וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמשרד ועד הדייט: כללי הלבוש לגבר הישראלי - לגזור ולשמור

ג?ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

14.12.2016 / 11:30

לא משנה אם מדובר בבילוי עם חברים, יום בעבודה או יציאה בערב, גברים אוהבים להתלבש באותו הסגנון לכל מקום, כלומר ללכת בג'ינס וטישרט. בלי הרבה מאמץ ועם קצת יותר אומץ, אפשר לתת טוויסט למראה הכללי ולהפוך אותו לאופנתי ונוח יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להיראות טוב בכל מצב ובכל מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגברים רבים יש נטייה "להיתקע" בתוך לו?ק ספציפי. זה לא נדיר לפגוש בישראל גבר שלבוש באותו הסגנון לכל מקום, הבגדים עצמם אולי מתחלפים אבל הסגנון נשאר זהה - ג'ינס וטישרט, מכנסיים מחויטים עם חולצה מכופתרת או לוק ספורטיבי. בדרך כלל גבר ממוצע ירגיש בנוח בסגנון מסוים וינסה להתאים אותו לכל מקום אליו הוא מגיע. לעתים זה בסדר, לעתים זה מביך.

אנחנו כאן כדי להציע פתרונות חלופיים - לוקים על-זמניים, נוחים ואופנתיים, שיתאימו לכל מקום ויאפשרו לך להרגיש בנוח גם מחוץ לטווח הפריטים הקבועים שלך.

לעבודה: אם מקום העבודה לא דורש הגעה בחליפה אבל ג'ינס לא נראה מספיק מכובד, האפשרות הטובה ביותר היא מכנסיים "סמי-מחויטים" ומעליהם סוודר בגוונים רגועים. גם JACQUARD, בד עם דוגמאות גאומטריות שנוצר על ידי סריגה של חוטים בצבעים שונים, יכול להתאים. המראה שנוצר הוא קליל, לא מתאמץ ונוח, אך עם זאת מכובד מספיק לפגישת עבודה בכל אווירה משרדית.

לדייט: בעוד נשים יכולות להתלבט במשך שעות מה ללבוש לדייט, גברים רבים מגיעים לדייטים בג'ינס וטישרט פשוטים. הגיע הזמן להפסיק עם זה, לא? ברוב במקרים זהו מראה שיתאים לישיבה בבית קפה או בר שכונתי, אבל אם תרצה להראות מעט יותר השקעה מבלי להיראות "מתאמץ" במזג האוויר המתקרר, אז במקום לזרוק מעיל מעל לג'ינס ולטישרט אפשר להישאר עם הג'ינס ולהוסיף לו סוודר מעל לחולצה מכופתרת - המראה שנוצר הוא קליל ונוח אך עם זאת אופנתי וכזה הנראה טוב לכל מקום ואירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוודר מעל לחולצה מכופתרת יוצר מראה קליל ונוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבילוי עם חברים: במפגשים עם החבר'ה הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות - הרי אף אחד לא רוצה להזיע מהסיבות הלא נכונות במהלך טורניר בפלייסטיישן או מעל הבירה בפאב. ג'ינס וחולצה נעימה ומחממת הם בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר. זה לוק שמתאים במיוחד לסגנון ה-ALL OVER PRINT שבו יש הדפס על כל הבגד, עם מוטיבים קטנים שחוזרים על עצמם. הרזים יכולים ללבוש SKINNY ג'ינס עם גזרה מעט נמוכה, אם אפשר להיראות חטובים ואטרקטיביים יותר אז למה לא? מי שרוצה להוסיף טוויסט אופנתי תמיד יכול להפתיע במעיל טרנץ' שייתן לך להרגיש כמו הגיבור בסרט, ועדיף במקרה הזה על מעיל העור או מעיל הרוח הקבועים. מתאים להשלים את המראה החורפי עם כובע כותנה סרוג מסוג BEANIE.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל טרנץ' תמיד ייתן לוק אופנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסוף השבוע: בין אם אתה נפגש עם חברים או עושה סידורים עם בת הזוג - אתה יכול להתלבש בכל צורה שתרצה ולצאת קצת מהמגבלות של שבוע העבודה. סופי שבוע הם הזמן להתלבש בנוח, להשפריץ קצת ביטחון עצמי לסביבה עם צבעים לא שגרתיים ולהתפרע עם מכנסיים צבעוניים או טישרט מגניבה. גם מכנסי JOGGER, מכנסיים בהשראת מכנסי ספורט המאופיינים בבדים נוחים עם מכפלת סגורה, יכולים להתאים. לסגנון הזה יכול להתאים גם FUNNEL NECK, צווארון מיוחד שמולבש מעל סריגים או סווצ'ר. בנוסף, אתה יכול לוותר על מעילים כבדים או ג'קטים וליהנות מקרדיגן נוח ומחמם.

רוצים לראות עוד מהקולקציה - היכנסו עכשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תפחדו מצבעים לא שגרתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully