וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את 2016: מצעד השמלות הכי יפות על השטיח האדום

5.12.2016 / 12:49

במבט לאחור על אופנת הכוכבות בשנה החולפת נראה כי לצד זוהר חסר פשרות, לפעמים גם הפשטות מנצחת. החל מטקס פרסי האוסקר דרך פסטיבל קאן ועד האפטר-פארטי של תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט, אלו המראות שלא שכחנו. אז איזו שמלה מנצחת? הצביעו והשפיעו

רויטרס

בווידיאו: השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר, פברואר 2016.

הגברת הראשונה מישל אובמה, באחת ההופעות האחרונות שלה בשמלת ערב, הזכירה לנו כמה נתגעגע אליה ואל הטעם המהוקצע שלה עם שמלת סטרפלס של נעים קאן העשויה אפליקציות פרחי טול וסאטן; קייט מוס שידרה נינוחות ושיק צרפתי עם שמלת הלסטון אסימטרית אדומה בפסטיבל קאן; פסטיבל הקולנוע הצרפתי היה הזדמנות פז גם לדוגמנית ברברה פלווין להפגין טעם ייחודי עם שמלת פילוסופי די לורנצו סרפיני בוורוד-בייבי; ולאל פנינג להקסים בשמלת סטרפלס רומנטית של זוהיר מוראד.

קייט הדסון חשפה בטקס פרסי גלובוס הזהב בטן שטוחה ועור ברונזה בשמלת מייקל קורס בזהב ורוד; פופי דלווין, האחות-הגדולה-של, הציגה מראה מתוכשט ממגנט של מרקזה בגאלת המט; באותו אירוע מרכזי, ג'סיקה צ'סטיין הייתה מלכותית בסאטן כחול-רויאל עם רקמות שחורות של פראדה; קייט אפטון, דקיקה, אלגנטית ומתוחכמת, נראתה בשמלה אסימטרית מוכספת שנראתה כמו ורסצ'ה אטלייה אבל התגלתה כשמלת טופשופ! אותו אפקט של שמלת יוקרה שעלתה הרבה פחות ממה שאתם חושבים התקיים גם עם שמלת הקרם של סלף פורטרט שלבשה קייט מידלטון (בשווי של כ-1,550 שקלים). שמלה אחרת של הדוכסית, דולצ'ה וגבאנה עשויה תחרה לבנה באורך אמצע השוקיים, שהיא לבשה למרוצי אסקוט, הייתה אחת היפות שלה אי פעם; ביאנקה בלטי, המוזה של צמד מעצבי העל האיטלקיים, הרסה עם שמלת-טרנץ' ייחודית בפסטיבל ונציה.

אירינה שייק הדהימה עם מיני אדום בוהק של דיור במסיבת לוריאל; אליסון וויליאמס, בשמלה אסימטרית שחורה, הוכיחה שלפעמים הפשטות היא ניצחון על השטיח האדום; קנדל וג'יגי' היו סקסיות בסאטן בוהק באפטר פארטי של תצוגת ויקטוריה סיקרט. ועוד קודם, בתצוגה עצמה ליידי גאגא הופיעה בשמלה פרחונית חובקת גוף ומחמיאה. אז מי מנצחת השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully