וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אלה מוצרי הטיפוח שעפנו עליהם

שירלי אכסלרוד

26.1.2017 / 7:52

השבוע - היכל התהילה של המדור, נכון לינואר 2017: ממסקרה ועד פריימר, משמן גוף ועד אייליינר. לקט מוצרים חדשים שנבדקו היטב וזכו מאיתנו לשבחים מקיר לקיר

פריימר של ד"ר קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוצאה משובחת: העור נראה משיי אך לא מפודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ', עם עור שסובל משלל בעיות – החל בסימני גיל ראשונים, דרך נוכחות מורחבת של נקבוביות באף ועד נטייה להתפרצויות זעם בדמות חצ'קונים, ניסתה אין ספור פריימרים של מותגים שונים, רובם ככולם לא עשו לה טוב. העור נסתם, המייק אפ בלט בנקבוביות ונפנף משם לשלום לעוברים ולשבים, אזורים יבשים נראו מתקלפים, והגימור היה אבקתי. עד שנפל בחיקה הפריימר החדש מבית ד"ר דב קליין, שמיועד לעור רגיל עד יבש. מומלץ להשתמש בו מעל קרם לחות, להמתין רגע, ואז לעבור למייק אפ. התוצאה משובחת: העור נראה משיי אך לא מפודר, המייקאפ נמרח היטב ונשאר במקום, והנקבוביות והקמטוטים הוסוו בצורה אלגנטית. הפריימר מגיע באריזת משאבה הגיינית ונוחה, וכמות קטנטנה מספיקה בדיוק לשכבה דקה בכל המקומות האסטרטגיים.

primer lift של ד"ר קליין, 180 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות.

קרם לחות זהב של איזנברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגולתו המרשימה ביותר היא לגרום לאנשים לשאול, בחשדנות משהו, אם עשית משהו בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכשיר מבית המותג הפריזאי איזנברג, המכונה גם "טיפול יומיומי אינטנסיבי לעור עייף", מגובה כמקובל בענף, ב-15 שנות מחקר, נוסחה תלת מולקולרית מוגנת בפטנט, פפטידים משי, ושכך יהיה לי טוב – גם זהב טהור. אבל עזבו את כל אלה, סגולתו המרשימה ביותר היא לגרום לאנשים לשאול, בחשדנות משהו, אם עשית משהו בפנים. אז עשית משהו? לא, כי נראה שעשית משהו. במלים אחרות, מדובר בלחות משובחת מאין כמותה. הקרם מגיע בצבע זהב, כמתחייב משמו, ובמרקם מדויק – לא כבד מדי כך שיתאים גם לקיץ, אבל מספיק עשיר גם לעור ששורד את תלאות היובש החורפי. הוא נספג מהר, בשניות הראשונות אחרי המריחה הפנים מקבלות גוון מוזהב מנצנץ מעט מדאיג, אבל הזהב הזה הופך במהירות למין פילטר מוצלח במיוחד שמקנה גם לעור עייף ואפרפר מראה אחיד, בריא, חלק ונטול דאגות, כאילו אין לבעליו שום דבר על הראש והוא קם משנת לילה ארוכה במיוחד. הוא החזיק נהדר שלושה מייק אפים שונים שהונחו עליו בהזדמנויות שונות, וגם ריח הבושם שלו בא בטוב. בקיצור, תחילתה של ידידות מופלאה.

Eisenberg, Energie O מחיר: 190 דולר ל-50 מ"ל. להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אייליינר של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריחה קלה יחסית ללא אקרובטיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני דברים צריך לדעת על פ': אלף, יש לה תשוקה עזה לאייליינר חתולי, ו-ב', היא, איך אומרים, קצת עקומה. או כמו שהיא מעדיפה את זה: החיים לא הכשירו אותי למרוח אייליינר. המוצר החדש של לנקום מנגיש את הפעולה אפילו ל-פ' ולשכמותה, ואיפשר לה מריחה קלה יחסית ללא אקרובטיקה, בזכות מברשת מעוקלת (בזווית של 35 מעלות, אם לדבר במספרים) וקצה מחודד ודקיק במיוחד. עקמת המברשת הזאת מלווה בפורמולה שמתייבשת במהירות, כך שגם מתאפרת גמלונית לא תצליח למרוח את הקו בעודו לח. הללויה.

GRANDIOSE LINER של לנקום, 240 שקלים.

מסקרה של קרליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריסים מופרדים באלגנטיות ומונפים אל על, ללא גושים או פירורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג הישראלי הוותיק קרליין מנדב את אחת המסקרות המוצלחות שפגשנו לאחרונה: בלי פירוטכניקה או עקמת, עם מברשת דקיקה ונוחה בצורת בורג נטול שיער, שמארגנת בכמה מריחות ספורות ריסים מופרדים באלגנטיות ומונפים אל על, ללא גושים או פירורים. הפורמולה היפו אלרגנית, ללא פראבנים, ללא בישום או טלק וחביבת ארנבונים - לא נוסתה על בעלי חיים. בונוס: הסרה קלה, בלי צורך בקרצוף. שניים שלושה ווישים, והיא בחוץ, עד הבוקר הבא.

מסקרת סקיני בולד של קרליין, 110 שקלים.

שמן גוף של frei ol

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעים ויעיל למכביר - וכך זכה להיכנס בשערי המדור/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמן הגוף של המותג הגרמני frei ol שעשה לאחרונה עלייה לארץ, נכנס לחייה של א' בלי הרבה טקס בישבן – מדובר בפועל צנוע, לא מרגש, במארז נטול סקס אפיל, אבל מה - נעים ויעיל למכביר עד שזכה להיכנס בשערי המדור.
השמן מבטיח לטפח עור יבש ולטפל בצלקות, סימני מתיחה וגוון לא אחיד. לאלה, יודע כל מי שסבל מהם, הזמן הוא מוצר הטיפוח האפקטיבי ביותר (וגם הוא לא תמיד עובד), אבל א' שמשתמשת בשמן כבר כמה שבועות, יודעת לספר שאת העור היבש עד כדי גירוד, שמתאדה מדי יום במקלחות חמות ואין סופיות, השמן הפך לקטיפתי, רך וחלק. גם אם הוא לא ממש יבש, הוא נספג במהירות, כך שאפשר להתמרח בו גם בבוקר ללא חשש כתם, ויש לו ניחוח עדין, נקי ולא מטריד, שלא יתחרה בשום בושם ולא ידבק בבגדים.

frei ol, Skincare Oil, מחיר: 100 שקלים ל-125 מ"ל.

מוס רחצה לתינוק של ד"ר פישר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנקה בנעימים ישבנים בכל גיל מבלי לייבש את העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוס הרחצה החדש לתינוק של ד"ר פישר הופקע מידיה של תינוקת הבית, והנעים את המקלחת גם לילדים מגודלים. אריזת המשאבה מספקת מוס מקציף, סמיך ורך כמו ענן, שמנקה בנעימים ישבנים בכל גיל מבלי לייבש את העור, ומשאיר אחריו ניחוח עדין, חמוד ולא מתקתק מדי. ההוכחה שמוצר מקלחת מוצלח יכול להגיע גם לא בבקבוק מעוצב לעילא ובמחיר הגיוני לחלוטין.

מוס רחצה מועשר בשיבולת שועל של ד"ר פישר, 35 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully