וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הסופה, גם זו דרך להתחמם: בגדי הים שעשו את 2016

14.12.2016 / 7:16

כעת כשהחורף בשיאו וסיכומי השנה בעיצומם, זה הזמן להיזכר בלוקים שחרכו את החופים, סוקרו בהרחבה על ידי מדורי הסטייל והיוו עבורנו השראה חמימה. געגועים עזים לאוגוסט

מערכת וואלה!

בווידיאו: 5 עובדות היסטוריות שלא ידעתם על בגדי ים.

חגיגות ה-4 ביולי שברו השנה את הרשת עם תמונות מהמסיבה שכולכם הייתם רוצים להיות בה - וויקנד בבית החוף של טיילור סוויפט ברוד איילנד. המשולש הפראי, החטוב ונוטף הסטייל בתמונה - סוויפט לצד קארה דלווין וג'יג'י חדיד - מציג את מותג בגדי הים האמריקאי "סוליד אנד סטרייפד" שהסתמן כדבר הכי חם שיש. בדגם שלם או ביקיני, עם פסים או משבצות, בגזרה וינטג'ית יותר או פחות - אפקט האינסטוש הפך את הלייבל לסולד אאוט. החדשות המשמחות: ניתן להשיגו גם בארץ ברשת פקטורי 54.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

כן, גם קווין בי חובבת המותג. האינסטוש שלה, לצד הפוסטים מעוררי הקנאה של הטופמודלס למעלה, הביאו לעלייה של 365 אחוזים בחיפושי "סוליד אנד סטרייפד" בגוגל.

לא סוד שבגדי הים השלמים הם הדבר הכי סטייליש בשנתיים האחרונות. תשלבו אותם עם טרנד הכיתובים ההומוריסטיים, הלוגואים הבנאליים והשמות בפונטים התוססים ותקבלו דגם מהחלומות.

הטרנד הבוהמייני שסירב לעזוב אותנו בחורף שעבר עשה את שלו והיווה השראה גם לקיץ 2016, בו ראינו שלל בגדי ים מבד קרושה. בביקיני זה עובד נהדר, ובלה חדיד מוכיחה את זה השבוע בחופשה מפנקת באיי הבהאמה.

בתו של אלק בולדווין, שמעבר לקשרים המשפחתיים המועילים השכילה להתחבר גם לאושיות האופנה הנכונות, סוקרה השנה מכל זווית בגד ים אפשרית. שלל כותרות חסרות תוכן באתרי האופנה קראו לגולשים להביט בהופעות האופנתיות המוצלחות של הדוגמנית בת ה-19 על החופים. הנה בגד ים שחרך את הרשת, המהווה דוגמה לוהטת לשילוב של הטרנד הצבאי דווקא באופנת קיץ מינימליסטית.

הליידי הפרובוקטיבית שעברה מהפך סטייל הקפידה - כמו רבים מחבריה בתעשיית הבידור והאופנה - לתמוך במועמדת הדמקרטית לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון, בכל דרך מקורית אפשרית. בגד הים הלוהט בצבעי הדגל פלוס כיתוב סופר-מפרגן עשה את העבודה. בקלפי זה עבד פחות.

האחות לבית קרדשיאן וחברותיה הציגו לוק תואם מהז'אנר הסכריני שעם זאת נותר מגניב, בגזרה מוצלחת ופופולרית של בגד ים שלם. אנחנו לוקחות ממנה השראה.

הכוכבת הצעירה והסקסית מציגה את טרנד בגדי הים שמעניקים מראה של ישבן כמו של קים קרדשיאן. זו אחת התופעות הנשיות החשובות של דורנו.

רגע לפני שדהרה בשבוע האופנה של פריז, שם חוותה שוד אלים ונוראי שבעקבותיו נעלמה מחיינו (לעת עתה), הספיקה קים לבלות במקסיקו ולתעד את עצמה בבגד הים החושפני. כפי שניתן לראות, הסייד-בוב של 2015 הפך לאנדר-בוב ב-2016 והותיר אותנו פעורי פה לקראת השנה האזרחית החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully