וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: כך תילחמו ביובש החורפי

שירלי אכסלרוד

15.12.2016 / 12:53

מתגרדים מהיובש כמו כינמת? זה לא סקביאס, זאת העונה. ניסינו בשבילכם שלל פתרונות טיפוח חדשים, מכף רגל ועד ראש. להלן המסקנות

קרם לחות לפנים של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדובר במשיח של החורף/מערכת וואלה!, צילום מסך

Old but gold: א', נסיינית צפודת עור, סובבת בשבועות האחרונים בלופ של יובש מציק, גירוד מביך, קילוף שלא נעים להסתכל, ואז בלילה המון לחות שמנמנה שמרגיעה את העור אבל סותמת את הנקבוביות ומחצ'קנת אותה למוות. עד מתי מלכוד 22? עד שא' הניחה ידיים על הקומפורט און קול הוותיק של קליניק, שמבטיח להקל על עור יבש ומגורה ולהגן עליו מפגעי מזג האוויר. "לקרם מרקם סמיך וחמאתי, שמנוני קלות, אבל נספג מהר. הוא נטול ריח, או לכל היותר בעל ריח 'של בלי', וההקלה היתה מיידית. כבר אחרי הלילה הראשון אפשר היה לראות תוצאות, והאדמומיות הקבועה של תחילת החורף נעלמה. לא הייתי מורחת אותו בשעות היום מחשש להברקה, אבל למרות השמנוניות הוא לא כבד ולא מעיק, וקמתי בבוקר ללא התפרצות מהנקבוביות הזועמות. פרט מרגש, למי שהידה ידה עושה לו את זה: זהו תכשיר העור היחיד שמכיל את פרי ההדר הנדיר (!) ג'בארה (!) שמגיע מיפן. טרפת. אם לסכם: חוץ מהמיכל הלא הגייני שמחייב לדחוף אליו אצבעות, מדובר במשיח של החורף".

קליניק, comfort on call, מחיר: 362 שקלים ל-50 מ"ל.

קרם לילה של סבוקלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרות הסקס-אפיל הנמוך והמרקם הכבד, העור מחלים יפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד אחד מהוותיקים ללא תחליף: נסיין מיואש שמתהלך בציבור כבר שבועיים עם מצח אדום ומתקלף, ומרח כל קרם ומסכה ששלף מהמדף של בת הזוג, מצא תשובה רק בקרם הלילה העשיר של סבוקלם לעור מעורב. למרות הסקס-אפיל הנמוך והמרקם הכבד, הנסיין מעדכן שהמצח החלים כבר אחרי מריחה בודדת והפסיק לגרד ולהציק, מראה העור כולו השתפר והרגיש נוח, וממילא הוא אינו ברווז פותה של אריזות נוצצות.

סבוקלם, קרם לילה עשיר, 96 שקלי ל-50 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קרם פנים מרגיע של גרלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיסרון: קרם פנים באריזה של קרם עיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרלן מציעים באלם רב שימושי מרגיע לעור במצוקה. נסיינית שהלכה נגד הרוח כשזאת היתה קפואה במיוחד, שלפה את השפופרת מהתיק ומרחה בנדיבות, ככה כמו שהיא, על האיפור: "הבאלם העשיר נספג מהר, בלי להשאיר סימנים לבנים, בלי שהברקתי, והרגיע את העור הצורב והאדמומי. מעריכה שיתאים גם לעור צרוב שמש, אם כי בגודל הזה, ספק אם ישרוד עד הקיץ". היתרון: אריזה נוחה לנשיאה ומתאימה לשעת חירום; החיסרון: נוחה לנשיאה = מיקרוסקופית, ובמילים אחרות: קרם פנים באריזה של קרם עיניים.

SOS comfort balm של גרלן, 158 שקלים ל-15 מ"ל.

קרם היום לעור יבש של לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרם שיהפוך אותך מילדה לאישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיינית בשלה מרחה את קרם היום החדש של לנקסטר בגרסה לעור יבש, הסתכלה על עצמה במראה, והבינה שהפכה מילדה לאישה. אולי זה החורף, אבל לא רק - הקרם הקטיפתי והוורדרד נמצא מתאים לתחזוקה שוטפת בימים יבשים גם אצל מי שעד לא מזמן נמנעה מקרמים עשירים מדי. הוא התמודד יפה עם שני סוגי מייק אפ שונים שהונחו עליו, שמר על העור רווי ומרוצה שעות ארוכות, ופינק בניחוח נעים. גם במקרה הזה, אריזת הצנצנת הלא הגיינית אינה להיט.

לנקסטר, Youth Renewal Day Cream 365 Skin Repair, מחיר: 570 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

שמן לגוף ולפנים של שיסיידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוק משובח לבעלות כיסים עמוקים בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד, השמן לגוף ולפנים של שיסיידו, מהזן היבש שנספג בשנייה ושאפשר למרוח גם בבוקר בלי לחוות כתמים או דביקות, עשה ניסים לעורה המסוכסך של הנסיינית ג' – הרגיע כפות ידיים מתקלפות, סך מרפקים מחוספסים, עצר גירוד מטריף בשוקיים ובאופן כללי הוכתר כסיפור הצלחה ריחני. מצד שני, הוא יקר תופת, והדסק הכלכלי הקטן שגר ל-ג' בתוך הראש חישב עלויות של כל לחיצה על המשאבה. המחיר והמלצת היצרן דגדגו לה לשים את כל הטוב הזה גם (או רק) על הפנים, אבל אז הגיע הצד השלישי: ניחוח הבושם האלגנטי ורב הנוכחות שבא לה כל כך טוב על הגוף, הרגיש מוגזם על עור הפנים. פינוק משובח לבעלות כיסים עמוקים בלבד.

שיסיידו, Replenishing Treatment Oil Future Solution מחיר: 1,140 שקלים ל-75 מ"ל.

קרם גוף של ג'ו מלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חריף ולא קונבנציונלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרם הגוף של ג'ו מלון בריח Tuberose Angelica התקבל ברגשות מעורבים: מצד אחד עשיר וחמאתי, לח ורך, נראה מיליון דולר ומפיץ ריח עז גם כשהוא סגור ובתוך השקית המהודרת שלו. מצד שני, כמו כל הניחוחות של המותג, הוא חריף ולא קונבנציונלי. מריחה קלה משולה להשפרצת בושם שיצאה משליטה, ובמקרה של הניחוח הספציפי, מוגזמת לגמרי. לחובבי הניחוח הספציפי, יהיו אשר יהיו, ולמתבודדים.

Jo Malone, Cologne Intense Body Cr egrave;me, מחיר: 440 שקלים ל- 175 מ"ל. להשיג בחנויות המותג.

סדרת תחליבי רחצה של ד"ר האושקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחליבים עזי ריח אותנטי שצפוי לעורר ויכוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הפיות הענוג ד"ר האושקה השיק סדרת תחליבי רחצה שמכילים שמנים ותמציות צמחי מרפא, המגיעים במיכלי זכוכית, ומבטיחים להחזיר לעור הגוף את הלחות שמזג האוויר האכזרי שתה ממנו בקשית. אם אתם נסיכים ונסיכות, מומלץ להוסיף אותם לאמבטיה, או לאמבט רגליים שאתם בוודאי מתרווחים בו בעת שהמשרת האישי מקלף לכם קלמנטינה; אם אתם הפרולטר המתקלח, אפשר להשתמש בתחליבים כסבון רחצה, אם כי ראוי לציין שהם לא מספקים ענן קצף אוורירי ואת תחושת הניקיון המתלווה לכך.

כצפוי, התחליבים עזי ריח אותנטי עד מאוד, כל אחד לפי מרכיביו, ולפי זוג הנסיינים שאירח אותו במקלחת שלהם, נעים על הסקאלה שבין ניחוח נפלא למוגזם: את המקום הראשון גרף בקלות תחליב השקדים, שמתאים במיוחד לעור רגיש ומגורה, על שום ניחוחו המרציפני המופלא והציפוי הנעים שהותיר על רגליים מיובשות. גם תחליב הורדים, שמתאים גם לשטיפת פנים וגם לתינוקות, ליטף עור כמוש והיה ריחני בצורה נעימה, שהצליחה לא ליפול למלכודת מטהרי האוויר שבה חוטאים בדרך כלל מוצרים רבים בריח ורדים. מחלוקת נרשמה סביב תחליב הלוונדר, לוונדרי מריר שחורך מעט את הנחיריים ונשאר זמן ממושך על הגוף. הנסיינית אהבה מאוד, הנסיין קימט את האף. שניהם גם יחד לא הצליחו לשאת את ריח תחליב הלמון גראס, וגם תחליב המרווה העוצמתי היה אותנטי מדי וגדול על האף העירוני שלהם.

ד"ר האושקה, תחליבי רחצה – לוונדר, 135 שקלים ל-100 מ"ל, כל היתר – 119 שקלים לאותה כמות. להשיג בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים, ובאתר.

תחליבי רחצה של SABON

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאירים עור חלקלק ונעים בזכות תכולת השמנים המורגשת היטב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם התחליבים של ד"ר האושקה מריחים כמו ערוגת צמחי תבלין אורגנית שצומחת פרא, שמני הרחצה של SABON מריחים כמו ממתק מהונדס ועתיר צבעי מאכל. השניים שנדגמו – אפרסק ויסמין - מגיעים בבקבוקי משאבה נוחים וטובי מראה, מתאימים גם לרחצת ידיים לא מייבשת, והשאירו עור חלקלק ונעים בזכות תכולת השמנים המורגשת היטב. הריח, כאמור, לחובבי מתוקים בלבד.

SABON, OIL BODY WASH, מחיר: 58 שקלים ל-250 מ"ל.

שפתון שמן של קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש מספק את הסחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל מושלם בשפתון השמן של קלרינס, חוץ מזה שהוא לא ממש מספק את הסחורה. השפתון שנדגם, בגוון red berry, שהוא בכלל "שמן נוחות לטיפוח השפתיים", שהוא בעצם לא יותר מגלוס משודרג, מגיע במרקם נחמד, דביק במידה, בריח וטעם מוצלחים, וצובע את השפתיים באדמדם חלשלש, בריא ומבריק קמעא. יופי של גלוס, רק מה, אל תבנו עליו שיעשה את העבודה עם שפתיים מיובשות: נסיינית עם שפתיים חרבות טענה שאחרי כמה שימושים, הן הרגישו יבשות אפילו יותר.

קלרינס, Instant Light Lip Comfort Oil, מחיר: 165 שקלים ל-7 מ"ל. להשיג בשלושה גוונים.

משחת שיאה לשפתיים של לבידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכיח הצטיינות במצבי חירום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שמעדיפה את השפתונים שלה נטולי צבע, שמנים מינרליים, סיליקון, ריח מלאכותי ואויבי העם הפראבנים, מומלץ לה לנסות את שפתוני השיאה של לבידו, המותג האורגני המקומי, שכבר הוכיח הצטיינות במצבי חירום. המשחות מגיעות בשני טעמים: האחד טבעי והשני בטעם קפה, וניל ותפוז שנשמע כמו קינוח אטרקטיבי, אבל הנסיינית ת' טוענת שתכלס לא הרגישה בהבדל ביניהם.

המשחות מגיעות באריזת שפופרת דקה ונוחה, שמנוניות במינון הנכון והמרגיע, נטולות טעמי לוואי ומתאימות גם לטבעונים. התוצאה סופר מוצלחת – שפתיים מתקלפות נרגעו מיד והיובש מוגר.

לבידו, משחת שיאה לשפתיים Green Aid, מחיר: 40 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג בחנויות המותג ובאתר.

שפתון לאבלו בצבעי ניאון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארזים במהדורה מוגבלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלאבלו הקלאסי מגיע החורף במארזים בצבעי ניאון, ובמהדורה מוגבלת. הלאבלו אותו לאבלו – יעיל ואפקטיבי, בפחות שקלים ויותר כימיקלים.

לאבלו בצבעי ניאון, 11.90 שקלים (מחיר השקה עד 21.12). להשיג בסופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully