וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוא איטלקי משובח: מה תוכלו למצוא העונה ברשת נעלי מרי?

19.12.2016 / 18:20

החדשות הטובות: את הנעליים שהוגדרו כהיסטריה השיקית של העונה ניתן להשיג כעת בארץ. החדשות הפחות טובות: המחיר בהחלט מאתגר. אבל יבואנית הנעליים כבר מזמן לא פונה רק לאלפיון העליון, הן מבחינת הסגנון והן מבחינת המחיר. וכעת מוצעות הנחות משמחות של 30 אחוזים

מוקסין כפכף צבעוני. אינסטגרם, צילום מסך
גם לשמלת כלה וגם לטיול עם הכלב. ה"מיה מיולס" של המעצבת האיטלקיה אלברטה פרטי/צילום מסך, אינסטגרם

על פי האינסטגרם, ה"מיה מיולס" של המעצבת האיטלקיה אלברטה פרטי הן ההיסטריה של סתיו-חורף 2016. כפכף הקטיפה השטוח, רקום בעבודת יד תלת-ממדית מחוטי משי צבעוניים בהשראה ניינטיזית, תויג שם כמעט על כל איט-גירל אפשרית. קנדל ג'נר תועדה איתם פעמיים, מלכת הסטייל קלואי סוויני אימצה וצילמה, והרשימה ממשיכה עם הבלוגריות קיארה פראני, מירה דומה, אלסיה מרקוצי ואף הדוגמנית ביאנקה בלטי שמזוהה בדרך כלל עם המתחרים דולצ'ה וגבאנה.

ואם היה נדמה שהן ימאיסו את עצמן לנוכח הפופולריות הגואה, זה עדיין לא קרה. השילוב של נעל בית מנחמת מקטיפה מלטפת ורקמה כה חגיגית מייעד אותן לשימוש שיכול להתאים גם לשמלת כלה וגם לסיבוב בבוקר עם הכלב. החדשות הטובות הן שניתן להשיג אותן כעת בארץ ברשת נעלי מרי, יחד עם גרסת העקב הגבוה והמגף. החדשות הפחות טובות הן המחיר, 4,999-6,200 שקלים, מה שמשאיר אותן מחוץ לתחום עבור הרוב המוחץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת המגף של פרטי. קטיפה מלטפת ורקמה חגיגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל בנעלי מרי כבר מזמן לא פונים רק לאלפיון העליון. רשת הנעליים שהייתה מזוהה בתחילת דרכה בשנות התשעים כסמן היוקרתי והשיקי בתחום כיבואנית מותגי הנעליים הכי נחשקות שיש, מתמודדות כיום במציאות רוויית מתחרים, מה שגרם לשינוי כיוון מבחינת הצהרת הכוונות.

הרצון להישאר רלוונטיים הביא בשנתיים אחרונות לגישה לפיה הם מעוניינים לפנות כמעט לכל אחת - הן מבחינת הסגנון והן מבחינת המחיר - תוך הישארות בזירת ה"מייד אין איטלי" (מלבד schutz הברזילאית). לצד מותגים כמו מוסקינו, סיזר פצ'וצי, סוניה ריקל, רושה וג'וזפה זנוטי היוקרתיים המזוהים עם הרשת ניתן למצוא שמות כמו אלבנו, פרוט ופביו רוסקוני שמציעים גרסאות לא רעות בכלל לאותם מעצבים יקרים במחירי שליש מהמקור. ולאותן לקוחות ששומרות אמונים מהניינטיז למעצבים הצרפתים שמתמחים בדגמי נעליים על-זמניים ונוחים במיוחד - סטאפן קיליאן ורוברט קליז'רי- מרי ממשיכה לספק את הסחורה.

חלק מהמותגים מוצעים כעת בהנחות משמחות של 30%. כמו כן, בתיאום טלפוני מראש עם אחת מהחנויות ניתן לקבל שירות סטיילינג חינם בכל אחד מהסניפים.

טווח מחירים: 799-6200 שקלים. להשיג ברשת מרי נעליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפון של סוניה ריקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפכף פרוותי של פביו רוסקוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל של ז'יל סנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל עקב של סוניה ריקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש גם תיקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully