וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הסטודנטיות שיצאו למסע שופינג מסחרר אחר הטוטאל-לוק המושלם

9.1.2017 / 10:25

חצי שעה, אלף שקלים ומנצחת אחת: אור וסייפן הן שתי סטודנטיות שהסטייל זורם להן בעורקים, אבל בקרב הראש בראש להשגת המראה האופנתי והטרנדי רק אחת יכולה לנצח. אז מי שכנעה את השופטים יואב מאיר ומיטל ברונר לתת לה את הפרס הגדול? צפו במרוץ

צילום מסך

ריאליטי האופנה הגדול שלנו הגיע לקניון עזריאלי הנגב. הכירו את המתמודדות: אור נוה, בת 23, סטודנטית לתקשורת מבאר שבע וסייפן עילית, בת 24, סטודנטית לכלכלה, גם כן מבאר שבע. חוקי הריאליטי שלנו די פשוטים, אך המשימה לא פשוטה כלל: כל שעל המתמודדות לעשות זה לקבל את כרטיס ה"עזריאלי גיפט קארד" על סך 1,000 שקלים, מיד לאחר ההזנקה, לרוץ בין עשרות המותגים המגניבים שנמצאים ברחבי הקניון ולהרכיב לעצמן את הטוטאל לוק המושלם. עד כאן הכל נשמע נעים ופשוט, אלא שיש להן רק כחצי שעה לבצע את המשימה.

המתמודדות, שטוענות שאוהבות מאוד אופנה ומבינות בתחום, צריכות לבחור בין עשרות המותגים את המלתחה המושלמת ולא רק עבורן. גם השופטים שלנו: יואב מאיר ומיטל ברונר, צריכים לאהוב את המלתחה שהן בחרו.

מי שתזכה בבחירת השופטים תקבל את כל הטוטאל לוק שהרכיבה לעצמה, אבל לא לדאוג, גם המתמודדת שתגיע למקום השני לא תצא בידיים ריקות ותקבל פריט אחד מהלוק שהרכיבה לבחירתה, בשווי של עד 250 שקלים.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully