וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור העיניים החדש של לנקום: לכופף, למשוח וליצור קו מושלם

2.1.2017 / 11:52

חברת איפור היוקרה הצרפתית משנה את כללי המשחק עם צמד מוצרים חדשים לעיניים - אייליינר עם ציר המסוגל לשנות זווית ומסקרה עם צוואר ברבור שלא מפספסת שום ריס. להשקה בפריז גויסה שגרירת המותג, גורו האיפור ליסה אלדרידג'

אתר רשמי

בווידיאו: ליסה אלדרידג' מסבירה את השימוש באייליינר ובמסקרה גרנדיוז של לנקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנלופה קרוז ועיני השקד שלה, על תקן הפנים של המוצרים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני טובה באיפור אחרים, אבל את עצמי פחות. אני טובה בעין ימין, תודה לאל, אבל עין שמאל היא אסון"

בגיל שש גילתה ליסה אלדרידג', ילדה מליברפול, קופסת איפור ישנה של אמה. בקופסא היו תכשירי איפור וינטג' של קוטי ומרי קוואנט משנות ה-60. באותו רגע התעוררה בה סקרנות בכל מה שנוגע לאיפור, סקרנות שהתעמקה כשניתן לה במתנה מספר שנים מאוחר יותר ספר על איפור. אז היא כבר החליטה שזה התחום בשבילה. לאחר מעבר ללונדון ולימודי איפור לצילום, היא התקבלה לסוכנות איפור והחלה את דרכה בתעשייה. ב-1998 היא זכתה בהזדמנות חייה - הזכות לאפר את סינדי קרופורד עבור צילומים למגזין ELLE. בין הטופמודל והמאפרת הצעירה נוצרה כימיה מופלאה והשתיים שיתפו פעולה רבות מאז. מכאן, אלדרידג' ביססה לעצמה קריירה משגשגת.

היא התבססה בפריז, ניו-יורק ולוס-אנג'לס, איפרה באינספור הפקות אופנה, קמפיינים ותצוגות. מבין השמות הידועיים שהיא איפרה היו קריה נייטלי, קייט ווינסלט, קארה דלווין, רוזי הנטינגטון-ווייטלי, אמה ווטסון, אווה גרין, קייט מוס, אלכסה צ'אנג, קייט בלאנשט, ג'ניפר לופז, דיאן קרוגר, סנדרה בולוק, וכמובן פנלופה קרוז, זוכת האוסקר הספרדייה המשמשת כפני המותג לנקום. היו לה פינות קבועות בתכניות הטלוויזיה "Ten Years Younger" של ערוץ 4 הבריטי ו-"Today show" של רשת NBC האמריקאית. בין חשבונות הרשתות החברתיות שלה ומינויי ניוזלטר, יש לה כ-3,500,000 מיליון עוקבים. כמו כן, היא מתחזקת אתר רשמי וערוץ יוטיוב פופולריים. ב-2015 היא הוציאה ספר ראשון בשם Face Paint: The Story of Makeup. היום היא מתגוררת בלונדון עם בעלה, צלם ומנהל קריאטיבי בווג, ושני ילדיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המאפרת הבריטית ושגרירת לנקום ליסה אלדרידג'. GettyImages
שגרירת לנקום וגורו איפור פופולרית. ליסה אלדרידג'/GettyImages
אלדרידג' מרגיעה: "אין כללים להנחת אייליינר. זה אינדיבידואלי ועניין של מיומנות. ולא צריך דיוק מדעי"

למרות פניות רבות אליה ממותגי יופי במהלך השנים, היא לא תמיד הסכימה לשתף פעולה ולהעניק את שמה לכל חברה. מי שזכו היו רשת בתי המרקחת הבריטית Boots ובית אופנת העל הצרפתי שאנל. לכן כשהיא החלה לשמש כשגרירת לנקום, היה ברור שהיא מאמינה במותג האיפור הוותיק מבית לוריאל. בימים אלו מוצעים בארץ צמד מוצרי עיניים חדשים של החברה: אייליינר "גרנדיוז ליינר" (Grandiose Liner) ומסקרה "גרנדיוז אקסטרים" (Grandiose Extreme). השקת המוצרים נערכה בבית לנקום ברובע ה-8 בפריז. באחד ממרכזיה העסקיים של בירת האופנה, בין גשר אלכסנדר ה-3, שדרת האליזה, שער הנצחון וכיכר קונקורד, ערכה אלדרידג' כינוס הדרכה לעיתונאיות אופנה ממקומות שונים בעולם. וכשליסה מזמינה, ממש כמו שהמלכה מזמינה לתה בארמון - לא אומרים לא.

היא ידידותית ומקסימה כתמיד, אך מעל הכל גלויה. "אני טובה באיפור אחרים, אבל את עצמי הרבה פחות. אני טובה בעין ימין, תודה לאל, אבל עין שמאל היא אסון", היא הודתה. גם ידעה להרגיע את כל מאותגרות האייליינר הרבות בחדר: "אין סט כללים להנחת ליינר. זה עניין אינדיבידואלי ועניין של מיומנות. מאפרים נוטים להוסיף מים או סיליקון. יש כל מיני דרכים ליצירת המראה המושלם. ליינר זוויתי עשוי להיות פתרון מצוין".

לאחר הצגת שני המוצרים על יתרונותיהם וחידושיהם, היא סיכמה באופן בלתי נשכח: "לא חייבים לדייק במריחת אייליינר ולא צריך דיוק מדעי. אי הדיוק נראה רק בעיניים עצומות, מה שאומר שהוא כלל לא ייראה. אנו לא הולכות ואומרות לאנשים תראו את האייליינר שלנו. העיניים שלנו שונות, אז האיפור שלהן לא חייב להיות סימטרי". ולנו לא נותר אלא לומר, תודה תודה ליסה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקימור הזוויתי הופך את השימוש לידידותי ופשוט: ליינר גרנדיוז לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת צוואר ברבור המאפשרת לתפוס כל ריס וריס. מסקרה אקסטרים גרנדיוז לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
רבות מחבבות את הסגנון שהתקיים עוד בעולם העתיק ומזוהה היום עם אנג'לינה ג'ולי ואדל, אבל מתקשות להגיע לתוצאה יפה

מבחינת לנקום, צמד מוצרי העיניים החדשים, אייליינר "גרנדיוז ליינר" (Grandiose Liner) ומסקרה "גרנדיוז אקסטרים" (Grandiose Extreme), הם שני מוצרי מפתח של החברה בעת האחרונה וזאת הסיבה שהשגרירה העסוקה נקראה לדגל. מה גם שהיא הייתה מעורבת בפיתוחם.

המראה שעליו חשבו בלנקום בפיתוח צמד המוצרים - עיניים מודגשות בקו אלכסוני שחור מדויק עם ריסים מופרדים-ארוכים-מעוגלים הוא אותו מראה המוכר לכולנו ממסך הכסף, מהפקות אופנה, מתצוגות מסלול ומהשטיח האדום. מראה קלאסי ועל זמני שיישאר פה לעד, אבל גם כזה שלמרות הפופולריות שלו, עדיין לא קל להשגה. נשים רבות מחבבות את הסגנון שהתקיים עוד בעולם העתיק ומזוהה היום עם אנג'לינה ג'ולי ואדל, אבל מתקשות להגיע לתוצאה יפה. הליינר החדש אמור להפוך את המראה להרבה יותר נגיש ולהרחיב את היצירתיות. המסקרה תשלים מראה מקצועי, זוהר ובולט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה שהיה חזק עוד בעולם העתיק. קו עפעף עליון מושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה לנפח אופטימלי, שמשלימה מראה דרמטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האייליינר, או בקיצור ליינר גרנדיוז כפי שמעדיפים לכנות אותו בלנקום, מציע חידוש מעניין: הוא כולל אפליקטור ציר עם יכולת שינוי כיוון של הזווית ל-35 מעלות - קימור שמאפשר דיוק אופטימלי בקו הריסים העליון. הזווית נקבעה על סמך הניסיון והידע של אלדרידג'. הקימור החדשני משנה את כללי המשחק, כיוון שהוא מאפשר כל ניואנס וכל עיצוב רצוי. הטכניקה ידידותית למשתמש והופכת את המשיחה לקלה יחסית. קצה דק במיוחד (0.2 מ"מ בלבד) עם מיקרופייבר ניילון הסופג את הכמות הנכונה של המוצר כאשר טובלים אותו בבקבוק, תורם כמובן לתוצאה טובה. ניתן כמובן להשתמש בליינר גם כשהוא לא מעוקל. הכל עניין של העדפה. פורמולת הגוון צפופה ואטומה. פולימר לטקס יוצר שכבת הגנה המקבעת את הפורמולה. הקו עשוי להיות גראפי על העפעף העליון או דק ומעודן על בסיס הריסים, אבל הוא תמיד יהיה אטום. קיימים שלושה גוונים לליינר: שחור פחם (carbon black), כחול ספיר (sapphire blue) וחום עמוק (deep brown). ניתן להסיר את אייליינר גרנדיוז בפשטות רבה, באמצעות מים חמים.

המסקרה, גרנדיוז אקסטרים, היא גרסה אינטנסיבית למסקרה קיימת, שמאפשרת נפח מוגבר ומראה מודגש דרמתי. היא יוצרת תחושה שהשחור מעולם לא היה שחור כל-כך. הפורמולה ממציאה מחדש את הרעיון של נפח עמיד לאורך זמן רב עם האפליקטור המעוצב כצוואר ברבור (Swan-Neck) המאפשר לתפוס כל ריס וריס. הריסים פרוסים כמניפה, ארוכים יותר ומלאי נפח למבט מהפנט. ליצירת נפח מקסימלי, נכללה בתרכובת המסקרה תכולה גבוהה של אלסטומרים ((פולימרים בעלי תכונות אלסטיות), וכמו כן סיבי המברשת סודרו לסירוגין בזוגות להבטחת הפרדה טובה ואחידה יותר של הריסים. המרקם עשי, נוח למשיחה ומצפה את הריסים בגימור רך וגמיש. תחושת ה:שעווה הקשה" המוכרת ממסקרות רבות אחרות אינה בנמצא פה. לטקס יוצר שכבת הגנה סביב הריסים לאחיזה של 24 שעות. המסקרה מגיעה בגוון שחור אינטנסיבי.

מזוהות עם המראה: אנג'לינה ג'ולי ואדל

אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים, לוס אנג'לס, 15 ינואר 2015. Michael Buckner, GettyImages
אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים, לוס אנג'לס, 15 ינואר 2015/GettyImages, Michael Buckner
אדל. GettyImages
אדל/GettyImages

מחירים (לפני מבצעים):

ליינר גרנדיוז - 240 שקלים
מסקרה אקסטרים גרנדיוז - 209 שקלים

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

(הכתבת הייתה אורחת חברת לנקום בפרזנטציית המוצרים בפריז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully