וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים יפות, אופנה גבוהה: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

7.1.2017 / 10:10

התיק המושלם של קלואה, החברות הפוטוגנית של נעמי קמפבל וכריסטי טרלינגטון, שמלת דיור של ניקול קידמן, הקמפיין החדש של ג'יג'י ובלה חדיד, ומדריך איפור מוצלח במיוחד

אתר רשמי

בווידיאו: המאפרת מורן "מילקי" סטויצקי מדגימה קונטורינג קצרצר ומהודק שכל אחת יכולה לעשות בעצמה.

תיק "מילי" העשוי עור בגוון ניוד ושרשרת מתכת מוזהבת של קלואה. נעתקה נשמתנו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"עוד שנה יפה לפנייך. טרלי שלי, את השראה בכל מה שאת עושה... אמא מדהימה, רעיה וחברה נאמנה כבר שלושה עשורים. נראה שרק אתמול היינו שותפות לדירה והייתה לנו רק בירה במקרר. תמיד אומר לך תודה כי מה שעשית עבורי היה נדיר. אחות נפש והאישה הכי יפה בעולם, אני אוהבת אותך לנצח". נעמי קמפבל מאחלת מזל טוב לקולגה ולחברה הטובה כריסטי טרלינגטון. גם אנחנו רוצות להיות חברות של נעמי.

המלאכיות של ג'ימי'! שלוש בנותיו של סילבסטר סטאלון, סופיה (20), סיסטין (18) וסקרלט (14) ישמשו בתפקיד "מיס גולדן גלוב" בטקס פרסי גלובוס הזהב שייערך בלילה שבין ראשון לשני השבוע, בהנחיית ג'ימי פאלון.

ניקול קידמן נראית נפלא בהפקת אופנה המלווה ראיון שער במגזין ווג אוסטרליה - מולדתה. זוכת האוסקר לובשת את שמלת טול מחורזת בגוון ניוד נהדר המכונה בבית אופנת העל הצרפתי שמלת ה- 'L'Amoureux' ("המאהב"), לא פחות.

בזכות הופעתה בסרט "פסטורליה אמריקאית", דקוטה פנינג זוכה להיכלל ברשימת "ההופעות הטובות ביותר של השנה" של מגזין W וגם להצטלם ברוח רטרו שנות ה-70 להפקת אופנה המלווה את הרשימה. והיא גם "קוראת" מגזין פנטהאוז.

מעצבת תיקי היוקרה ג'ודית ליבר, ניצולת שואה ילידת הונגריה המבוססת היום בניו-יורק וידועה בזכות עיצובים בהשראת תרבות הפופ, מציגה לקראת עונת הפרסים ההוליוודית - תיק כלבלב מתוק.

ג'רמי סקוט, המנהל הקריאטיבי במוסקינו, גאה להציג את כוכבת קמפיין אביב 2017 של בית אופנת העל האיטלקי: ג'יג'י חדיד.

וגם האחות הקטנה, בלה חדיד. את השתיים צילם צלם האופנה הנודע סטיבן מייזל.

"יצורים ליליים", סרטו השני של טום פורד כבמאי (לאחר "סינגל מן" המצוין מ-2009), זוכה לשלוש מועמדויות גלובוס הזהב: במאי, שחקן משנה ותסריט. בתמונה פה שצולמה על סט הצילומים של הסרט, נראה פורד (משמאל) עם אהרון טיילור ג'ונסון, השחקן הבריטי המועמד לפרס עבור תפקידו המזהיר כקרימינל טקסני.

הדוגמנית ומנחת הרדיו והטלוויזיה עדי שילון משתפת את הנוף המושלג והנהדר הנשקף מחלונה בברלין.

פה ושם, מבין תמונות הסלפי ותמונות הפרסום בחשבון האינסטגרם של קים קרדשיאן, אפשר למצוא גם תמונות מקסימות למדי כמו זאת של ידוענית הריאליטי עם סיינט, בנה בן השנה.

קייטלין ג'נר מנסה שפתון מקולקציית השת"פ השנייה שלה עם מאק. הפעם, הקולקציה כולה מיועדת לקהילת הטרנסג'נדרים, מה שממש לא מפריע לנו לנסות וליהנות ממנו.

השחקנית-דוגמנית האיטלקיה מוניקה בלוצ'י מאחלת שנה טובה עם מונטאז' תשע מתמונות האינסטגרם הכי אהובות באינסטגרם שלה ב-2016. היא רק לא יודעת שאנחנו אהבנו כל מה שהיא העלתה בשנה החולפת.

היוגיסטית, הפאשניסטה, האם לשלושה ורעייתו של אלק בולדווין מציגה את רשימת הדברים שהיא מבטיחה ללמד את ילדיה בשנה החדשה:

1 לחלוק עם חברים לכיתה שלא נראים כמותם
2. לשבת ליד ילד שאין לו חבר לארוחת צהריים
3. אין דרך אחת "נכונה" להיות משפחה
4. אין דבר כזה "לבנות" ו"לבנים"
5. להיות אדיבים כלפי כדור הארץ
6. להיות אדיבים האחד כלפי השני
7. להיות אדיבים, להיות אדיבים, להיות אדיבים

לגזור ולשמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully