וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב: מבט מקרוב על האיפור של גל, נטלי ומצטיינות אחרות

10.1.2017 / 10:31

אחרי שצפינו בשקיקה, ביקרנו, הערנו, שפטנו והסקנו מסקנות על אופנת השטיח האדום של הכוכבות בטקס גלובוס הזהב, הקדשנו כעת זמן לאיפור שלהן. המסקנה: השנה מראות מינימליסטיים-טבעיים שלטו. הדרמות נשארו בבית. מגל גדות ועד ניקול קידמן - 20 מאופרות

רויטרס

טקס פרסי גלובוס הזהב ה-74 אשר התקיים בבוורלי-הילס בלילה שבין ראשון לשני השבוע הוא אחד המרכזיים מדי שנה בעונת הפרסים. חשיבותו של הטקס בו מוענקים פרסים בקטגוריות קולנוע ולטלוויזיה מטעם איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, משנית רק לטקס האוסקר. בהתאם לכך, גם בגזרת האופנה כוכבות, מועמדות ומגישות, משקיעות חודשים במראות שלהן - מראות המתוכננים בהקפדה יתרה ועד הפרט הקטן היותר והופכים להיות השראה לנשים בכל העולם. הם נבחנים לעומק ונעשים מודלים לחיקוי שכולנו מביטים מעלה אליהם.

לצד האופנה וחלק חשוב ובלתי נפרד ממנה, ישנו כמובן האיפור. דרמתי או מינימלי, טרנדי או קלאסי, הוא חייב להיות מוקפד, מקצועי, מחמיא וכמובן להתאים למראה הכללי של המתלבשת - האופנה שלה וגווני עורה, שיערה ועיניה. משימה לא פשוטה תמיד. אבל כשם שמעצבי השמלות והסטייליסטים של הכוכבות הם בדרך-כלל מן המנוסים והמוכשרים בתעשייה, כך גם המאפרים. מי שאחראים למראות כוכבות שערי מגזינים ודוגמניות בתצוגות שבוע האופנה, היו אחראים גם על האיפור של גל, נטלי, ניקול וכל השאר בגלובוס הזהב. בחינה מקרוב של איפור הכוכבות, היא לא רק פאן טהור, היא גם שיעור מצוין. גלריית עשרים מראות מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully