וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע באסוס: המלצות שופינג הורסות

17.1.2017 / 7:45

אין ספק שבשנתיים האחרונות השם ASOS הפך למילה מקבילה לשופינג און ליין. בכל שבוע נציג כאן פריטים רותחים שנתקלנו בהם במהלך שוטטות פרועה - ולא הפסקנו לחשוב עליהם. כי למה שרק אנחנו נבזבז? והפעם: ממעיל הגשם ההיסטרי דרך חצאית העור הנכונה ועד הבומבר קראש

*טיפ חשוב: אל תשכחו בסוף כל קנייה מעל 50 פאונד להקליד בעמוד הרכישה את הקופון IL17 על מנת לקבל 17 אחוז הנחה.

חצאית עור ירוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפליסה שעושה את כל ההבדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קודם כל, ירוק חאקי זה צבע חורף מעולה (לא חייבים רק שחור, יש עוד צבעים חורפיים). אבל האמת היא שנמשכנו לחצאית היפה הזאת בעיקר בזכות מעטפת הפליסה שמבצבצת לה מתחת, והופכת אותה מחצאית מיני משעממת לפריט שכל אחת תשאל אתכן מאיפה הוא. החלק הנוסף גם עוזר להסתיר עוד קצת ירכיים למי שקצת קשה לה עם מיני (לכנסת עדיין לא בטוח שתצליחו להיכנס איתה). המחיר גבוה יחסית, בשל העובדה שהיא עשויה עור כמובן. רדו קצת למטה, ניתן לכן אופציה זולה יותר.

מחיר: 100 פאונד ( 83 פאונד אחרי קופון הנחה) = 383 שקלים.

לעמוד הפריט

הגרסה הזולה: חצאית מידי דמוי עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית דמויית עור, אך יפה בהחלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שמחפשת אופציה זולה יותר, אבל בהחלט לא צ'יפית. אמנם מדובר בגזרה שונה לגמרי, אבל היא חורפית יותר ושיקית לא פחות. אגב, זאת דוגמה לפריט שלמרות שהוא עשוי מבד דמוי עור, הוא מאוד מאוד יפה, ולא נראה זול.

מחיר: 50 פאונד (41.4 אחרי קופון הנחה) = 192 שקלים.

לעמוד הפריט

טישירט לבנה פתוחה בכתפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתהיה בארון, אנחנו כבר נמצא מתי ללבוש אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא נשקר, אנחנו מתגעגעות לקיץ, ואם זה היה תלוי בנו כל המדור הזה היה מלא בטי-שירטס יפות וצבעוניות, כולן געגוע לעונה החמה. נסתפק באחת הפעם, כי אף פעם אין מספיק טי-שירטס לבנות. טרנד הכתפיים הפתוחות עדיין כאן, ולמרות שקצת נרתענו ממנו בהתחלה, אנחנו לגמרי בעניין שלו כרגע. גם בחורף אפשר למצוא יום שמשי שבו אפשר ללבוש אותה עם ז'קט מעל ועם מחיר כזה, לגמרי שווה שתהיה בארון.

מחיר: 16 פאונד = 74 שקלים.

לעמוד הפריט

מעיל גשם כסוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכסוף והנכסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחזרה לחורף המזויף שלנו: מעיל הפארקה הזה, שהוא מעולה לימי גשם, וגם בא טוב כשהוא פתוח בשיא הקוליות בימים בהם לא קר מדי, הוא אחד היפים והמגניבים שראינו העונה. כבר בטור הקודם חשפנו את החולשה שלנו לצבע הכסף, אז אם עוד לא מצאתן את הפריט הכסוף והנכסף שלכן, אתן מוזמנות בכיף ליישם את הטרנד עם המעיל הלוהט הזה, במחיר שווה לחלוטין.

מחיר: 50 פאונד (41.5 אחרי קופון הנחה) = 192 שקלים.

לעמוד הפריט

מעיל פארקה אפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האופציה הסולידית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסולידיות יותר מביניכן נציע את מעיל הפארקה האפור והיפה הזה. אז זה אמנם לא כסף, אבל גם אפור יכול להיות צבע כיפי. חוץ מזה, שהגזרה שלו מעולה, אנחנו מתות על הכיסים הגדולים ועל הסגירה האלכסונית של הרוכסן.

מחיר: 65 פאונד (53.95 אחרי קופון הנחה) = 249 שקלים.

לעמוד הפריט

שמלת כתפיות חרדלית וקטיפתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה עושים את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתן קוראות קבועות במדורי האופנה כנראה שטרנד שמלת הכתפיות הדקות מעל טי-שירט בקיץ, שהמשיך איתנו גם לחורף עם סווטשירט גדול מתחת, לא חמק מעיניכן. אל תיבהלו, הפריטים לא מגיעים מחוברים, אבל שמלת הסליפ המעולה הזאת, שמסמנת וי גם על טרנד הקטיפה ונראית קצת כמו בייבי דול - לגמרי תענה לכן על הצורך בזכות גזרת האוברסייז הטובה שלה. האדג'יות מוזמנות לקנות גם את הסווטשירט.

מחיר: 45 פאונד = 230 שקלים.

לעמוד הפריט

לעמוד הסווטשירט

קרדיגן בגזרה מלטפת בצבע קוואקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנו זה הזכיר את הגזרות היפות של COS/מערכת וואלה!, צילום מסך

נירגע מעט מכל הצבעוניות הזאת, עם הקרדיגן היפהפה הזה, שקצת הזכיר לנו עיצוב של cos בזכות הגזרה השיקית שלו והחיתוכים המדויקים. המחיר שלו, אגב, ידידותי בהרבה מאלה של cos, וזה נעים לנו מאוד. באתר, אגב, הצבע הזה מוגדר כקוואקר. אימצנו לסקאלת הצבעים שלנו.

מחיר: 60 פאונד (49.8 פאונד אחרי קופון הנחה) = 230 שקלים.

לעמוד הפריט

בומבר 1983 עם חיתוך במרפקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בומבר קראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד אחרון למדור זה: אם עוד לא הצטיידתן בבומבר בחורף הנוכחי, עדיין לא מאוחר. ואנחנו גם קצת מקנאות בכן, כי יש לכן סיבה מצוינת לקנות את הפריט הזה. קראש הבומבר השבועי שלנו הולך לז'קט הקולי הזה, גם כי זה שילוב הצבעים הכי יפה שיש, ובעיקר בגלל החיתוך המושלם במרפקים. ואם אתן ילידות 1983 בכלל הרווחתן.

מחיר: 60 פאונד (49.8 פאונד אחרי קופון הנחה) = 230 שקלים.

לעמוד הפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully