וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו במחיר שפוי: רשת טופשופ משיקה קולקציית שמלות כלה

30.1.2017 / 15:49

רשת האופנה הבריטית מצטרפת למגמה המבורכת המספקת מענה לכלות שלא עושות עניין, ומציעה שמלות במחירים נגישים ובסטייל בלתי מתאמץ. הקולקציה תושק באפריל הקרוב, ואם ירצה אלוהי האופנה, היא תנחת גם בארץ הקודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת כלה בעיצוב TOPSHOP. אלטרנטיבה קולית בפחות מ-2,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
יש בנות שישמחו ללבוש את השמלה שלהן גם אחרי החתונה. ותכלס, אין כמו שמלת כלה עם סניקרס

בשורה משמחת למאורסות: רשת TOPSHOP עובדת על קולקציית שמלות כלה עבור בחורות שלא עושות סיפור מהיום הזה – והמחיר בהתאם. הצעד צפוי לחולל שינוי בשוק שמלות הכלה, במגמה השואפת לתת מענה לכלות עם סטייל שמעוניינות לרכוש שמלה במחיר נגיש, ואולי אפילו ישמחו ללבוש אותה גם אחרי החתונה, בקומבינציה קלילה יותר. כי אין כמו שמלת כלה וסניקרס.

הקולקציה של טופשופ צפויה לצאת בחודש אפריל, והיא תכלול חמישה דגמים, במחיר של 350 פאונד לשמלה. לצד השמלות יוצעו גם אקססוריז כלתיים והלבשה תחתונה. בינתיים שוחררה הצצה לדגם אחד בלבד - שמלת משי ורודה בגוון סומק, מעוצבת בסגנון וינטג'י, עם הינומה בצבע תואם. זו לא הפעם הראשונה שבה הרשת הבריטית מנסה לחדור לשוק הכלות. בקיץ 2012 היא חברה למעצב ריצ'ארד ניקול לקולקציה חד פעמית שנקראה Tie the Knot. בין רשתות האופנה הפופולריות שהציעו בעבר שמלות כלה אלטרנטיביות ניתן למצוא את אתר האופנה אסוס ואת ענקית האופנה השבדית H&M.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully