וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג מולד שמח? מישל אובמה והבנות מעבירות מסר לטראמפ באמצעות שמלות

11.12.2016 / 8:58

רגע לפני הפרידה מהבית הלבן, משחררת המשפחה הראשונה של ארה"ב איגרת כריסמס רשמית עם תמונה שצולמה בחודש מרץ האחרון. מישל נראית בשמלת סטרפלס כחולה ופרחונית של המעצב ג'ייסון וו, והבנות בשמלות רקומות של נעים קהאן. ויש מסר פוליטי חשוב מאחורי הבחירה בשמלות הללו

אתר רשמי

בווידיאו: מגזין ווג מסכם את רגעי הסטייל הגדולים של מישל אובמה בדקה אחת.

הבחירה ללבוש מעצבים אמריקאים ילידי טיוואן והודו - יש לה תפקיד בהעברת מסר לאומה ולנשיא שעתיד להיכנס

רגע לפני שהם אומרים גוד-ביי לבית הלבן, האובמז' משחררים איגרת כריסמס רשמית ואחרונה בתור המשפחה הראשונה של ארצות הברית. בתמונה שנבחרה ללוות את כרטיס ברכת החגים מצולמים ארבעת בני המשפחה - ברק, מישל והבנות סשה ומאליה - במעין רגע אינטימי בתוך המולה רשמית, מחויכים בטבעיות ומאושרים. הצילום נלקח בחודש מרץ האחרון, בעת ארוחת הערב החגיגית לכבוד ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, ונשלח לחברים, תומכי המפלגה ואנשי התקשורת.

באותו ערב מלכותי לבשה מישל שמלת סטרפלס כחולה באורך מקסי ודפוס פרחים באדום וצהוב של אחד המעצבים האהובים עליה, ג'ייסון וו, ונראתה קורנת במיוחד. הבנות, שירשו את חוש הסטייל האובמי, הלכו על שמלות ערב רקומות של נעים קהאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע אינטימי בתוך המולה רשמית. איגרת חג המולד הרשמית של משפחת אובמה לשנת 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחירה ללבוש תדיר מעצבים כמו וו, אמריקאי יליד טיוואן, וקהאן, אמריקאי יליד הודו, וכן להשתמש דווקא כעת בתמונה שמנציחה את התמיכה במהגרים - יש לה תפקיד משמעותי בהעברת מסר לאומה ולנשיא שעתיד להיכנס בקרוב, שהתבטא לא פעם נגד הנושא. לאלה מכן המעוניינות, את השמלה שלבשה הגברת הראשונה לא ניתן להשיג ברשת אבל גרסה אחרת ויותר שימושית מאותו הבד בדיוק נמכרת באתר המותג ב-1,197 דולרים (במקום 1,995).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully