וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה עובדת: לקייט מידלטון יש דיי ג'וב, צפו לעוד אופנה יומיומית הורסת

29.1.2017 / 13:29

בית המלוכה מדווח כי וויליאם וקייט ימלאו מעכשיו יותר תפקידים מלכותיים במטרה להקל על המלכה, ויעברו לגור בארמון קנסינגטון. מה אומרת הרחבת הדיי ג'וב? קייט תיראה יותר בציבור ותלבש יותר אופנת עבודה. קבלו השראה מהסטייל המלכותי הקז'ואלי של הדוכסית

קייט מידלטון והנסיך וויליאם לאחר משחק פולו צדקה בלוס אנג'לס, 9 יולי 2011. Chris Jackson, GettyImages
קז'ואל מלכותי. וויליאם וקייט אחרי משחק פולו צדקה/GettyImages, Chris Jackson
במקרה של קייט, אופנת היום סוחפת והשראתית לא פחות מאופנת הערב

וויליאם וקייט ושני ילדיהם עוברים רשמית ללונדון. הדוכס והדוכסית מקיימברידג' מילאו עד כה את תפקידיהם המלכותיים מ"אנמר הול", בית כפר ג'ורג'יאני בנורפולק, מחוז על חוף הים במזרח אנגליה. אבל בקרוב, וויליאם יעזוב את עיסוקו כטייס מסוקי חילוץ בשירות האמבולנסים האווירי של מזרח אנגליה, ובני הזוג יעברו רשמית לארמון קנסינגטון בלונדון.

בארמון רחב הידיים הממוקם ברובע המלכותי קנסינגטון וצ'לסי, מתגורר הנסיך הארי, והוא שימש בעבר כמעונה הרשמי של הנסיכה דיאנה. בימים אלו נשתלים בשטח הארמון עצים גבוהים בצמוד לחומה מצדי השער המרכזי, לבקשת בני הזוג המקווים לשמור על פרטיותם.

עוד באותו נושא:
קייט מידלטון סוגרת עוד שנה מוצלחת: המראות הכי יפים ב-2016
הילטון VS מידלטון: מי לבשה את זה יותר טוב? האלפיון העליון כמרקחה

משפחת המלוכה הבריטית בטקס חג המולד באינגלפילד, אנגליה,. רויטרס
משרת אם. קייט והנסיכה שרלוט בבוקר חג המולד האחרון/רויטרס

אנמר הול, אחד מבתי המלוכה בבריטניה, ימשיך לשמש כבית עבור מלך ומלכת בריטניה לעתיד, אולם ארמון קנסינגטון ישמש כבסיס של המשפחה. היקף עבודתם הרשמית בשמה של המלכה - חגגה בשנה שעברה 90 - מתוכנן להתרחב משמעותית, ומכאן נובע הצורך ליותר זמן בלונדון. הנסיך ג'ורג' (3) והנסיכה שרלוט (שנה וחצי) יירשמו למוסדות חינוך בבירה הבריטית.

באופן טבעי, חלקה של קייט בפעילויות צדקה ורווחה, כמו גם בקידום מטרות דיפלומטיות רצויות מבחינת הממלכה, יגדל. באופן כללי, היא תיראה יותר בציבור. ויותר קייט אומר יותר אופנה. וכיוון שעיקר זמנה יוקדש לחובות מלכותיות בשעות היום, נראה אותה יותר באופנת יום. ובמקרה שלה, כידוע, אופנת היום סוחפת והשראתית לא פחות מאופנת ערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הלוקים הזכורים מהאופנה היומיומית של קייט מידלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully