וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בקווילט: הקולקציה החדשה של אלישע אברג'יל

11.12.2016 / 12:13

היכרות עם המעצב בוגר שנקר מגלה שהוא ההוכחה הניצחת לכך שאפשר לחיות את החלום גם ללא גב כלכלי תומך או התפשרות על יצירתיות לשם הליכה על בטוח. התוצאה: עבודת יד מוקפדת עם בדי ייבוא, ושימוש בקרפ, ג'רזי, ניילון, טכנית קווילט מיוחדת ועוד. המחירים בהתאם

חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
שילוב של טכניקות וחומרים מסורתיים וטכנולוגיים. חורף 2016/17 של אברג'יל/צילומים: תום מרשק

נדיר לראות בוגר שנקר טרי, שמגלם את הפנטזיה שיש ללא מעט אנשים על מה זה בעצם מעצב אופנה בפועל - מבלי להתפשר על יצירתיות, הנמכת רעיונות עיצוביים, תרגום של טרנדים עונתיים ויצירת קז'ואל בטוח. היכרות עם אלישע אברג'יל מגלה די מהר את העובדה שהוא ההוכחה הניצחת שאפשר לחיות את החלום גם ללא גב כלכלי תומך.

על הקולבים בחלל הבוטיק שלו ברחוב לילינבלום שבפאתי נווה צדק, תלויות מערכות הלבוש בעיצובו שנראות לרגע כמלתחה מסט צילומים של "מלחמת הכוכבים" או "בלייד ראנר" ומהוות את הקולקציה השלישית שהוא משיק תחת שמו.

חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
חיבורים של חומרים שונים המדגישים הגוף הנשי/צילומים: תום מרשק

התמה מאחורי האוסף בעל המראה הפוטוריסטי מוגדר על ידו כ"טופוס, מוטיב חוזר, טופוגרפיה של קווים המתחקים אחר הגוף הנשי וחוזרים באלמנטים שונים כמו בדפוסים דיגיטליים ובחתכים, היוצרים קווי מתאר חדשים לגוף ובחיבורים של חומרים שונים המדגישים הגוף הנשי".

כחלק מיישום האג'נדה הלא מתפשרת גם בתהליך עיצוב הקולקציה, אברג'יל עובד בצמוד למנטורית שמשמשת יועצת, חוקרת האופנה מיכל פופובסקי. "פיתוח רעיונות וצלליות לקולקציה זה משהו שמחייב דיאלוג. אני מגיע עם הסיפור והיא עוזרת לי לזקק אותו", הוא מסביר על הנחיצות בפונקציה הנוספת. "למדתי ארבע שנים עם מורה פרטית ועוד ארבע שנים בשנקר, ועדיין יש לה המון ידע שחסר לי. הפגישות האלו הן כמו המשך למידה מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
עבודה סביב הרעיון של קווים המקיפים את הגוף ב-360 מעלות/צילומים: תום מרשק

מאז שסיים את לימודיו במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ב-2014, אלישע הספיק להימנות כאחד מעשרת המעצבים הבולטים בעיתון "הארץ" ולהציג את דגמיו במוזיאון תל אביב במסגרת ערב "המחר כבר כאן" שהוקדש לעתידנות.

הליין החדש אינו מוגדר על ידו כקולקציה אלא כ"חוליה" הממשיכה את עבודתו סביב הרעיון של קווים המקיפים את הגוף ב-360 מעלות או משטחים גיאומטריים היוצרים תלת ממד ברוח של "חלליות מכניות מודרניות", הנוצרות באמצעות שילוב של טכניקות וחומרים מסורתיים וטכנולוגיים.

את העבר והעתיד הוא מחבר באמצעות רשתות, עורות, קרפ, סריגים, ג'רזי, פרנץ' טרי, ניילון, דמוי פרווה, לאמה (Lame) וריבים, תוך שימוש נרחב בטכניקת קווילט שנעשית בסטודיו ומעוצבת תוך מחשבה על כל פריט, הגזרה שלו והחיבור שלו לסילואטה של הגוף. בחלק מהדגמים הקווילט משולב בעור, כמו במעיל ובחצאית. באחרים הקווילט משולב בג'רזי ומדגיש קימורים בגזרות צמודות המעניקות מראה רך וזורם.

טווח מחירים: 1,300-6,000 שקלים. רחוב לילינבלום 20 תל אביב 054-5415419

חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
טכניקת קווילט שנעשית בסטודיו/צילומים: תום מרשק
חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
גזרות צמודות במראה רך וזורם/צילומים: תום מרשק
חורף 2016/17 של אלישע אברג'יל. צילומים: תום מרשק,
ויתור על תרגום של טרנדים עונתיים/צילומים: תום מרשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully