וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בשורות חמות למתולתלות ופתרונות שיער נוספים

29.12.2016 / 12:23

בשורה לציבור המתולתלות הנכחד, ניקוי וריכוך יוקרתיים, השבת לחות לשיער מיובש, ניסיונות ריפוי לקצוות מפוצלים, סילוק קשקשים ובחינת חוזק הזוגיות של שמפו-מרכך חדשים - נסייניות המדור חרפו שיערן כדי לספר על מוצרים חדשים, ואלו המסקנות

שמפו יבש של נטורל פורמולה נוסחה קלאסית: 29.90 שקלים (לתכולת 200 מ"ל). מוטי פישביין, מערכת וואלה! NEWS
כמו מקלחת עם מגבונים. שמפו יבש של נטורל פורמולה/מערכת וואלה! NEWS, מוטי פישביין

השימוש בשמפו יבש של נטורל פורמולה משול למקלחת עם מגבון בלבד: זה לא זה, אבל יותר טוב מכלום. בעלת שיער ארוך במיוחד, בהיותה בחורה עם קלאס, ניסתה את הגירסה הקלאסית (יש גם לשיער יבש או צבוע, דק או דליל ושיער שעבר החלקה) על פי ההוראות: להתיז על השיער ולעסות היטב את הקרקפת. הרעמה, שלא נחפפה יממה וחצי, התרעננה קלות. קשה לומר שהתוצאה שקולה לשטיפה יסודית במים, אבל השיער נראה משודרג: נקי יותר, קצת נעים יותר למגע ושמנוני פחות – בלי שאריות או משקעים אבקתיים שהשאירו מוצרים דומים שניסתה בעבר. בונוס: ניחוח שווה במיוחד - הנסיינית ציינה שמדובר בריח מספרה מוצלח, שבדרך כלל לא מאפיין את הריחות הצ'יפיים של מוצרי המותג.

נטורל פורמולה, שמפו יבש – 30 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהטובים למתולתלות. קרם שוורצקופף פרופשיונל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם פרוס השנה החדשה, אנחנו שמחים להביא בשורה חמודה לאחד המיעוט הנרדפים והנכחדים – המתולתלות. שוורצקופף פרופשיונל, שמשיקים בימים אלה גזיליון מוצרי עיצוב חדשים, מביאים אותה בקרם לתלתלים מהטובים שנמרחו על תלתליה של ח', שמתחככת כבר למעלה משני עשורים בכל מוצר שמבטיח להשתלט על הבלגן שגדל לה על הראש. ה-curl honey מצטיין במרקם מופלא שנמס לתוך שיער לח ונעלם בו לגמרי. לא שמנוני, לא מייבש, לחלוטין בלתי מורגש, אבל עושה עבודה מעולה בארגון התלתלים, שיטוח הפריזים וריכוך הרעמה. גם בלי ייבוש בדיפיוזר בהתאם להמלצות, השיער של ח' התייצב בדיוק במקום הנכון, כמו חיית בר מאולפת היטב, ועל הדרך גם הפיץ ניחוח דבשי מתקתק שעשה חשק לתת בו ביס.

שוורצקופף פרופשיונל, קרל האני - 76 שקלים ל- 150 מ"ל. להשיג במספרות נבחרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תענוג יקר. מרכך קרסטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למוצרים של קרסטס כמעט תמיד יש את זה. וכשאנחנו אומרים את זה, אנחנו מתכוונים להצטיינות מקצועית, קיום הבטחות, ריח של הביוקר, ומחיר שמצדיק שמפו רק אם את חופפת איתו תלתלים מצופים בזהב 24 קראט. המרכך מסדרת curl ideal לא יוצא דופן - הוא נטול סיליקונים וסולפאטים, מנקה ומרכך במינונים שווים, פורם קשרים, והכל בניחוח פודרתי נקי ומופלא. תענוג יקר במיוחד.

קרסטס, קרל איידיל קלינסינג קונדישינר - 189 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג במספרות נבחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נרשם שינוי ניכר במראה השיער. קרם פיטו פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

נסיינית מפוצלת קצוות, שמוצרי שיער חדשים עושים לה נעים בכל הגוף, לא מצאה שום דבר מרגש לספר על קרם הלחות החדש של המותג הצרפתי פיטו פריז: "קרם נחמד, אבל לא מצטיין. יש לו ריח עדין ומרקם לא שמנוני, אבל במבחן האפקטיביות – בינוני ביותר. לא נרשם שינוי ניכר במראה השיער, ואחרי כמה שעות מהמריחה הרגשתי דביקות קלה והפריזים שוב השתחררו. במחיר הזה, לכמות הזאת, אפשר לקנות חמישה קרמים זולים שישיגו את אותה תוצאה".

פיטו פריז, קרם לחות פיטו 7 – 85 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנקה ביעילות, אבל מצריך מרכך. שמפו נגד קשקשים דוקטור עור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ', נסיין שנוהג לחפוף במה שיש, כולל סבון מוצק, קיבל את השמפו החדש של ליין הגברים של דוקטור עור, והיה מרוצה: השמפו עדין כמובטח, בעל ריח נעים, אם כי בכל מה שקשור למניעת קשקשים, העניין מוטל בספק: מ' לא עצר לספור אותם, אבל יש סיכוי שהממזרים הלבנים אכן התמעטו אם כי לא נכחדו כליל. זוגתו, שלא שמה על ענייני מגדר של מוצרי קוסמטיקה ובעלת קרקפת רגישה, ניסתה גם היא את השמפו, והתרשמה שהוא מנקה ביעילות יתרה, אם כי מייבש מעט את השיער ומחייב אחריו גם מרכך.

דוקטור עור MEN, שמפו לטיפול ולמניעת קשקשים – 60 שקלים ל-250 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקה משתלמת. מסכת TRESemme/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח, שתי סדרות חדשות ומוצלחות להמונים, במחיר שפוי מאד:

TRESemme, מותג מוצרי שיער אמריקאי שעשה לאחרונה עלייה, אולי בזכות סבתא ישראלית שגרה בפתח-תקווה, מציע ארבע סדרות חדשות לתסביכי שיער מגוונים: הכנעת פריזים, דקיקות יתר, תלתלים ועוד. מהסדרה שנועדה לטפל בקרזול נדגמה מסכת קרטין. ש', שלפריזים שלה מגיע ערך משלהם בוויקיפדיה, אומרת שמדובר בעסקה המשתלמת ביותר שיש כרגע בענף: המסכה עשירה, סמיכה ומטפלת היטב בשיער שהלחות החורפית עשתה בו שמות. בבוקר שאחרי, השיער נראה חלקלק ומשיי מתמיד. הדאון סייד: מארז במראה שישעמם כל מקלחת, וריח סתמי שכבר פגשנו באין ספור מוצרי שיער אחרים.

TRESemme', מסכה מסדרת קרטין סמות' ל- 300 מ"ל. להשיג בסופר פארם

מרכך אלביב של לוריאל לשיער יבש: 24.90 שקלים (לתכולת 600 מ"ל). מוטי פישביין,
"שווה". מרכך אלביב של לוריאל/מוטי פישביין

אם נתעלם לרגע מהיומרות הגדולות מהחיים לחזק את סיב השערה, להפחית את שבירת השיער ולהביא שלום עולמי, השמפו/מרכך החדשים של אלביב הם תמורה נהדרת לכסף קטן, ונמצאים בכל פארם או סופר, כך שלא צריך לרוץ לאף מספרה מורשית בשביל להשיג אותם. ד' חפפה עם הזוג במשך שבוע, ואין לה שום דבר רע להגיד: "השיער רך, נקי, נוח לארגון ומריח משגע. גם אם קשה להגיד שהוא הפך עמיד וחזק יותר. שווה".

ELVIVE ARGININE הזנה אינטנסיבית – שמפו ומרכך, 400 מ"ל ב-20 שקלים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully