וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' קראש: כתום עז בתצוגת ארמני בשבוע הקוטור של פריז

25.1.2017 / 13:15

מעצב-העל שהכריז שאין לו בעיה להלביש את מלניה טראמפ, הציג קולקציית קוטור נשית ובלתי פומפוזית, ומעל הכל מלאת ביטחון. כי מי שבוחר בצבע כתום כאלמנט מרכזי, כנראה שלא מפחד מכלום. האם ניקול קידמן, שישבה בשורה הראשונה, תלבש דגם מהתצוגה באוסקר הקרוב? יש להניח שכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשיפת כתפיים. דגמים עם כתפיות, סטרפלס ועיצוב א-סימטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
כפי שנאמר בכל מקום, כתום הוא השחור החדש. ועדיין, מדובר בבחירה נועזת

לאחר שסגלגל היה אלמנט חוזר בקולקציית הקוטור של האביב הקודם, לאביב הקרוב ארמני הלך על כתום. הגוון המצוי בין אדום לצהוב בספקטרום האור הוא - כמו שנאמר בכל מקום - השחור החדש. אבל עדיין מדובר בבחירה נועזת. שילובו עם שחור פה ושם אמור לרכך את האורנג' קראש? אולי. כך או כך, התוצאה כפי שהוצגה אתמול בשבוע אופנת הקוטור של פריז, הייתה מרשימה ביותר.

כפי שקורה בדרך-כלל עם צבע התפוז, השימוש בו הגביר את הנראות. על השטיח האדום, שמלה כתומה מבליטה את האישה שלובשת אותה בקרב כל מי שלובשת שחור, ניוד, זהב, ורוד, לבן, כחול או אפילו אדום (המתמזג עם השטיח) - צבעים פופולריים בעונות הטקסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלות עם וייב אוריינטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי מועמדות עשויות לבלוט בכתום ארמני בטקס האוסקר בחודש הבא; ניקול קידמן המועמדת עבור תפקיד משנה ב"סארו - הדרך הביתה", ואיזבל הופר עבור תפקידה הראשי ב"היא". הסיבה הפשוטה - שתיהן היו אורחות כבוד בתצוגה, וישבו כמובן בשורה הראשונה ליד רוברטה ארמני, אחייניתו בת ה-47 של המעצב ודמות מרכזית ומשפיעה בבית האופנה, המשמשת בין היתר גם כאשת קשר לכוכבות הוליוודיות.

כמובן, שתי הכוכבות לבשו בעבר ארמני פריווה, ליין הקוטור של בית האופנה, באירועי שטיח אדום. הופר לבשה את המותג לאחרונה בטקס גלובוס הזהב (בו גם זכתה בפסלון המוזהב), וקידמן, באופן בלתי נשכח, בבכורת "גרייס ממונקו" בפסטיבל קאן. בכל פעם הן נראו מצוין, כך שהנאמנות ורכישת הכבוד למעצב הוותיק אינה מפתיעה. ואתמול הוצגו בפניהן לא מעט דגמים העשויים לשמש אותן בהצלחה.

לא מפחד מאף אחד

ג'ורג'יו ארמני על מלניה טראמפ: "מדוע שלא אלביש אישה יפה?"

לכתבה המלאה
ניקול קידמן מגיעה לתצוגת ארמני פריווה לאביב 2017 בשבוע האופנה של פריז, ינואר 2017. GettyImages
המועמדת לאוסקר ניקול קידמן מגיעה לתצוגה/GettyImages
ניקול קידמן ואיזבל הופר בתצוגת ארמני פריווה לאביב 2017 בשבוע האופנה של פריז, ינואר 2017. GettyImages
ופוגשת את איזבל הופר, עוד מועמדת לאוסקר/GettyImages

הקולקציה, מגובשת וקוהרנטית, כוללת בעיקר חליפות מכנסיים מנצנצות עם שיבוצי פאייטים, ושמלות תחרה, סאטן ועור. הקבוצה השנייה היא נושאת דגל הכתום. הניסיון, הביטחון והכישורים של מעצב-העל נראו פה בבירור (אגב, בטחונו הבלתי מעורער של ארמני בא לידי ביטוי בשבוע שעבר כשהוא הצהיר שאין לו שום בעיה להלביש את מלניה טראמפ).

מבין 48 הדגמים, הרוב היו שמלות. לא שמלות נסיכה, בת-ים ושכבות מדורגות, כמו שרואים רבות בתצוגות קולקציות קוטור, אלא גזרות מתוחכמות יותר. הרבה חשיפת כתפיים (בשמלות כתפיות ספגטי, סטרפלס וא-סימטריות) ותחושת זרימה ונינוחות (בגזרות גולשות במרקמים רכים). פה ושם הובחנה גם מגמה אוריינטלית, שתרמה לקולקציה האביבית ממד אקזוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully