וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמת אף ב-30 שניות? מוצר חדש מציע תחליף לניתוחי אף כואבים ויקרים

19.1.2017 / 8:12

מוצר ביזארי חדש מבטיח לעצב לכם את האף המושלם ב-30 שניות וזה יעלה לכם רק 25 דולרים. אז איפה הקאץ'? לא קיים, אלא אם קשיי נשימה ומחנק מהווים עבורכם בעיה

Raiza Contawi

ניתוחים פלסטיים הם לרוב יקרים, כואבים ומיותרים. לא בהכרח בסדר הזה. אבל כעת מוצר חדש מציע לאנשים שאינם שבעי רצון מהאף שלהם, לוותר על הניתוח הקוסמטי שתמיד חלמו עליו ולבצע הרמת אף ללא הליך רפואי. המוצר שנקרא בשמו הפשוט "מרים האף" מבטיח להרים אותו ב-30 שניות בלבד וזה יעלה לכם רק 25 דולרים. נשמע מושלם מדי כדי להיות אמיתי? אתם צודקים.

"מרים האף" הוא בעצם התקן פלסטיק מעוגל שאותו מחדירים לנחיר. צורתו המעוגלת מרחיבה את האף בדיוק במקום שהיינו רוצים לראות אותו רחב יותר ומרימה אותו כלפי מעלה. ההתקן מגיע במידות שונות ומותאם לכל סוגי האפים - שטוחים, רחבים, נפולים, עקומים וסולדים.

הרמת אף ב-30 שניות?. צילום מסך
יש בלוגרית שניסתה. צילומים לפני ואחרי שימוש במרים האף/צילום מסך

עוד באותו נושא

ניתוחים פלסטיים: כמה עולה להיות יפה בישראל?

לכתבה המלאה
"מרים האף" הוא בעצם התקן פלסטיק מעוגל שאותו מחדירים לנחיר, והוא מגיע במידות שונות

המוצר תפס את תשומת לב הגולשים בעיקר בזכות היוטיוברית ובלוגרית היופי, רייזה רונטאווי, שרכשה את המוצר וניסתה אותו על עצמה. בסרטון שצבר כמעט 70 אלף צפיות, רייזה מחדירה את ההתקן לאחד הנחירים שלה, ממקמת אותו בעזרת וו פלסטיק ומציגה למצלמה את ההבדל הברור לעין בין הצד המורם והמחודד של האף לזה שלא.

לפני שאתם ממהרים להזמין את המוצר, רייזה נתנה לו ציון נמוך יחסית של 6 מתוך 10, כשהיא מציינת את החסרון הכי משמעותי שלו: קשיי נשימה. "אני מתקשה לנשום עם זה", היא אומרת בסרטון, "אני לא יודעת אם אוכל להסתובב עם הדבר הזה במשך שעות". גם ככה נשימה זה אוברייטד.

הרמת אף ב-30 שניות?. יוטיוב, צילום מסך
ככה זה נראה - קטן, פשוט ומוזר/צילום מסך, יוטיוב
הרמת אף ב-30 שניות?. יוטיוב, צילום מסך
מסדרת את ההתקן מול המראה/צילום מסך, יוטיוב
הרמת אף ב-30 שניות?. יוטיוב, צילום מסך
למי אכפת שאי אפשר לנשום עם זה?/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully