וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי נכון בארון: המעיל ששובר את החוקים והשמלה שתמיד תחמיא לך

ג'ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד מבית המשביר לצרכן

6.12.2016 / 13:41

כיף ללבוש את מה שטרנדי, אבל יש כמה פריטי לבוש שלעולם יישארו באופנה ובלעדיהם אף גרדרובה אינה שלמה. אלה הבגדים שחייבים להיות בארון שלך במעבר החורפי שבין 2016 ל-2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינס לעולם לא יצא מהאופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנדים באים והולכים, הם נכנסים לחיינו לכמה חודשים עד שהם נמאסים ומפנים את מקומם לטרנד הבא - אבל ישנם בגדים שנשארים איתנו תמיד: קלאסיקות על-זמניות שנראות טוב בכל זמן ולכל מקום. אם גם את אוהבת להשקיע במספר פריטים נצחיים שתמיד יהיו אופנתיים, אלו הם הפריטים שאת חייבת בארון שלך:

חולצת ג'ינס: מראה של ג'ינס עם ג'ינס לעולם לא יצא מהאופנה. מצד אחד הוא משדר תחושת נינוחות ומגניבות, ומצד שני נראה מסודר ומדויק. הלוק הזה יכול להתאים לחולצות FOIL, חולצות עם אפקט מתכתי שנוצר באמצעות טכניקת הדפסה שעושה שימוש בנייר מבריק מיוחד. בנוסף, חולצת ג'ינס יכולה לשמש גם כשכבה נוספת במזג האוויר המשתנה, היא תחמם אותך מעל טישרט או שמלת קיץ במקום ג'קט דק בימים בהם הטמפרטורות רק מתחילות לרדת, והיא תהיה תוספת מצוינת מתחת לג'קט או למעיל כשהימים יהפכו לקרים יותר. אפשר לשלב את הג'קט גם עם GAUCHO, סוג של ג'ינס חלק האופייני לדרום אמריקה.

חולצת פסים: בגרסת הטישרט או בגרסה המכופתרת, בשחור, כחול או אפילו אדום - חולצת פסים מתאימה כמעט לכל מקום ולכל אירוע. היא נראית טוב ביומיום בלוק קליל עם ג'ינס, שורט או חצאית מתנופפת ויכולה לעבור בקלות לערב עם מכנסיים שחורים וג'קט חגיגי. חולצת הפסים שהפכה למזוהה עם האופנה הצרפתית השיקית היא תמיד התשובה נכונה לשאלה "מה ללבוש היום?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת פסים היא תמיד התשובה נכונה לשאלה "מה ללבוש היום?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלה פרחונית: היא אמנם לא מזוהה עם אופנה קלאסית ולא נחשבת כפריט איקוני כמו השמלה השחורה, אבל לאט לאט קיבלה השמלה הפרחונית מעמד של פריט שחוצה את גבולות הטרנד. כבר שנים שאנחנו פוגשות את השמלה הפרחונית בגרסה זו או אחרת בכל עונה, ונראה שהיא תמיד נראית טוב. את יכולה לבחור בכל הדפס שתאהבי - החל מפרחים קטנים וצבעוניים ועד להדפסי ענק - העיקר שהיא תחמיא לך ותגרום לך להרגיש נשית ויפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה פרחונית הפכה לפריט מחמיא שחוצה את גבולות הטרנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

השילוב הפשוט: ג'ינס, חולצה לבנה וסניקרס - השילוש הקדוש הזה חוצה גבולות גיל וסטייל, הוא אמנם נראה פשוט אבל הטריק הוא שכל אחת מתאימה והופכת אותו לאישי על ידי בחירת סגנון הפריטים. את יכולה להיראות עדינה עם חולצה מתנופפת או גראנג'ית וקולית עם ג'ינס קרוע או ג'ינס SUPERSTRETCH צמוד וטישרט מגניבה או חולצת FAKE LINEN (דמוי פשתן). את יכולה לשלב קרושה (CROCHET), אריג המיוצר באמצעות שזירה חוזרת של אחד או כמה סיבים. המראה יכול אפילו להיראות אלגנטי בשילוב של ג'ינס כהה וחולצת משי. כל מה שאת צריכה זה למצוא פריטים שמתאימים לך ולסגנון הפרטי שלך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדינה, מגניבה או אלגנטית, רק צריך לבחור נכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעיל עור שחור: במגוון אינסופי של גזרות וסגנונות, נראה שכמעט לכל אחת יש לפחות מעיל עור אחד בארון. הוא מתאים לכל לוק - יציאה מהבית לסידורים במראה זרוק או כתוספת מגניבה מעל שמלת ערב. כדי להיראות קלילה, סריגים או אריגים מסוג TWILL שלהם בד במראה אלכסוני, יכולים להתאים. אבל לא משנה מה את לובשת, המעיל הזה ייראה נכון. החורף הוא ייראה מצוין בשילוב עם בדים רכים ומראה נשי, אבל זוהי רק המלצה, שכן למעיל הזה אין חוקים - פשוט ללבוש ולצאת מהבית.

רוצים לראות עוד מהקולקציה - היכנסו עכשיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משנה מה את לובשת, מעיל העור ייראה נכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully