וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו לנחש בת כמה השחקנית העירומה שכבשה את ארגנטינה

6.2.2017 / 6:29

תוצאה של חיים בריאים? השחקנית והמגישה הארגנטינאית מציגה לראווה גוף מושלם בתמונות נועזות באינסטגרם ובטוויטר, ואתם לא הולכים להאמין לנו כשנספר לכם מה גילה האמיתי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

גרסיאלה אלפנו, שחקנית, מגישה ודוגמנית ארגנטינאית, משוויצה בגוף המושלם שלה ברשתות החברתיות, עם יותר ממיליון עוקבים בטוויטר ועוד 46 אלף באינסטגרם שמפרגנים, מעריצים או סתם מקנאים בה. תמונה שצילמה בביתה בוילה קרלוס פז שבקורדובה, בה היא מופיעה בעירום מלא, הפכה נושא לוויכוח ברשתות החברתיות ולא בגלל שהיא חצתה איזשהו קו אדום שדוגמניות אחרות לא חצו - אלא כי גופה המושלם של אלפנו כלל לא תואם לגילה המופלג. מנחשים בת כמה היא?

השחקנית והדוגמנית גרסיאלה אלפנו בעירום. טוויטר, צילום מסך
תמונת העירום שעוררה היסטריה/צילום מסך, טוויטר

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סבתא יוגה: בת 98 היא המורה ליוגה המבוגרת בעולם

לכתבה המלאה

הדוגמנית והשחקנית המהממת הזו אולי נראית בשנות ב-30 לחייה, אולם היא למעשה בת 64. כן - 64! קחו לכם כמה שניות לעכל את זה. ולהביט בה שוב.

לצד התמונה הנועזת, כתבה אלפנו: "זו תוצאה של חיים בריאים". כמובן שזה לא עבר לה בשלום. "חיים בריאים... וסיליקון, שאיבת שומן, ניתוח ופוטושופ", כתב אחד בתגובה לתמונה ואחר חיזק את דבריו: "חיים בריאים ועוד אלף ניתוחים?". היו גם כמה שהאמינו, "וואו. אני רוצה להיות כמוך. ספרי לנו את הסוד שלך. את מיוחדת".

אלפנו זכורה במדינה בעיקר בזכות הופעותיה הרבות בקומדיות בשנות ה-70 המאוחרות וה-80 המוקדמות שהפכו אותה לסמל סקס. היום היא מגלמת מומחית לשחיתויות במחזמר "המושחתים" ומשמשת שופטת בגרסה הארגנטינאית של תכנית הכישרונות "רוקדים עם כוכבים".

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully