וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפריטים שאת חולמת לזרוק לו מהארון: כך תלבישי את בן זוגך ב-2017

28.12.2016 / 7:35

הוא עדיין הולך עם הטרנינג מהתיכון והמעיל שקנה אחרי הצבא? מפעם לפעם צריך לחדש את המלתחה הגברית בבית וזה הזמן להפתיע את בן זוגך בפריטים חדשים - עם לוק של פעם וטוויסט עכשווי

המעיל הצבאי

קמפיין ספרינגפילד.
לשמור על המראה שהוא כל כך אוהב אבל לעשות זאת עם סטייל

אם גם הגבר שלך לא מוכן להיפרד מהמעיל הצבאי הבלוי שלו, והוא מתעקש ללבוש אותו גם מעבר לימי המילואים - ניתן להחליף אותו במעיל חדש בסגנון צבאי, בצבעי חאקי או קאמל אופנתיים, עם אלמנטים של כיסים במראה מחוספס. כך הוא יוכל לשמור על המראה שהוא כל כך אוהב אבל לעשות זאת עם סטייל.

קמפיין ספרינגפילד.
בדים נוחים עם מכפלת סגורה

הטרנינג שהוא אמור ללבוש רק בבית, אבל בפועל יוצא איתו החוצה

את מכנסי הטרנינג הישנים החליפו העונה, מכנסי ה-JOGGERS שעוצבו בהשראת מכנסי ספורט, בבדים נוחים עם מכפלת סגורה. הם מתאפיינים בטקסטורה רכה וחמה ונראים מצוין בצבעוניות של אפור או כחול. מכנסי הג'וגר עושים בקלות את המעבר מלבוש ביתי נינוח לכזה שמאפשר ללובש אותו להיראות אופנתי מבלי לוותר על הנוחות גם מחוץ לבית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קמפיין ספרינגפילד.
צווארונים הסרוגים בצורה מיוחדת הנחשבת לאופנתית במיוחד

הסוודר שכבר התבלה

בחורף הזה סוודרים מקבלים מקום של כבוד. הם מתאפיינים בבדי JACQUARD אופנתיים, בדים עם דוגמאות גיאומטריות שנוצרות על ידי סריגה של חוטים בצבעים שונים. רובם מגיעים עם צווארוני FUNNEL NECK - צווארונים הסרוגים בצורה מיוחדת הנחשבת לאופנתית במיוחד. הצבעוניות הנכונה לעונה היא בגוונים של כחול ואפור בשילוב כתום עם הדפסים בסגנון שבטי ובמראה המושפע ממוזיקה עממית באווירה צעירה ונינוחה.

קמפיין ספרינגפילד.
בצבע כחול עמוק ולא משופשף

הג'ינס המרופט

בניגוד לדעה הרווחת של רוב הגברים - גם לג'ינס יש תאריך תפוגה. אם הג'ינס שלו כבר בלוי ואיבד מצורתו או נראה לא מחמיא ולא אופנתי, את יכולה להפתיע אותו במכנסי ג'ינס חדשים בגזרה על זמנית. אם את רוצה להיות בטוחה שתעשי את הבחירה הנכונה, השקיעי במכנסי ג'ינס בגזרת SLIM FIT מחמיאה, בצבע כחול עמוק ולא משופשף. ג'ינס כזה יחמיא לרוב הגברים ויתאים כמעט לכל מקום וסגנון לבוש.

קמפיין ספרינגפילד.
לוק צעיר ולא מתאמץ

הסווטשירט של סיום המסלול

אם את רוצה לפנק את הגבר שלך עם סווטשרט חדש, נעים ואופנתי במקום סווטשירט ישן שכבר התבלה, רצוי שתלכי על כזה שהוא באמת יוכל ללבוש לכל מקום. הדרך הטובה ביותר היא לבחור בסווטשירט בצבעוניות רגועה של אפור, כחול או חאקי, עם הדפסים עדינים והומוגניים בגווני הבד ובטקסטורה מעט גסה. סווטשרט כזה יוצר מראה בסגנון החוף האמריקאי הצפון מערבי ונותן ללובש אותו לוק צעיר ולא מתאמץ.

קמפיין ספרינגפילד.
הדפסים גראפיים חופשיים באווירת שנות התשעים

חולצת הטי שרט

אם החולצה האהובה עליו כבר בלויה ומלאה בחורים וגם אם היא פשוט משמשת בעיקר אותך כפיג'מה – הגיע הזמן להפתיע אותו בטי שרט חדשה. חולצות הטי הנכונות לעונה מתאפיינות בצווארון עגול ובהדפסים גראפיים חופשיים באווירת שנות התשעים. חולצה כזו משווה מראה צעיר באווירה מעט גראנג'ית.

רוצים לראות עוד מהקולקציה - היכנסו עכשיו

ג'ני דנסון בשיתוף ספרינגפילד, מבית המשביר לצרכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully