וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר להפסיק להסתכל עליה: בתו של ג'וד לאו מככבת בקמפיין נחשק

17.1.2017 / 11:00

תעשיית האופנה אוהבת בנות-של, זה ידוע, אבל הנה אחת שאולי היתה זוכה להצלחה גם בלי עזרה מההורים. אייריס לאו בת ה-16 מצטרפת למועדון הדוגמניות עם השמות המוכרים, לאחר שנבחרה להיות הפנים של קו הביוטי מבית מותג-העל ברברי

איריס לאו הבת של ג'וד לאו בקמפיין האיפור של ברברי. יח"ץ חו"ל,
אבא ג'וד לאו, אמא סיידי פרוסט, ובתפקיד הסנדקית: קייט מוס. אייריס לאו בקמפיין ברברי/יח"ץ חו"ל

תעשיית האופנה אוהבת בנות-של. שם נוצץ כמו ג'אגר או דפ הם מקדמי מכירות ידועים. כולנו רוצים להציץ בקמפיין שבו מככבת בתו של כוכב הוליוודי או אגדת רוק. בדרך, עם או בלי לשים לב, אנו גם לומדים על המותג ועל הפריטים שלו. זאת הסיבה שווילוו סמית (בתו של וויל), קאיה גרבר (בתה של סינדי קרופורד), סיילור ברינקלי קוק (בתה של כריסטי), דילן פן (בתה של שון ורובין רייט), איירלנד בולדווין (בתו של אלק וקים בייסינגר) ועוד רבות אחרות, הן דוגמניות עסוקות.

לא שמדובר בבנות לא יפות או חסרות פיצ'רים נכונים לדוגמנות, אבל בואו נודה על האמת, בתה בת ה-16 של סופרמודל תהפוך לדוגמנית מבוקשת אם היא רק תרצה, גם עם מראה ממוצע למדי וגובה שאינו עולה על 168 סנטימטרים. עם זאת, פה ושם ניתן למצוא גם בנות-של שהיו מוצאות תעסוקה בתעשייה גם בלי קשרים משפחתיים. דרי המינגווי (בתה של מיוריאל), למשל.

איריס לאו הבת של ג'וד לאו בקמפיין האיפור של ברברי. יח"ץ חו"ל,
בית אופנת-העל הוותיק ממשיך את מסורת הדוגמניות הבריטיות בלבד/יח"ץ חו"ל

כעת בת-של נוספת מצטרפת למועדון הדוגמניות עם השמות המוכרים. הכירו את אייריס לאו, בתם בת ה-16 של ג'וד לאו וסיידי פרוסט, ושם חם ומבטיח בתעשייה. אייריס היא בתם האמצעית של הכוכב הבריטי והשחקנית שהפכה למעצבת אופנה. בני הזוג התגרשו ב-2003 לאחר שש שנות נישואים ושלושה ילדים. אייריס היא האמצעית בין שני בנים, ראפרטי (21) ורודי (14). מצד אביה יש לה עוד שתי אחיות מאמהות שונות, סופיה (6) ואיידה (2). במבט חטוף בפניה של אייריס, ניתן להבחין במבנה העצמות של אמה ובעיניים של אביה, ודמיון לג'וד לאו וסיידי פרוסט לא יכול להיות רע.

עוד בת של

לילי רוז דפ גונבת את ההצגה בתצוגה של שאנל בפריז

לכתבה המלאה
איריס לאו הבת של ג'וד לאו בקמפיין האיפור של ברברי. יח"ץ חו"ל,
העיניים היפות של אבא ועצמות הלחיים הבולטות של אמא/יח"ץ חו"ל

אייריס לאו היפהפיה נבחרה להיות הפנים של קו האיפור וטיפוח של ברברי. קמפיין ראשון בכיכובה למותג-העל הבריטי יעלה בחודש הבא, והוא יקדם את סדרת הליפ-גלוסים Liquid Lip Velvet של החברה. בית אופנת-העל הוותיק ממשיך את מסורת הדוגמניות הבריטיות בלבד. קודמותיה בתפקיד פרזנטורית הביוטי הנחשק היו הדוגמניות המצליחות אידי קמפבל, קארה דלווין, ג'ורדן דאן ורוזי הנטינגטון ווייטלי - רשימה מכובדת להיכלל בה. בעבר הצטלמה לאו הצעירה ללוק-בוק של מותג האופנה מיו מיו ולהפקת אופנה במגזין Teen Vogue, ניסיון דוגמנות שהשאיר לה טעם של עוד. יש להניח שגם הסנדקית שלה, קייט מוס, חברה טובה של אמה, כמובן תרמה לכיוון קריירת דוגמנות.

איריס לאו הבת של ג'וד לאו בקמפיין האיפור של ברברי. יח"ץ חו"ל,
"נרגשת להיות חלק ממשפחת ברברי"/יח"ץ חו"ל

בשלב זה בחייה, אייריס היא כמובן תלמידת תיכון. בראיון לוניטי פייר היא סיפרה שהמקצועות האהובים עליה הם ספרות וביולוגיה. עוד היא סיפרה שהיא מגדירה את עצמה כשאפתנית, והיא מתכננת ללמוד בעתיד טקסטיל, אם כי דוגמנות עבורה היא עיסוק מהנה למדי. צילומי הקמפיין של ברברי, מותג שהיא נרגשת וגאה להיות חלק ממנו, היו "כיף גדול וחוויה מדהימה". היא אפילו שמרה לעצמה את ז'קט הבומבר שהיא הצטלמה איתו. מה קרה, אבא לא יכול לקנות לך אחד?

איריס לאו הבת של ג'וד לאו בקמפיין האיפור של ברברי. יח"ץ חו"ל,
המקצועות האהובים עליה בתיכון הם ספרות וביולוגיה/יח"ץ חו"ל
אייריס לאו במגזין Teen Vogue, אוגוסט 2016. Quentin Jones, סריקה
ניסיון קצרצר בדוגמנות. לאו במגזין Teen Vogue, אוקטובר 2016/סריקה, Quentin Jones

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully