יחד. כעת מצטרף לקרם הלחות מהסדרה גם תחליב ניקוי, כך שאם ניחנת בעור פנים שעושה חשק להעביר עליו טרפנטין, זה בדיוק התכשיר בשבילך - מנקה ביסודיות אך בעדינות אין קץ, בלי קצף ושפשופים מיותרים ובלי לעשות רוח, מרגיע עור מיוסר, ומשאיר תחושה נעימה עד כמה שניתן גם בעור השברירי ביותר. התחליב מגיע באריזת משאבה הגיינית ומדודה ובצבעי הכחול-לבן הנזיריים הקבועים.

תחליב ניקוי אפקלאר H של לה רוש פוזה, 89 שקלים ל-200 מ"ל.

מסכה של ד"ר פישר

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
סקס אפיל של תרופת מרשם/: יח"צ חו"ל

ולעומת שמחת החיים הקלולסית של מארזי קליניק וחברותיה, לסדרת המוצרים החדשה של ד"ר פישר לעור בעייתי יש סקס אפיל של תרופת מרשם. למרות החזות המבאסת, עם לוגו ירוק שכמו עוצב בפאוורפוינט, הנסיינית מ', שדגמה מתוך הסדרה את המסכה סופחת השומנים, היתה מרוצה גם מהביצועים וגם מהמחיר השפוי: "תכשיר אולד סקול, מסכה ירקרקה מתייבשת עם ריח סבוני נחמד, שעושה את העבודה. ראו הוזהרתם בעלי עור רגיל - המסיכה לא מעודנת במיוחד, ששואבת את התאים המתים עם כל מה שמתחבא בהם, כולל כמה תאים חיים, אבל משאירה את העור צח, נטול שומנים ומכווץ נקבוביות. מסיכה האבי דיוטי, למתבגרים מחוצ'קנים או לבעלי עור שמן ומופרע - כמו שלי - שזקוקים לניקוי עמוק במיוחד".

מסכה מסדרת דרמקסול של ד"ר פישר, 60 שקלים ל-125 מ"ל.

סבון של HL

קוסמטיקה קלה: מוצרים לטיפוח עור פנים בעייתי. : יח"צ חו"ל,
יכול להסיר גם את שאריות השרוף מהסיר של האורז/: יח"צ חו"ל

הסבון של HL לעור שמן נותן עבודה, קרי מייבש את נביעת השומן הפראית ועושה את המוות למושבות חצ'קונים, ויכול להסיר גם את שאריות השרוף מהסיר של האורז. אלא שהרכיבים האטרקטיביים לכאורה כמו שמן אקליפטוס, מנטה, תה ירוק ותמצית רימונים, לא מנעו תחושת צפידות היסטרית אחרי השימוש, ולא מצדיקים את המחיר המרקיע, בשעה שניתן להשיג סבונים אגרסיביים באותה מידה, ובחצי מחיר.

Double action Soap של HL, מחיר: 129 שקלים ל-5 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully