וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת השבעת הנשיא: האם החרם על מלניה טראמפ עומד להסתיים?

11.1.2017 / 7:53

בצל החרם האופנתי שאיתו נאלצת הפירסט ליידי החדשה להתמודד, סוגיית "מה אלבש לאירוע ההשבעה?" היא אישיו רציני, שטומן בחובו ערימה של דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. למזלה, לאחרונה צצו מעצבים שדווקא היו מתים להלביש אותה, ויותר מזה - מוכנים להצהיר על כך בריש גלי

צילום מסך

בווידיאו: מאחורי הקלעים של הפקת האופנה בכיכובה של מלניה טראמפ עבור מגזין הארפר'ס בזאר, ינואר 2016.

טקס ההשבעה בו יחליף באופן רשמי דונלד טראמפ את ברק אובמה בתפקיד הקודקוד של המעצמה החזקה בעולם מתקרב, והמנועים מתחממים. כאחת הפיגורות השנויות ביותר במחלוקת עוד לפני שנכנס לתפקיד בפועל, ממשיך טראמפ לייצר סערות צהובות סביב מינויו. רק בימים האחרונים זכינו לשתי אנקדוטות מנוגדות. מצד אחד מריל סטריפ תקפה את הנשיא הנכנס על במת הגולדן גלוב ובחרה להקדיש לו כמה דקות מנאום התודה שלה על פרס מפעל החיים שקיבלה - תוך התייחסות למסרים של חוסר כבוד ואלימות שהוא מייצג. מצד שני בוויקנד האחרון נרשמה סולחה מכיוונם של אנה וינטור וראשי קונדה נאסט.

ומלניה, מה איתה? בזמן שכולם מתקוטטים, יש לה אירוע חשוב וסוגיה חשובה מאין כמוה לפתור. "'מה אני אלבש באירוע ההשבעה?" של האישה הראשונה החדשה הוא אישיו קצת יותר רציני מבחירת שמלת כלה, וטומן בחובו ערימה של דברים שצריך לתת עליהם את הדעת. כולם למעשה מתנקזים לשורה התחתונה והיא - איזה מסר היא רוצה להעביר?

דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. AP
השורה התחתונה: איזה מסר היא תרצה להעביר? הזוג טראמפ בחג המולד/AP
גם הביקורות על סגנון הלבוש הסקסי בניחוח יוקרתי מדי צריכות להילקח בחשבון

גברת טראמפ נמצאת במצב בעייתי משל עצמה. המון מעצבים אמריקאים הצהירו שלא ירצו להלביש אותה, כולל הסטייליסט והאקס-חבר אנדרה לאון טאלי. בנוסף, הביקורות על סגנון לבושה הסקסי בניחוח יוקרתי מדי גם צריכות להילקח בחשבון. ובשורה התחתונה, עליה להתחבב על העם האמריקאי לנוכח האנטגוניזם הכללי שהיא ובעלה יצרו לעצמם לאורך תקופה ארוכה.

למזלה, בימים האחרונים נראה שהמפנה שהגיע מכיוונה של וינטור משפיע לטובה על המניות שלה עם שורת מעצבים שדווקא היו מתים להלביש אותה ומוכנים להצהיר על כך בריש גלי.

דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. GettyImages
עליה להתחבב על העם האמריקאי לנוכח האנטגוניזם שהיא ובעלה יצרו לעצמם/GettyImages
נכון, אולי אלו לא השמות הלוהטים ביותר, אבל בל נשכח מי היה ג'ייסון וו לפני מישל אובמה

לפני שלושה ימים פרסם הניו יורק פוסט שהסופרת והפילנתרופית ג'ין שפירוב, שבילתה עם הטראמפים את ערב השנה החדשה באחוזה הקליפורנית שלהם "מאר א-לאגו", טוענת בדיוק את זה. שפירוב, חברת מועצת הקוטור במוזיאון של ה-FIT, חשפה שהמעצבים זאק פוזן, ב. מייקל אמריקה, ויקטור דה סוזה וזאנג טואה נלהבים ביותר לעצב עבור מלניה בגדים לערב ההשבעה ולארבע השנים שאחריו היא תכהן בתור הפירסט ליידי של אמריקה.

נכון, אולי אלו לא השמות הכי לוהטים בעולם האופנה, אבל בל נשכח מי היה ג'ייסון וו לפני מישל אובמה ואיפה הוא עכשיו. ועדיין לא מן הנמנע שמלניה תמשיך לרכוש ממיטב הקולקציות של המעצבים האירופאיים החביבים עליה כמו דולצ'ה וגבאנה, דיור וגוצ'י. "כל מעצב שילביש אותה יקבל יחסי ציבור מטורפים", אומרת ג'ין שפירו. תכלס צודקת.

עוד באותו נושא:
מדוגמנית עירום לאישה הראשונה: המהפך של מלניה טראמפ
עולם האופנה VS מלניה טראמפ: "לא נלביש את הפירסט ליידי"
אנה וינטור ודונלד טראמפ: מה באמת קרה בפגישה הסודית ביניהם?

דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. AP
ידועה בחיבתה למעצבי-על אירופאיים. מלניה בשמלה של דולצ'ה וגבאנה בעלות 3,000 דולר/AP
דונלד טראמפ ומלניה טראמפ. GettyImages
"כל מעצב שילביש אותה יקבל יחסי ציבור מטורפים"/GettyImages
מלניה ודונלד טראמפ, צפון קרוליינה, 5 נוובמבר 16. GettyImages
איך תיראה המלתחה בארבע השנים הקרובות?/GettyImages
הזוג דונלד ומלניה טראמפ. GettyImages
המפנה מכיוונה של וינטור משפיע לטובה על המניות של מלניה/GettyImages
מלניה טראמפ בועידה הרפובליקנית ב18 ביולי 2016. AP
השמלה הלבנה שלבשה בוועידה הרפובליקנית אזלה תוך שעות מהאתר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully