וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: גנבים פורצים ולוקחים פרוות בשווי מיליוני דולרים

27.12.2016 / 14:59

שלושה פורצים חדרו בבוקר חג המולד לחנות יוקרה במנהטן וגנבו מעילי פרווה של מעצב-העל דניס באסו בשווי מיליוני דולרים. בעל החנות: "אני המום, אבל למען האמת רוצה רק לחזור מהר לעניינים. זה הזמן שבו הפרוות נחטפות"

צילום מסך

בווידיאו: צפו בתיעוד.

פורצים גונבים פרוות מהחנות של דניס באסו בניו יורק. יוטיוב, צילום מסך
לקחו אבן ושברו. רגע לפני הפריצה/צילום מסך, יוטיוב

מכירת פרוות הן עסק לא מוסרי. רבים מתנגדים לכך ותומכי זכויות בעלי החיים כבר עשו נזקים רבים בעבר לפרוונים, כולל השחתת רכוש. במקרה של הפורצים לחנות בניו יורק, ספק אם זה היה השיקול.

שלושה פורצים תועדו במצלמות האבטחה של חנות היוקרה, השוכנת באפר-איסט סייד במנהטן, לפנות בוקר חג המולד. הם השליכו על הדלת סלע גדול שריסק אותה. לאחר מכן חדרו לחנות ולקחו מעילי פרווה של מעצב העל דניס באסו. כל הפעולה נמשכה כשלוש דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פורצים גונבים פרוות מהחנות של דניס באסו בניו יורק. יוטיוב, צילום מסך
אחד הפורצים יוצא עם הסחורה/צילום מסך, יוטיוב

על פי בעל החנות ארכילאס גיורגיאדס, אמר ל"ברייטבארט ניוז מאנדיי" כי הוא עדיין בודק אילו מעילים נגנבו. הוא העריך את השווי הכללי במיליוני דולרים. במשטרה מסרו כי אין להם חשודים וכי איש לא נעצר בנושא. "זה שוק טוטאלי", אמר גיאורגיאדס, "למען האמת, רק רציתי לסדר הכול ושנוכל לחזור לעניינים. זו התקופה העמוסה של השנה". הוא ציין כי לדעתו מרבית הסחורה שנגנבה היא פרוות צ'ינצ'ילה. אולי בכל זאת טוב שהוא לא חוזר לעניינים מהר מדי.

דניס באסו הוא אחד הפרוונים המובילים בעולם. בין המשתמשות במעילים מבית היוצר שלו (לא בהכרח פרוות, יש לציין) הן האישה הראשונה של ארצות הברית מישל אובמה, ריהאנה, פריס וניקי הילטון, הלן מירן וקלי ריפה.

מעצב העל דניס באסו. GettyImages
האיש שמאחורי הפרוות. דניס באסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully